Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Podobně jako loni jsme pro vás i letos připravili rozhovor o největších trendech v online marketingu v roce 2017. Výběr zajímavých trendů okomentoval Michal Krutiš.

Michal se online marketingu věnuje přes 13 let a za tu dobu získal spoustu praktických zkušeností, díky nimž dokáže jednotlivé trendy okomentovat nejen proto, že jsou zkrátka trendy, ale i z praktického pohledu malých a středních e-shopů. Je pro ně dnes využitelná rozšířená realita jako v Pokémon Go? Mají investovat do budování vlastní značky, nebo se zaměřit jen na PPC reklamu a srovnávače zboží? A jak se mají vypořádat s tím, že aktivit v online marketingu přibývá?

Michal je online marketingový stratég na volné noze. Nejčastěji stratéguje, plánuje, workshopuje, kontroluje, motivuje a inspiruje. A to na všechna témata spojená s online marketingem. Michal píše odborné články na svůj web www.krutis.com a kdysi také spoluzaložil internetovou agenturu H1.cz.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký měl Michal rok 2016?
  • Jak se dlouhodobě vyvíjí online marketing?
  • Mají malé a střední e-shopy investovat do tvorby značky?
  • Jak se změní zákaznická analytika a co by e-shopy měly měřit a vyhodnocovat?
  • Jak se v datech neutopit a umět s nimi pracovat?
  • Jak se změní SEO a vyplatí se mu věnovat?
  • Jak v roce 2017 tvořit obsah pro vaše zákazníky?
  • Jak online marketing ovlivňují mobily a jak s tím naložit?
  • Mění se přístup ke tvorbě webů?
  • Bude pokračovat sláva Pokémon Go a rozšířené reality v marketingu?
  • Vstoupí do Česka Amazon? A pokud ano, jak se na to připravit?

Michal podruhé na Mladém podnikateli

Toto je už druhý rozhovor, který jsem s Michalem natočil. V tom prvním jsme rozebírali framework SEE-THINK-DO-CARE a jeho praktické využití v marketingu. Michal pro vás také připravil článek o tom, jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně.

Inzerce

Michalův výběr zajímavých nástrojů:

Tyto nástroje byste podle Michala rozhodně měli vyzkoušet:

  • Personalizace: Persoo, Soyka
  • Vizualizace dat: Tableau, PowerBI
  • Vyhodnocování e-commerce: Roivenue, EasyReport
  • Marketingová automatizace: Mautic, SalesManago

V rozhovoru zmiňujeme i zákaznickou analýzu. V tomto článku zjistíte, jak si ji vytvořit.

Nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petr

Před 7 roky

Po dlouhé době markeťák , který mluvil věcně a konkrétně. Dobrá práce.

Odpovědět »

Milos

Před 7 roky

Nejlepsi rozhovor za rok 2016 :) Je tam vse a vse co pan rika je pravda. U nas na podporu brandu jde 50% celkoveho rozpoctu. Cesta je zaclenit tento 1/2 jiz do stavajiciho „ekosystemu“ kazdeho e-shopu. Jisteze na to, aby to fungovalo, musi byt e-shop prizpusobeny. Proto to nefunguje vsem a ne kazdy to realne dokaze udelat. Je nutne mit opravdu spickove lidi (jenom dobre jiz nestaci) nebo nekoho, kdo ty lidi dokaze kontrolovat. Jednoznacne vlastni tym. Externista nikdy nedokaze plne pochopit potreby zakaznika – to by museli sedet ve stejnem kanclu :) A ikdyz to jiz vse mate, tak bez spravne analytiky je vam to k nicemu. Pouze v tomto s panem nesouhlasim – je chyba vyhodnocovat kazdy kanal zvlast, podstatne je jak vsechny mezi sebou spolupracuji. To spravne neumi ani Roivenue – jenom muj nazor. Podstatne je spravne vyzualizovat publika a pocitat kombinace. Na to aby to slo udelat potrebujete mit stejnou strukturu v datech ze vsech stran. Timto zpusobem jste schopni „prolevnit“ naklady i o 80 %. To je hned odpoved na otazku ze ten do toho leje tolik a druhy zase tolik a ja na to nemam :) To je dalsi cerna mura ktera tady X krat znela. Odpoved je jednoducha, ten nebo onen na to ma prave proto, ze to dokaze spravne vyhodnotit. Protoze ty data jsou pouze jedna z moznych variant a ta se da ovlivnit. Protoze je lepsi vyhodnocovat PNO jako ROIku. Vsechno dobre do roku 2017!

Odpovědět »

Verča

Před 7 roky

Pro malé podniky a živnostníky je to neuchopitelné. :)

Odpovědět »

Marketier

Před 7 roky

Celkom zaujímavé nástroje o ktorých som netušil…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)