Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Podobně jako loni jsme pro vás i letos připravili rozhovor o největších trendech v online marketingu v roce 2017. Výběr zajímavých trendů okomentoval Michal Krutiš.
Michal se online marketingu věnuje přes 13 let a za tu dobu získal spoustu praktických zkušeností, díky nimž dokáže jednotlivé trendy okomentovat nejen proto, že jsou zkrátka trendy, ale i z praktického pohledu malých a středních e-shopů. Je pro ně dnes využitelná rozšířená realita jako v Pokémon Go? Mají investovat do budování vlastní značky, nebo se zaměřit jen na PPC reklamu a srovnávače zboží? A jak se mají vypořádat s tím, že aktivit v online marketingu přibývá?
Michal je online marketingový stratég na volné noze. Nejčastěji stratéguje, plánuje, workshopuje, kontroluje, motivuje a inspiruje. A to na všechna témata spojená s online marketingem. Michal píše odborné články na svůj web www.krutis.com a kdysi také spoluzaložil internetovou agenturu H1.cz.
Michal podruhé na Mladém podnikateli
Toto je už druhý rozhovor, který jsem s Michalem natočil. V tom prvním jsme rozebírali framework SEE-THINK-DO-CARE a jeho praktické využití v marketingu. Michal pro vás také připravil článek o tom, jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně.
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Tyto nástroje byste podle Michala rozhodně měli vyzkoušet:
V rozhovoru zmiňujeme i zákaznickou analýzu. V tomto článku zjistíte, jak si ji vytvořit.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 20 hodinami
Před 20 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Petr
Před 6 roky
Po dlouhé době markeťák , který mluvil věcně a konkrétně. Dobrá práce.
Odpovědět »
Milos
Před 6 roky
Nejlepsi rozhovor za rok 2016 :) Je tam vse a vse co pan rika je pravda. U nas na podporu brandu jde 50% celkoveho rozpoctu. Cesta je zaclenit tento 1/2 jiz do stavajiciho „ekosystemu“ kazdeho e-shopu. Jisteze na to, aby to fungovalo, musi byt e-shop prizpusobeny. Proto to nefunguje vsem a ne kazdy to realne dokaze udelat. Je nutne mit opravdu spickove lidi (jenom dobre jiz nestaci) nebo nekoho, kdo ty lidi dokaze kontrolovat. Jednoznacne vlastni tym. Externista nikdy nedokaze plne pochopit potreby zakaznika – to by museli sedet ve stejnem kanclu :) A ikdyz to jiz vse mate, tak bez spravne analytiky je vam to k nicemu. Pouze v tomto s panem nesouhlasim – je chyba vyhodnocovat kazdy kanal zvlast, podstatne je jak vsechny mezi sebou spolupracuji. To spravne neumi ani Roivenue – jenom muj nazor. Podstatne je spravne vyzualizovat publika a pocitat kombinace. Na to aby to slo udelat potrebujete mit stejnou strukturu v datech ze vsech stran. Timto zpusobem jste schopni „prolevnit“ naklady i o 80 %. To je hned odpoved na otazku ze ten do toho leje tolik a druhy zase tolik a ja na to nemam :) To je dalsi cerna mura ktera tady X krat znela. Odpoved je jednoducha, ten nebo onen na to ma prave proto, ze to dokaze spravne vyhodnotit. Protoze ty data jsou pouze jedna z moznych variant a ta se da ovlivnit. Protoze je lepsi vyhodnocovat PNO jako ROIku. Vsechno dobre do roku 2017!
Odpovědět »
Verča
Před 6 roky
Pro malé podniky a živnostníky je to neuchopitelné. :)
Odpovědět »
Marketier
Před 6 roky
Celkom zaujímavé nástroje o ktorých som netušil…
Odpovědět »