Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Podobně jako loni jsme pro vás i letos připravili rozhovor o největších trendech v online marketingu v roce 2017. Výběr zajímavých trendů okomentoval Michal Krutiš.

Michal se online marketingu věnuje přes 13 let a za tu dobu získal spoustu praktických zkušeností, díky nimž dokáže jednotlivé trendy okomentovat nejen proto, že jsou zkrátka trendy, ale i z praktického pohledu malých a středních e-shopů. Je pro ně dnes využitelná rozšířená realita jako v Pokémon Go? Mají investovat do budování vlastní značky, nebo se zaměřit jen na PPC reklamu a srovnávače zboží? A jak se mají vypořádat s tím, že aktivit v online marketingu přibývá?

Michal je online marketingový stratég na volné noze. Nejčastěji stratéguje, plánuje, workshopuje, kontroluje, motivuje a inspiruje. A to na všechna témata spojená s online marketingem. Michal píše odborné články na svůj web www.krutis.com a kdysi také spoluzaložil internetovou agenturu H1.cz.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký měl Michal rok 2016?
  • Jak se dlouhodobě vyvíjí online marketing?
  • Mají malé a střední e-shopy investovat do tvorby značky?
  • Jak se změní zákaznická analytika a co by e-shopy měly měřit a vyhodnocovat?
  • Jak se v datech neutopit a umět s nimi pracovat?
  • Jak se změní SEO a vyplatí se mu věnovat?
  • Jak v roce 2017 tvořit obsah pro vaše zákazníky?
  • Jak online marketing ovlivňují mobily a jak s tím naložit?
  • Mění se přístup ke tvorbě webů?
  • Bude pokračovat sláva Pokémon Go a rozšířené reality v marketingu?
  • Vstoupí do Česka Amazon? A pokud ano, jak se na to připravit?

Michal podruhé na Mladém podnikateli

Toto je už druhý rozhovor, který jsem s Michalem natočil. V tom prvním jsme rozebírali framework SEE-THINK-DO-CARE a jeho praktické využití v marketingu. Michal pro vás také připravil článek o tom, jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně.

Michalův výběr zajímavých nástrojů:

Tyto nástroje byste podle Michala rozhodně měli vyzkoušet:

  • Personalizace: Persoo, Soyka
  • Vizualizace dat: Tableau, PowerBI
  • Vyhodnocování e-commerce: Roivenue, EasyReport
  • Marketingová automatizace: Mautic, SalesManago

V rozhovoru zmiňujeme i zákaznickou analýzu. V tomto článku zjistíte, jak si ji vytvořit.

Nepřehlédněte:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 4

  1. Petr

    -

    Po dlouhé době markeťák , který mluvil věcně a konkrétně. Dobrá práce.

    Odpovědět
  2. Milos

    -

    Nejlepsi rozhovor za rok 2016 :) Je tam vse a vse co pan rika je pravda. U nas na podporu brandu jde 50% celkoveho rozpoctu. Cesta je zaclenit tento 1/2 jiz do stavajiciho „ekosystemu“ kazdeho e-shopu. Jisteze na to, aby to fungovalo, musi byt e-shop prizpusobeny. Proto to nefunguje vsem a ne kazdy to realne dokaze udelat. Je nutne mit opravdu spickove lidi (jenom dobre jiz nestaci) nebo nekoho, kdo ty lidi dokaze kontrolovat. Jednoznacne vlastni tym. Externista nikdy nedokaze plne pochopit potreby zakaznika – to by museli sedet ve stejnem kanclu :) A ikdyz to jiz vse mate, tak bez spravne analytiky je vam to k nicemu. Pouze v tomto s panem nesouhlasim – je chyba vyhodnocovat kazdy kanal zvlast, podstatne je jak vsechny mezi sebou spolupracuji. To spravne neumi ani Roivenue – jenom muj nazor. Podstatne je spravne vyzualizovat publika a pocitat kombinace. Na to aby to slo udelat potrebujete mit stejnou strukturu v datech ze vsech stran. Timto zpusobem jste schopni „prolevnit“ naklady i o 80 %. To je hned odpoved na otazku ze ten do toho leje tolik a druhy zase tolik a ja na to nemam :) To je dalsi cerna mura ktera tady X krat znela. Odpoved je jednoducha, ten nebo onen na to ma prave proto, ze to dokaze spravne vyhodnotit. Protoze ty data jsou pouze jedna z moznych variant a ta se da ovlivnit. Protoze je lepsi vyhodnocovat PNO jako ROIku. Vsechno dobre do roku 2017!

    Odpovědět
  3. Verča

    -

    Pro malé podniky a živnostníky je to neuchopitelné. :)

    Odpovědět
  4. Marketier

    -

    Celkom zaujímavé nástroje o ktorých som netušil…

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu