Inzerce

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

Zní to skoro až neuvěřitelně. Neznámý magazín, který vznikl na Slovensku a zaměřuje se na kávu. Od prvního dne postavený na předplatném. A od začátku s kompletně remote redakcí. Dnes distribuovaný do více než 70 zemí světa v 5 časových pásmech. To je Standart Magazine Michala Molčana.

Michala jsem si všiml jako jednoho z členů slovenského žebříčku Forbes 30pod30. Když jsem si pročítal jeho příběh, zaujalo mě, že dokázal vytvořit magazín, který dnes čtou čtenáři po celém světě a který neustále roste a expanduje. Takových příběhu moc nenajdete.

V rozhovoru jsme si ale nepovídali jen o příběhu magazínu, ale především o jeho obchodní a marketingové strategii.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

Pro předplatitele
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Pro předplatitele
petr-kovacik-web

Petr Kováčik: Proč Blabu neuspělo a nakonec se zavřelo?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)