Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Říká si nadšený učitel angličtiny. Z Brna navíc. Celým jménem je Bronislav Sobotka, ale známý je především jako Broňa. A taky je to freelancer, co každý rok vydělává vyšší miliony korun, pracuje pro něj 20 lidí a spíš než čas prodává vlastní digitální i hmotné produkty.

Pozvat jsem se ho rozhodl právě proto, jakou pozici na trhu si dokázal získat. Ačkoliv je angličtina nejrozšířenější cizí jazyk, který se v Česku učíme, a učitelů je plný internet, tím nejpopulárnějším je právě Broňa. Najdete ho v médích, na sociálních sítích, v knihkupectvích, ale třeba i na YouTube, kde jeho videa mají už přes 10 miliónů zhlédnutí.

Dalším důvodem, proč ho pro vás vyzpovídat, je jeho byznys samotný. Sice je učitel, ale vlastně už moc neučí. Nechce totiž svůj čas měnit za peníze. Místo toho tvoří jeden produkt za druhým, a ty miliony vydělává jejich prodejem. Překvapivé také může být, že většinu jeho příjmů tvoří on-line kurzy na Seduo.cz (a ne, tohle opravdu není placená reklama).

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce