Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Poslechněte si celý rozhovor Poslechněte si i zbytek rozhovoru

A k němu vám přidáme spoustu dalších exkluzivních rozhovorů s TOP podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi byznysu. Získáte kvalitní obsah, cenné know-how pro váš byznys a náskok před konkurencí.

Více informací Získat přístup

nebo se přihlaste

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Naučte, jak psát čtivé a obchodně úspěšné texty. A zjistěte, jak u psaní vydržet skutečně dlouho a být v něm konzistentní. Hostem rozhovoru je lektor tvůrčího psaní a zkušený copywriter René Nekuda.

Inzerce

Většina lidí, kteří se začnou věnovat psaní, u toho příliš dlouho nevydrží. Tím pádem se jim ani nepovede zvýšit kvalitu svých textů a naučit se psát kvalitně, čtivě a konzistentně.

Přitom právě text hraje v internetovém obchodování stále prim. Vedle popisků produktů e-shopu ho firmy nesmí podcenit ani v rámci vlastní prezentace, nabídky služeb, inzerátů volných pracovních pozic apod.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?