Inzerce

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Koupit předplatné

Video je pro předplatitele Video je pouze pro naše předplatitele

Nejlepší rozhovory si mohou přehrát jen naši předplatitelé. Přidejte se mezi ně a získejte možnost naslouchat nejzkušenějším podnikatelům Česka a Slovenska.

Více informací Získat přístup

nebo se přihlaste

rene-nekuda-web

Naučte, jak psát čtivé a obchodně úspěšné texty. A zjistěte, jak u psaní vydržet skutečně dlouho a být v něm konzistentní. Hostem rozhovoru je lektor tvůrčího psaní a zkušený copywriter René Nekuda.

Většina lidí, kteří se začnou věnovat psaní, u toho příliš dlouho nevydrží. Tím pádem se jim ani nepovede zvýšit kvalitu svých textů a naučit se psát kvalitně, čtivě a konzistentně.

Přitom právě text hraje v internetovém obchodování stále prim. Vedle popisků produktů e-shopu ho firmy nesmí podcenit ani v rámci vlastní prezentace, nabídky služeb, inzerátů volných pracovních pozic apod.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier