Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
V předchozím videu jsme s Pavlem Ungrem rozebírali události uplynulého roku. Prvním letošním videem tak nemůže být nic jiného než predikce pro rok následující. Co nás čeká?
Pavel vybral několik událostí, které by se v roce 2016 mohly odehrát. Pokusili jsme se předpovědět to, co ovlivní celou českou e-commerce, světový marketing, ale i prosté živnostníky. Na co se tak můžete těšit (ale i netěšit), se dozvíte v našem novém videu, případně na iTunes (MP3 je ke stažení zde).
A jako bonus: Co vidí Pavel Ungr jakožto živnostník za největší změny v roce 2015 své podnikání a čeho se nejvíce bojí v roce následujícím?
Stahujte MP3 s podcastem, který najdete i na iTunes.
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 12 měsíců
Před 12 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Milan Tříska Sledovat @mtriska
Před 7 roky
Pokud by měl být nový vyhledávač úspěšný, musí přijít s jinou logikou, než má Google atd. Apple takovou nemá jak nabídnout, leda kmenovou,ale to myslím nebude stačit. Naopak Facebook je schopen postavit vyhledávání na základě ne algoritmu atd , ale behaviorality a custom audiencies. V kostce- lidé jako Ty hledají tohle a vyřeší tak svůj problém rychleji. To by byla revoluční změna a myslím, že na té Facebook pracuje a jako jediný k ní má dostatek informací. Je to nová kvalita, obrazně řečeno, ne Centrum vedle Seznamu,ale úplně odlišný přistup a efektivnější cesta k cíli.Z toho pohledu je neúspěch Google + pro Google skutečně fatální. Pro takový vyhledavač už pak existuje jediná optimalizace- být fakt nejlepší pro své uživatele.
Odpovědět »
Miroslav Hora
Před 7 roky
Styl hledání „lidé jako já“ bude fungovat jen u populárních dotazů, u těch méně častých to bude sazka. Ostatně, že facebook moc dobře nezvládá algoritmizaci ukazuje zaměstnávání Indů na ověřování identity apod. Pokud by někdo měl schodit Google ze špičky, tipnul bych to na IBM či OpenAI, IBM zatím předvedla nejpokročilejší umělou inteligenci, která nespoléhá na názory lidí, které mohou být i chybné, ale „zabývá“ se podstatou problému. Ikdyž statistická umělá inteligence od IBM asi bude silně závislá na kvalitě původních zdrojů, ale co ne. A ten kdo zkombinuje skutečný kvantový počítač a pokročilou AI asi vyhraje, ale to nebude rok 2016, ale kdo ví, v roce 1998 by také nikdo neřekl, že z Googlu něco vyroste :) a donedávna ani Larry Page.
Odpovědět »
Jan Kodera Sledovat @jankodera
Před 7 roky
Zdravím,
k tomu Amazonu, pomáhám českým výrobcům a prodejcům uspět na Amazonu a v podstatě mohu ze své zkušenosti říci, že pro menší eshopy není Amazon problém, spíše příležitost. Síla Amazonu je, že umožňuje komukoliv prodávat své zboží a zároveň pro zákazníky dává záruku vrácení peněz když budou nespokojeni (a to zboží může být právě od menšího obchodníka, který prodává přes Amazon).
Takže malé a střední eshopy se bát moc nemusí, pro ně je to příležitost. Větší jako Alza a Mall budou mít větší problémy, protože pro ně určitě nebude akceptovatelné začít prodávat na Amazonu jako prodejce a zároveň jejich zákaznický servis je velice vzdálen tomu co přináší Amazon. Ostatně podívejte se jak hodnotí nákup na Alzashopu (tj prodej do zahraničí) zákazníci (https://uk.trustpilot.com/review/alzashop.com).
Odpovědět »
ZdenekEl
Před 6 roky
budete muset pokladní systém zdarma?
2817
Odpovědět »