Zjistěte, zda vám letos neuteklo nějaké video či zda jste nepřehlédli zajímavý článek na našem magazínu.
Inzerce
Mezi články a videi najdete šampiony v počtu přečtení a přehrání, vedle nich ale i takové kousky, na které jsem velmi pyšný, daly nám nejvíce práce a přinesly podle nás nejvíce inspirace a know-how.
Když jsem přišel do dílny brašnářství pana Tlustého, myslel si, že jsem z nějakých papírových novin. Řekl jsem mu, že bych rád náš rozhovor natočil. Souhlasil a započal tak přípravu rozhovoru, ve kterém například přiznal, že donedávna bydlel ve své dílně, obsloužil přes 70 000 zákazníků a mnohokrát byl v podstatě na mizině.
Mám velmi silné vzpomínky i na to, co se dělo po vydání tohoto rozhovoru. Psalo mi mnoho diváků, kteří mi přiznávali, jak je rozhovor inspiroval. Dokonce jeden affilák mi řekl, že jeho podnikání je v podstatě totožné. Sice jiný obor, úplně odlišný svět, ale to nasazení, potřeba vlastního sebezapření a odvahy jít za svou vizí je spojuje.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Když jsme u těch affiláků, nemohu zde nezmínit jeden z nejsledovanějších rozhovorů uplynulého roku. Peter v něm vypráví o tom, jak dosáhl měsíčního příjmu přes 130 000 korun. Jako příklady dává vlastní projekt a hlavně předává spoustu inspirace pro začínající, ale i zkušenější affiliate partnery.
Na volnou nohu přechází stále více lidí. Proto jsem se v tomto článku ptal zkušených freelancerů, jak získávají nové klienty a jak vůbec na volné noze uspět. Článek si získal velmi dobrá hodnocení a patří mezi nejčtenější články roku 2015.
Přispěli do něj specialisté jako Jan Řezáč, Madla Čevelová, Otto Bohuš a další. Myslíte-li to s podnikáním na volné noze vážně, určitě článek nepřehlížejte.
Oliver Dlouhý patří se svým Skypickerem mezi nejúspěšnější české startupisty. Byl jsem nadšený, když přijal mé pozvání, ačkoliv to byl první host, se kterým jsem předem neudělal vůbec žádnou přípravu a natáčení jsme jeli tzv. na ostro. Že ale video patří mezi letošní šampiony dokazuje i to, že se v něm přihodilo mnoho humorných momentů, zároveň jsme ale odkryli i realitu života startupisty.
Pro mě je rozhodně překvapením, jakou popularitu si vysloužil rozhovor s Markétou Ubíkovou o Pinterestu a dalších sociálních sítích. Pro řadu podnikatelů může Pinterest být zajímavým marketingovým kanálem: „Pinterest má velký potenciál pro podnikatele, mezi jejichž zákazníky patří primárně ženy. Je to celý módní průmysl, kosmetika, vše kolem bydlení a zahrady, gastronomie, cestování, design, produkty a služby pro děti. Na Pinterestu se daří podnikatelům, kteří nabízí vizuálně atraktivní produkt či službu nebo kteří dokážou produkt či službu atraktivně prezentovat.“ Celý rozhovor najdete zde.
První videorozhovor Mladého podnikatele představil život freelancera tak, jak jej žije Jan Kvasnička. Bavili jsme se o naprostých začátcích, prvních klientech, návycích i o užitečných nástrojích, které vám usnadní a zefektivní práci. Video je přínosné nejen pro freelancery, ale pro kohokoliv, kdo podniká.
Založit e-shop je jednoduché, ale může to být také naprosto zbytečné. Společně s předsedou Asociace pro elektronickou komerci Janem Vetyškou jsem si povídal o tom, co provozování e-shopu obnáší, jaké předpoklady úspěchu musí splnit a zda je na začátku nutná vysoká investice. Rozhovor si získal velkou popularitu i proto, že radí nejen těm, co e-shop teprve chtějí založit, ale i těm, co už ho mají, ale nepřináší jim výsledky, které by chtěli.
Čtou nás tisíce volnonožců, což dokazují i výsledky článků, které pro ně připravujeme. Jedním z nejúspěšnějších byl ten, jak se jako freelancer odlišit. Svoje tipy čtenářům předal Jan Řezáč, Daniel Gamrot a Pavel Ungr. Všichni tři jsou velmi výraznými osobami ve svých oborech a o klienty nemají nouzi. Proto si přečtěte, co čtenářům poradili.
„Aktivní fanoušci pomáhají šířit váš obsah a výrazně tak urychlují organický růst stránky a tím i nových zákazníků,“ otevřela téma květnového článku Eliška Vyhnánková a společně s Janem Bartošem přinesla několik doporučení, jak aktivitu fanoušků na Facebooku podpořit. Přečtěte si je.
Petr je neuvěřitelný řečník. Někteří diváci mi napsali, že by ho dokázali poslouchat věčně. V rozhovoru o gamifikaci se mi rozpovídal o tom, jaký vliv na nás má školní výchova a jakou změnou procházíme při nástupu do zaměstnání. První rozhovor se natolik povedl, že následovalo i jeho pokračování. Pusťte si určitě oba dva.
Infopodnikání je pojem, který někdo rád má, někdo zase ne. V Česku je v odborné komunitě zpopularizován poměrně negativně, ale mnoha neznalým lidem je naopak líčen příliš růžově. Proto jsem chtěl přinést video, ve kterém bychom se podívali na realitu infopodnikání a zjistili, co může stát za případným neúspěchem. Skvěle k tomu posloužil Jenda Perla se svým online kurzem a jeho tipy, co by příště udělal jinak.
Velké zastoupení mezi našimi čtenáři mají i affiláci. Pro ně jsme připravili spoustu článků. Mezi nejúspěšnější patří ten o začátcích, do kterého přispěl Michal Majgot. Čtenářům předal spoustu doporučení, jak si začátky podnikání usnadnit, na co se zaměřit a co nepodcenit.
Na závěr 2 bonusy
Byl rok, ve kterém jsem vám mohl prostřednictvím Mladého podnikatele předat nejvíce inspirace a know-how, kolik se mi doposud předat povedlo. Zároveň to byl ale i rok plný legrace a zajímavých momentů. Podívejte se ostatně sami…
Co všechno se stalo ve světě online marketingu a vy byste to určitě neměli minout, jsme s Pavlem Ungrem rozebrali v tomto videu. Určitě si jej pusťte a už teď se můžete těšit na nové články a videa, které pro vás chystá. Užijte si rok 2016 a díky, že Mladého podnikatele sledujete!
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.