Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

Inzerce

Inzerce

Zjistěte, zda vám letos neuteklo nějaké video či zda jste nepřehlédli zajímavý článek na našem magazínu.

Inzerce

Mezi články a videi najdete šampiony v počtu přečtení a přehrání, vedle nich ale i takové kousky, na které jsem velmi pyšný, daly nám nejvíce práce a přinesly podle nás nejvíce inspirace a know-how.

Brašnář Roman Tlustý: Říkejte lidem pravdu

Když jsem přišel do dílny brašnářství pana Tlustého, myslel si, že jsem z nějakých papírových novin. Řekl jsem mu, že bych rád náš rozhovor natočil. Souhlasil a započal tak přípravu rozhovoru, ve kterém například přiznal, že donedávna bydlel ve své dílně, obsloužil přes 70 000 zákazníků a mnohokrát byl v podstatě na mizině.

Mám velmi silné vzpomínky i na to, co se dělo po vydání tohoto rozhovoru. Psalo mi mnoho diváků, kteří mi přiznávali, jak je rozhovor inspiroval. Dokonce jeden affilák mi řekl, že jeho podnikání je v podstatě totožné. Sice jiný obor, úplně odlišný svět, ale to nasazení, potřeba vlastního sebezapření a odvahy jít za svou vizí je spojuje.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na rozhovor s panem Tlustým budu dlouho vzpomínat. Určitě si jej pusťte. Tady je ochutnávka:

Peter Chodelka o tom, jak vydělávat 130 000 Kč měsíčně přes affiliate

Když jsme u těch affiláků, nemohu zde nezmínit jeden z nejsledovanějších rozhovorů uplynulého roku. Peter v něm vypráví o tom, jak dosáhl měsíčního příjmu přes 130 000 korun. Jako příklady dává vlastní projekt a hlavně předává spoustu inspirace pro začínající, ale i zkušenější affiliate partnery.

Jo a přiznal mi i něco z intimního života…

Jak jako freelancer najít první klienty?

Na volnou nohu přechází stále více lidí. Proto jsem se v tomto článku ptal zkušených freelancerů, jak získávají nové klienty a jak vůbec na volné noze uspět. Článek si získal velmi dobrá hodnocení a patří mezi nejčtenější články roku 2015.

Přispěli do něj specialisté jako Jan Řezáč, Madla Čevelová, Otto Bohuš a další. Myslíte-li to s podnikáním na volné noze vážně, určitě článek nepřehlížejte.

VIDEO: Oliver Dlouhý (Skypicker) o životě startupisty

Oliver Dlouhý patří se svým Skypickerem mezi nejúspěšnější české startupisty. Byl jsem nadšený, když přijal mé pozvání, ačkoliv to byl první host, se kterým jsem předem neudělal vůbec žádnou přípravu a natáčení jsme jeli tzv. na ostro. Že ale video patří mezi letošní šampiony dokazuje i to, že se v něm přihodilo mnoho humorných momentů, zároveň jsme ale odkryli i realitu života startupisty.

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Pro mě je rozhodně překvapením, jakou popularitu si vysloužil rozhovor s Markétou Ubíkovou o Pinterestu a dalších sociálních sítích. Pro řadu podnikatelů může Pinterest být zajímavým marketingovým kanálem: „Pinterest má velký potenciál pro podnikatele, mezi jejichž zákazníky patří primárně ženy. Je to celý módní průmysl, kosmetika, vše kolem bydlení a zahrady, gastronomie, cestování, design, produkty a služby pro děti. Na Pinterestu se daří podnikatelům, kteří nabízí vizuálně atraktivní produkt či službu nebo kteří dokážou produkt či službu atraktivně prezentovat.“ Celý rozhovor najdete zde.

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

První videorozhovor Mladého podnikatele představil život freelancera tak, jak jej žije Jan Kvasnička. Bavili jsme se o naprostých začátcích, prvních klientech, návycích i o užitečných nástrojích, které vám usnadní a zefektivní práci. Video je přínosné nejen pro freelancery, ale pro kohokoliv, kdo podniká.

Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Založit e-shop je jednoduché, ale může to být také naprosto zbytečné. Společně s předsedou Asociace pro elektronickou komerci Janem Vetyškou jsem si povídal o tom, co provozování e-shopu obnáší, jaké předpoklady úspěchu musí splnit a zda je na začátku nutná vysoká investice. Rozhovor si získal velkou popularitu i proto, že radí nejen těm, co e-shop teprve chtějí založit, ale i těm, co už ho mají, ale nepřináší jim výsledky, které by chtěli.

Jak se jako freelancer odlišit?

Čtou nás tisíce volnonožců, což dokazují i výsledky článků, které pro ně připravujeme. Jedním z nejúspěšnějších byl ten, jak se jako freelancer odlišit. Svoje tipy čtenářům předal Jan Řezáč, Daniel Gamrot a Pavel Ungr. Všichni tři jsou velmi výraznými osobami ve svých oborech a o klienty nemají nouzi. Proto si přečtěte, co čtenářům poradili.

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

„Aktivní fanoušci pomáhají šířit váš obsah a výrazně tak urychlují organický růst stránky a tím i nových zákazníků,“ otevřela téma květnového článku Eliška Vyhnánková a společně s Janem Bartošem přinesla několik doporučení, jak aktivitu fanoušků na Facebooku podpořit. Přečtěte si je.

Petr Pouchlý: Chcete mít ze zaměstnanců spolupodnikatele, nebo jen loutky?

Petr je neuvěřitelný řečník. Někteří diváci mi napsali, že by ho dokázali poslouchat věčně. V rozhovoru o gamifikaci se mi rozpovídal o tom, jaký vliv na nás má školní výchova a jakou změnou procházíme při nástupu do zaměstnání. První rozhovor se natolik povedl, že následovalo i jeho pokračování. Pusťte si určitě oba dva.

Jenda Perla: Jak vytvořit vlastní online kurz a proč ten jeho neuspěl?

Infopodnikání je pojem, který někdo rád má, někdo zase ne. V Česku je v odborné komunitě zpopularizován poměrně negativně, ale mnoha neznalým lidem je naopak líčen příliš růžově. Proto jsem chtěl přinést video, ve kterém bychom se podívali na realitu infopodnikání a zjistili, co může stát za případným neúspěchem. Skvěle k tomu posloužil Jenda Perla se svým online kurzem a jeho tipy, co by příště udělal jinak.

Chci se stát affilákem. Jak mám začít?

Velké zastoupení mezi našimi čtenáři mají i affiláci. Pro ně jsme připravili spoustu článků. Mezi nejúspěšnější patří ten o začátcích, do kterého přispěl Michal Majgot. Čtenářům předal spoustu doporučení, jak si začátky podnikání usnadnit, na co se zaměřit a co nepodcenit.

Na závěr 2 bonusy

Byl rok, ve kterém jsem vám mohl prostřednictvím Mladého podnikatele předat nejvíce inspirace a know-how, kolik se mi doposud předat povedlo. Zároveň to byl ale i rok plný legrace a zajímavých momentů. Podívejte se ostatně sami…

Co všechno se stalo ve světě online marketingu a vy byste to určitě neměli minout, jsme s Pavlem Ungrem rozebrali v tomto videu. Určitě si jej pusťte a už teď se můžete těšit na nové články a videa, které pro vás chystá. Užijte si rok 2016 a díky, že Mladého podnikatele sledujete!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce