Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Brašnář Roman Tlustý: Říkejte lidem pravdu

Obsloužil přes 70 tisíc zákazníků. Ve svých dílnách, které měly i kolem 20 m2, mezi všemi stroji a materiálem i bydlel.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Off-lineVideo

Obsloužil přes 70 tisíc zákazníků. Ve svých dílnách, které měly i kolem 20 m2, mezi všemi stroji a materiálem bydlel. Dodnes. Vy jej možná znáte z Facebooku, jeho brašnářství se stalo velmi populárním. Jaký je ale příběh samotného Romana Tlustého?

Video s panem Tlustým je možná tím nejlepším, jaké jsem doposud mohl natočit. Pamatuji si, jak jsem jednoho dne přijel „Na louži“. Stál jsem tam na chodníku, díval se na budovu, ve které se nachází brašnářství a najednou na malé motorce přijel jakýsi pán.

Pana Tlustého jsem do té doby nikdy neviděl osobně. Trochu jsem zazmatkoval, protože mi byl povědomý. Zeptal jsem se ho, zda je to on a představil se. Nečekal jsem, že jsem na začátku odkrytí neuvěřitelného příběhu jednoho řemeslníka, který může inspirovat každého z nás.


Dozvěděl jsem se spoustu věcí, u některých se mi tajil dech. Třeba to, jak pan Tlustý vlastníma rukama dával dohromady staré stroje, které už skoro ani nefungovaly. Dnes na nich pracují jeho zaměstnanci.

Nevěřil jsem svým uším, když mi vyprávěl, jak na místě, na kterém jsme právě seděli, ještě před nedávnem přespával. Nad námi byl prosklený strop  říkal, že v létě tam bylo skoro padesát stupňů.

Měl jsem strach, že to nedopadne dobře. Vyprávění pana Tlustého mne doslova fascinovalo. Bylo hluboké, upřímné a otevřené. Bál jsem se, že se o něj s vámi nebudu moci podělit, že se mi nepovede vám jej předat.

Den před natáčením jsem skoro nespal. Byl jsem nervózní a připravoval se. Bylo mi jasné, že mi moc nepomohou předpřipravené otázky a že se rozhovor bude ubírat podle toho, o čem bude pan Tlustý vyprávět. Byla to pro mě výzva a obrovská zkušenost zároveň.

Když pár minut před natáčením zastavila motorka před naším domem, už jsem na to nemyslel. Od té doby jsem jen poslouchal slova muže, který rozhodně nepatří mezi průměrné řemeslníky. Teď můžete poslouchat se mnou.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak pan Tlustý objevoval Facebook. Jak přes něj získával nové zákazníky a vše se učil naprosto sám.
  • Jak mu lidé kolem něj nepřáli, nechtěli mu pomoci a zdráhali se pracovat.
  • Jak si jako mladý uvědomil své poslání a dlouhé roky připravoval své budoucí podnikání.
  • Jak dodnes přespával ve svých dílnách a první, co ráno viděl, byly stroje.
  • Proč za ním chodí „ajťáci“ a chtějí si vyzkoušet jeho řemeslo.
  • Co by dnes poradil začínajícím podnikatelům a čeho se do budoucna obává.

A mnoho dalšího. Tento rozhovor doporučuji všem – ať jste začínající podnikatel, freelancer, nebo zkušenostmi ostřílený byznysmen, poslechněte si pana Tlustého a sdílejte rozhovor dál.

Proč? Protože věřím tomu, co pan Tlustý říkal. Že je to o tvrdé práci a že máme lidem říkat pravdu.

Proto, abychom mohli rozhovor sdílet ještě více, umístili jsme jej tentokrát i na Youtube. Najdete jej zde. Na iTunes je ke stažení i podcast, MP3 nahrávku stahujte na tomto odkaze.

Pár fotek Brašnářství R.Tlustý & spol.

Brašnářství Roman Tlustý

Tým brašnářství Romana Tlustého.

Roman Tlustý dílna

Po levé straně můžete vidět pana Tlustého.

Roman Tlustý

V rozhovoru jsme zmiňovali různé stroje. Že nejde o ledajaké hračky, dokazuje tento kousek.

Roman Tlustý a Jiří Rostecký

Pan Tlustý k nám přijel na motorce. Prý jich má více.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Křišťálová Lupa 2017

    Skrýt reklamu