Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
„Internet věcí do marketingu a commerce vstoupí úplně nenápadně, jako vstoupil třeba do logistiky,“ říká v rozhovoru autor blogu IOTTA.cz Martin Malý. Co od Internetu věcí očekává a čeho se nejvíce bojí?
Internet věcí je něco, o čem se v poslední době hodně mluví. A to i přes to, že není žádnou novinkou. Setkáváme se s ním už poměrně běžně, jen tomu neříkáme tak cool názvem. Ty největší inovace nás ale možná teprve čekají. A určitě zasáhnou i to, jakým způsobem prodáváme a nakupujeme na internetu.
A právě proto je dnešním hostem Martin Malý. Jako odborník na Internet věcí a autor blogu IOTTA.cz dokáže posoudit nejen zahraniční tredy, ale i ty naše domácí. V rozhovoru proto narazí i na české politiky a třeba i na vynálezy, které podle něj mohou ohrozit lidskou existenci (ačkoliv to myslí trochu ironicky).
Jak ale Internet věcí ovlivní e-commerce? Jak se změní práce marketérů a projdou zásadní změnou i nákupní zvyky zákazníků? To vše uslyšíte v tomto videu.
V rozhovoru rovněž zmiňujeme tento průzkum o Internetu věcí, který provedla společnost Nielsen Admosphere ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Co je to vlastně ten záhadný Internet věcí?
- Kdy se s ním může setkat i běžný člověk?
- Jak se Internetu věcí daří u nás i ve světě?
- Jak na Internet věcí reagují čeští politici?
- Jak Internet věcí ovlivní internetové obchody?
- Změní se díky němu chování zákazníků e-shopů?
- Jakou revolucí projde reklama a marketing?
- Jak Internet věcí ovlivňuje logistiku?
- Čeho bychom se v souvislosti s Internetem věcí měli bát?
Vladimír Klaus
-Výborný host, skvělý rozhovor, a hlavně spousta podnětných informací. Všichni (my od IT) bychom měli přemýšlet, co nám IoT v nejbližší či vzdálenější době přinese a snažit se na to připravit.