Inzerce

Martin Malý: Jak Internet věcí ovlivní e-commerce?

„Internet věcí do marketingu a commerce vstoupí úplně nenápadně, jako vstoupil třeba do logistiky,“ říká v rozhovoru autor blogu IOTTA.cz Martin Malý. Co od Internetu věcí očekává a čeho se nejvíce bojí?

Internet věcí je něco, o čem se v poslední době hodně mluví. A to i přes to, že není žádnou novinkou. Setkáváme se s ním už poměrně běžně, jen tomu neříkáme tak cool názvem. Ty největší inovace nás ale možná teprve čekají. A určitě zasáhnou i to, jakým způsobem prodáváme a nakupujeme na internetu.

A právě proto je dnešním hostem Martin Malý. Jako odborník na Internet věcí a autor blogu IOTTA.cz dokáže posoudit nejen zahraniční tredy, ale i ty naše domácí. V rozhovoru proto narazí i na české politiky a třeba i na vynálezy, které podle něj mohou ohrozit lidskou existenci (ačkoliv to myslí trochu ironicky).

Jak ale Internet věcí ovlivní e-commerce? Jak se změní práce marketérů a projdou zásadní změnou i nákupní zvyky zákazníků? To vše uslyšíte v tomto videu.

V rozhovoru rovněž zmiňujeme tento průzkum o Internetu věcí, který provedla společnost Nielsen Admosphere ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co je to vlastně ten záhadný Internet věcí?
  • Kdy se s ním může setkat i běžný člověk?
  • Jak se Internetu věcí daří u nás i ve světě?
  • Jak na Internet věcí reagují čeští politici?
  • Jak Internet věcí ovlivní internetové obchody?
  • Změní se díky němu chování zákazníků e-shopů?
  • Jakou revolucí projde reklama a marketing?
  • Jak Internet věcí ovlivňuje logistiku?
  • Čeho bychom se v souvislosti s Internetem věcí měli bát?

Martinovy články, které nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 5 roky

Výborný host, skvělý rozhovor, a hlavně spousta podnětných informací. Všichni (my od IT) bychom měli přemýšlet, co nám IoT v nejbližší či vzdálenější době přinese a snažit se na to připravit.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání