Inzerce

Inzerce

Martin Malý: Jak Internet věcí ovlivní e-commerce?

„Internet věcí do marketingu a commerce vstoupí úplně nenápadně, jako vstoupil třeba do logistiky,“ říká v rozhovoru autor blogu IOTTA.cz Martin Malý. Co od Internetu věcí očekává a čeho se nejvíce bojí?

Internet věcí je něco, o čem se v poslední době hodně mluví. A to i přes to, že není žádnou novinkou. Setkáváme se s ním už poměrně běžně, jen tomu neříkáme tak cool názvem. Ty největší inovace nás ale možná teprve čekají. A určitě zasáhnou i to, jakým způsobem prodáváme a nakupujeme na internetu.

A právě proto je dnešním hostem Martin Malý. Jako odborník na Internet věcí a autor blogu IOTTA.cz dokáže posoudit nejen zahraniční tredy, ale i ty naše domácí. V rozhovoru proto narazí i na české politiky a třeba i na vynálezy, které podle něj mohou ohrozit lidskou existenci (ačkoliv to myslí trochu ironicky).

Jak ale Internet věcí ovlivní e-commerce? Jak se změní práce marketérů a projdou zásadní změnou i nákupní zvyky zákazníků? To vše uslyšíte v tomto videu.

V rozhovoru rovněž zmiňujeme tento průzkum o Internetu věcí, který provedla společnost Nielsen Admosphere ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co je to vlastně ten záhadný Internet věcí?
  • Kdy se s ním může setkat i běžný člověk?
  • Jak se Internetu věcí daří u nás i ve světě?
  • Jak na Internet věcí reagují čeští politici?
  • Jak Internet věcí ovlivní internetové obchody?
  • Změní se díky němu chování zákazníků e-shopů?
  • Jakou revolucí projde reklama a marketing?
  • Jak Internet věcí ovlivňuje logistiku?
  • Čeho bychom se v souvislosti s Internetem věcí měli bát?

Martinovy články, které nepřehlédněte:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Výborný host, skvělý rozhovor, a hlavně spousta podnětných informací. Všichni (my od IT) bychom měli přemýšlet, co nám IoT v nejbližší či vzdálenější době přinese a snažit se na to připravit.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Affiliate podnikání

Podnikání v affiliate: Do jakých oborů se pustit?

pavel-voparil-web

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

Inzerce