Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Přejít, nebo nepřejít? To je to, oč tu běží. A je to častá otázka spousty provozovatelů webových stránek, kteří z jedné strany slyší, že Google webům na HTTPS přidává bodíky navíc, z druhé, že Seznam.cz s nimi měl donedávna problém. Jaká je ale skutečnost?
Pozval jsem si Dušana Janovského, konzultanta přímo ze Seznamu, který nám může odhalit nezkreslenou pravdu nejen o tom, co webům při přechodu na HTTPS hrozí, ale i o tom, co stálo za problémy českého vyhledávače a za jeho doporučením přechod na HTTPS odložit.
Kazdy, kdo se věnuje #SEO v ČR, musi videt tohle rozhovor s @janovsky na @mladypodnikatel! https://t.co/oFpbrnJTRl
— Luděk Pulicar (@cukrberg) 14. července 2016
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Všechno, na co jste se chtěli zeptat ohledně přechodu na HTTPS. Odpovídá @janovsky, guru našeho @hledani_seznam. https://t.co/M7OfWI7Wqj
— Seznam.cz (@seznam_cz) 14. července 2016
Okno otevřené dokořán do naší kuchyně. Velmi pěkně mluví @janovsky o redirectu v https://t.co/3vFaDFQOPr Neváhejte a koukejte.
— Martin Kirschner (@svXaverius) 14. července 2016
Skvěle @janovsky k #https. Odpovídá i na spoustu důležitých věcí: umělá inteligence, přesměrování a kanonizace. https://t.co/BQIX4OPkkp
— Pavel Cody Ungr (@PavelUngr) 14. července 2016
Seznam.cz v 92% případů web s HTTPS bere jako pozitivní signál o váze 16 promile. https://t.co/zy1qtoFL0v
— Ján Forgáč (@forgie1) 15. července 2016
Součástí rozhovoru jsou i dotazy diváků, které pokládali v diskuzi na Facebooku. Do skupiny se můžete přidat i vy a pokládat otázky dalším hostům.
„Musíme HTTPS zavést jako běžnou věc dřív, než se z ČR stane policejní stát. Než ho zakážou.“ Skvěle @janovskyhttps://t.co/teZ8Dj50qF
— Jakub Bouček ⛔️ (@JakubBoucek) 14. července 2016
Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.
Přecházejte na HTTPS – Seznam ho bere jako pozitivní #SEO signál (v 92% případů). Viz https://t.co/4vO3JX0IEI
— Jaroslav Hlavinka (@neologyc) 14. července 2016
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Miroslav Hora
Před 7 roky
Co nám pomůže zabezpečená komunikace s ochranou proti reklamě, když si tam sami pak dáme remarketingové skripty, adsense, sklik, tag manager skript, facebook pixel atd. ;)? Mně to přijde jako mít prvotřídní zabezpečovací dveře, ale pak nechat otevřené okno v přízemí :). Ale nevím jaké jsou vztahy mezi fulltextem Seznamu a Sklikem, nerad bych vyvolal nějaký konflikt, beztak je potřebuji oba vč. toho sledování, ale uznávám, že někteří to s personalizací přehání a ve chvíli, kdy pro zákazníka nedělám produkt přesně na míru, to nemá asi ani moc smysl. Lidé mají rádi věci, které už vyzkoušeli jiní… a na to stačí segmentovat a seskupovat.
Odpovědět »
m
Před 7 roky
Netvrdim, ze kazdy musi mit IT vzdelani,
ale jak funguji procenta, to se snad uci na ZS, ne?
Jak muze moderator nepochopit, co znamena 16 promile??
To je dost jasne vysvetleni, ktere musi pochopit prumerny zak ZS…
Odpovědět »