Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přejít, nebo nepřejít? To je to, oč tu běží. A je to častá otázka spousty provozovatelů webových stránek, kteří z jedné strany slyší, že Google webům na HTTPS přidává bodíky navíc, z druhé, že Seznam.cz s nimi měl donedávna problém. Jaká je ale skutečnost?

Pozval jsem si Dušana Janovského, konzultanta přímo ze Seznamu, který nám může odhalit nezkreslenou pravdu nejen o tom, co webům při přechodu na HTTPS hrozí, ale i o tom, co stálo za problémy českého vyhledávače a za jeho doporučením přechod na HTTPS odložit.

Co se dozvíte?

  • Mají už weby přecházet na HTTPS?
  • Kterým webům by Dušan přechod doporučil před létem a kterým až později?
  • Proč Seznam doporučoval zatím nepřecházet?
  • Jak je možné, že vývojáři Seznamu neodhadli, jak bude vyhledávač weby na HTTPS hodnotit?
  • Jaké weby „ne-eshopy“ mají rovněž přecházet a proč?
  • Jak velké riziko ztráty pozic po přechodu na HTTPS hrozí?
  • Jak silný signál HTTPS pro Seznam je a jak ovlivní pozice weby ve výsledcích vyhledávání?

Součástí rozhovoru jsou i dotazy diváků, které pokládali v diskuzi na Facebooku. Do skupiny se můžete přidat i vy a pokládat otázky dalším hostům.

Doporučené odkazy:

Co vám nesmí chybět:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Miroslav Hora

Před 6 roky

Co nám pomůže zabezpečená komunikace s ochranou proti reklamě, když si tam sami pak dáme remarketingové skripty, adsense, sklik, tag manager skript, facebook pixel atd. ;)? Mně to přijde jako mít prvotřídní zabezpečovací dveře, ale pak nechat otevřené okno v přízemí :). Ale nevím jaké jsou vztahy mezi fulltextem Seznamu a Sklikem, nerad bych vyvolal nějaký konflikt, beztak je potřebuji oba vč. toho sledování, ale uznávám, že někteří to s personalizací přehání a ve chvíli, kdy pro zákazníka nedělám produkt přesně na míru, to nemá asi ani moc smysl. Lidé mají rádi věci, které už vyzkoušeli jiní… a na to stačí segmentovat a seskupovat.

Odpovědět »

m

Před 6 roky

Netvrdim, ze kazdy musi mit IT vzdelani,
ale jak funguji procenta, to se snad uci na ZS, ne?
Jak muze moderator nepochopit, co znamena 16 promile??
To je dost jasne vysvetleni, ktere musi pochopit prumerny zak ZS…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Inzerce