Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přejít, nebo nepřejít? To je to, oč tu běží. A je to častá otázka spousty provozovatelů webových stránek, kteří z jedné strany slyší, že Google webům na HTTPS přidává bodíky navíc, z druhé, že Seznam.cz s nimi měl donedávna problém. Jaká je ale skutečnost?

Pozval jsem si Dušana Janovského, konzultanta přímo ze Seznamu, který nám může odhalit nezkreslenou pravdu nejen o tom, co webům při přechodu na HTTPS hrozí, ale i o tom, co stálo za problémy českého vyhledávače a za jeho doporučením přechod na HTTPS odložit.

Co se dozvíte?

  • Mají už weby přecházet na HTTPS?
  • Kterým webům by Dušan přechod doporučil před létem a kterým až později?
  • Proč Seznam doporučoval zatím nepřecházet?
  • Jak je možné, že vývojáři Seznamu neodhadli, jak bude vyhledávač weby na HTTPS hodnotit?
  • Jaké weby „ne-eshopy“ mají rovněž přecházet a proč?
  • Jak velké riziko ztráty pozic po přechodu na HTTPS hrozí?
  • Jak silný signál HTTPS pro Seznam je a jak ovlivní pozice weby ve výsledcích vyhledávání?

Součástí rozhovoru jsou i dotazy diváků, které pokládali v diskuzi na Facebooku. Do skupiny se můžete přidat i vy a pokládat otázky dalším hostům.

Doporučené odkazy:

Co vám nesmí chybět:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

dalibor-houfek-web

Low-code technologie jako budoucnost on-line byznysu? | Dalibor Houfek (Jetveo)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Co nám pomůže zabezpečená komunikace s ochranou proti reklamě, když si tam sami pak dáme remarketingové skripty, adsense, sklik, tag manager skript, facebook pixel atd. ;)? Mně to přijde jako mít prvotřídní zabezpečovací dveře, ale pak nechat otevřené okno v přízemí :). Ale nevím jaké jsou vztahy mezi fulltextem Seznamu a Sklikem, nerad bych vyvolal nějaký konflikt, beztak je potřebuji oba vč. toho sledování, ale uznávám, že někteří to s personalizací přehání a ve chvíli, kdy pro zákazníka nedělám produkt přesně na míru, to nemá asi ani moc smysl. Lidé mají rádi věci, které už vyzkoušeli jiní… a na to stačí segmentovat a seskupovat.

Odpovědět »

m

Před 7 roky

Netvrdim, ze kazdy musi mit IT vzdelani,
ale jak funguji procenta, to se snad uci na ZS, ne?
Jak muze moderator nepochopit, co znamena 16 promile??
To je dost jasne vysvetleni, ktere musi pochopit prumerny zak ZS…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce