Inzerce

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

Byl jsem na školení od SEO konzultanta Marka Waldera. Většina zúčastněných měla již fungující e-shopy, které sice nebyly nikterak velké, ale jejich provozovatelé na nich pracovali každý den. Překvapilo mne, jak velká část účastníků neměla ani potuchy o naprostých základech SEO, a proto jsem si Marka pozval a natočil s ním videorozhovor.

Rozhovor je určen pro začínající e-shopaře a ty, co se chtějí seznámit se základy SEO. Čerpali jsme z častých dotazů nejen našich čtenářů a diváků, ale i z účastníků Markových školení.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Měl by e-shopař znát základy SEO?
  • Co těmi základy vůbec je?
  • Jaké důsledky to pro e-shopaře má, když tyto základy nezná?
  • V čem dělají e-shopaři nejčastěji chyby?
  • Co se synonymními klíčovými slovy a jejich vstupními podstránkami?
  • Jak vyhledávač hodnotí meta tag title a co do něj umístit?
  • Proč vyplňovat meta description a má vůbec pro SEO smysl?
  • Vyplňují e-shopy meta keywords a pomáhá jim to?
  • Jak přistoupit k tvorbě URL adres?
  • Jak pracovat s nadpisy H1, H2 apod.?
  • Jak pracovat s hustotou klíčových slov v obsahu stránky?
  • Jak tvořit obsah a o čem?
  • A mnoho dalšího.

Doporučené nástroje od Marka:

SEO pro e-shopy
Jeden z možných pohledů na onlinové propagační kanály. Markův oblíbený, starý, ale stále dobrý graf. Zdroj: BusinessPro.cz

Související videorozhovory:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Mare Murín Sledovat @Marek_Murin

Před 5 roky

Obohacujúce video pre SEO zelenáčov. Marek je profík. Skvelé vystupovanie a užitočné informácie zhutnené v pól hodine. Super!

Odpovědět »

Marco

Před 5 roky

Ahojte, má ešte PageRank nejaký dopad na celkové zoradenie výsledkov v SERPe? aj z hľadiska získavania spätných odkazov prihliadajúc na PR. Díky

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)