Inzerce

Inzerce

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Zní to nudně, přesto se Pavlovi Pajkrtovi z H1.cz povedlo rozhovoru o analýze klíčových slov dodat vtip a uvolnění. Dojde i na intimní partie! Především se ale dozvíte, proč si analýzu klíčových slov udělat, co to vlastně je a jak to můžete zkusit sami.

Nástroje pro analýzu klíčových slov:

Pavel Pajkrt
Pavel umí nejen skvěle poradit, ale i vyprávět. To ostatně dokázal i v našem rozhovoru.

Druhy dotazů:

druhy-dotazu
Rozdělení analyzovaných frází na druhy nám napoví, o jaké dotazy a problémy je zájem napříč celým oborem. Zároveň si ověříme, zda jsme nějakou oblast nezanedbali, například zájmy zákazníků.

Produkty a jejich typy:

Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.
Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.

Produkty a jejich účel:

Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umít produkty doporučit.
Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umí produkty doporučit.

Dotazy na kosmetiku a určení pro koho:

Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.
Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.

Pokud si chcete stáhnout Pavlovu ukázkovou tabulku, můžete tak učinit zde (XLSX).

Pavel Pajkrt
Podle Pavla je analýza klíčových slov základním kamenem online strategie. Položili jste tento kámen i vy?

Na blogu Aira najdete seznam dalších článků o analýze klíčových slov.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Radek P.

Před 5 roky

Dlouho jsem videím odolával. Tohle mě nalákalo a musím říct, že je informacemi nabité.

Odpovědět »

Karel Borovička Sledovat @kborovicka

Před 5 roky

Ve článku (nevím, zda ve videu) chybí zásadní zdroj dat: reálné běžící PPC. Až tam jsou reálná čísla.

Odpovědět »

Standa Puffler Sledovat @OpenMageCz

Před 5 roky

„Jak najít co chci“ mi nepřijde až tak nesmyslné. Logicky jde o člověka, který se na internetu nevyzná a chce, aby mu vyhledávač poradil „jak najde to, co chce“. On tedy s největší pravděpodobností ví, co chce. Jen neví, jak se to na internetu hledá a zřejmě tuší, že ne tak, jak by to dělal on.

Odpovědět »

David Rezáč

Před 5 roky

Skvělý rozhovor. Poslední dobou do toho v Mladem Podnikateli moc hezky šlapete! :-)
Sdílím dále v seznamu nejlepších českých zdrojů ke studiu o SEO a Linkbuildingu:
http://www.affiliatemagazin.cz/2015/07/seo-linkbuilding-13-navodu-tipu-z.html

Odpovědět »

Marek Murín Sledovat @Marek_Murin

Před 4 roky

Vtipný a zaujímavý rozhovor.
Holenie vajec a trest z Ameriky ma zabil :D Btw veci, ktoré Pája hovoril som už vedel, ale povedal ich pútavo a padli aj dobré myšlienky pre e-shop. Námet na ďalší rozhovor by mohol byť s Peťom Chodelkom. Človek z praxe, ktorý ma určite čo povedať o affiliate, eshopoch a celkovo online biznise. Je zároveň aj digitálny nomád, čiže otázok na neho by mohlo byť neúrekom.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

lumir-kunz-web

Lumír Kunz: Vstup do Aukra, gamifikace portálu, noví investoři

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

Inzerce