Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Zní to nudně, přesto se Pavlovi Pajkrtovi z H1.cz povedlo rozhovoru o analýze klíčových slov dodat vtip a uvolnění. Dojde i na intimní partie! Především se ale dozvíte, proč si analýzu klíčových slov udělat, co to vlastně je a jak to můžete zkusit sami.

Inzerce

Nástroje pro analýzu klíčových slov:

Pavel Pajkrt
Pavel umí nejen skvěle poradit, ale i vyprávět. To ostatně dokázal i v našem rozhovoru.

Druhy dotazů:

druhy-dotazu
Rozdělení analyzovaných frází na druhy nám napoví, o jaké dotazy a problémy je zájem napříč celým oborem. Zároveň si ověříme, zda jsme nějakou oblast nezanedbali, například zájmy zákazníků.

Produkty a jejich typy:

Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.
Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.

Produkty a jejich účel:

Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umít produkty doporučit.
Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umí produkty doporučit.

Dotazy na kosmetiku a určení pro koho:

Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.
Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.

Pokud si chcete stáhnout Pavlovu ukázkovou tabulku, můžete tak učinit zde (XLSX).

Pavel Pajkrt
Podle Pavla je analýza klíčových slov základním kamenem online strategie. Položili jste tento kámen i vy?

Na blogu Aira najdete seznam dalších článků o analýze klíčových slov.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
patrik-burian-web

Předání firmy managementu je náročný proces na několik let | Patrik Burian (SvětKaravanů.cz)

marian-kamenistak-web

Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Komentáře

Radek P.

Před 8 roky

Dlouho jsem videím odolával. Tohle mě nalákalo a musím říct, že je informacemi nabité.

Odpovědět »

Karel Borovička Sledovat @kborovicka

Před 8 roky

Ve článku (nevím, zda ve videu) chybí zásadní zdroj dat: reálné běžící PPC. Až tam jsou reálná čísla.

Odpovědět »

Standa Puffler Sledovat @OpenMageCz

Před 8 roky

„Jak najít co chci“ mi nepřijde až tak nesmyslné. Logicky jde o člověka, který se na internetu nevyzná a chce, aby mu vyhledávač poradil „jak najde to, co chce“. On tedy s největší pravděpodobností ví, co chce. Jen neví, jak se to na internetu hledá a zřejmě tuší, že ne tak, jak by to dělal on.

Odpovědět »

David Rezáč

Před 8 roky

Skvělý rozhovor. Poslední dobou do toho v Mladem Podnikateli moc hezky šlapete! :-)
Sdílím dále v seznamu nejlepších českých zdrojů ke studiu o SEO a Linkbuildingu:
http://www.affiliatemagazin.cz/2015/07/seo-linkbuilding-13-navodu-tipu-z.html

Odpovědět »

Marek Murín Sledovat @Marek_Murin

Před 7 roky

Vtipný a zaujímavý rozhovor.
Holenie vajec a trest z Ameriky ma zabil :D Btw veci, ktoré Pája hovoril som už vedel, ale povedal ich pútavo a padli aj dobré myšlienky pre e-shop. Námet na ďalší rozhovor by mohol byť s Peťom Chodelkom. Človek z praxe, ktorý ma určite čo povedať o affiliate, eshopoch a celkovo online biznise. Je zároveň aj digitálny nomád, čiže otázok na neho by mohlo byť neúrekom.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Inzerce