I v pandemii prodávají restauracím. Přesto neinvestují do B2C marketingu, a to na trh zavádí novou platební metodu. Co jim pomáhá růst a jak získat investora?
Před 1 dnem
Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský
Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.
Před 2 dny
Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)
E-shop pro ni byl jen koníčkem. Po smrti manžela se ale stal hlavním zdrojem obživy pro ni i její 3 děti. Jak ho rozjela a co jí pomohlo překonat těžké období?
Zní to nudně, přesto se Pavlovi Pajkrtovi z H1.cz povedlo rozhovoru o analýze klíčových slov dodat vtip a uvolnění. Dojde i na intimní partie! Především se ale dozvíte, proč si analýzu klíčových slov udělat, co to vlastně je a jak to můžete zkusit sami.
OpenRefine.org – pomůže zpracovat velké množství dat, hromadně zařazovat fráze atd.
Pavel umí nejen skvěle poradit, ale i vyprávět. To ostatně dokázal i v našem rozhovoru.
Druhy dotazů:
Rozdělení analyzovaných frází na druhy nám napoví, o jaké dotazy a problémy je zájem napříč celým oborem. Zároveň si ověříme, zda jsme nějakou oblast nezanedbali, například zájmy zákazníků.
Produkty a jejich typy:
Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.
Produkty a jejich účel:
Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umí produkty doporučit.
Dotazy na kosmetiku a určení pro koho:
Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.
Pokud si chcete stáhnout Pavlovu ukázkovou tabulku, můžete tak učinit zde (XLSX).
Podle Pavla je analýza klíčových slov základním kamenem online strategie. Položili jste tento kámen i vy?
Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.
Nenechte si ujít
Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová
„Jak najít co chci“ mi nepřijde až tak nesmyslné. Logicky jde o člověka, který se na internetu nevyzná a chce, aby mu vyhledávač poradil „jak najde to, co chce“. On tedy s největší pravděpodobností ví, co chce. Jen neví, jak se to na internetu hledá a zřejmě tuší, že ne tak, jak by to dělal on.
Vtipný a zaujímavý rozhovor.
Holenie vajec a trest z Ameriky ma zabil :D Btw veci, ktoré Pája hovoril som už vedel, ale povedal ich pútavo a padli aj dobré myšlienky pre e-shop. Námet na ďalší rozhovor by mohol byť s Peťom Chodelkom. Človek z praxe, ktorý ma určite čo povedať o affiliate, eshopoch a celkovo online biznise. Je zároveň aj digitálny nomád, čiže otázok na neho by mohlo byť neúrekom.
Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a marketingových sdělení, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady užívání cookies.
Radek P.
Před 6 roky
Dlouho jsem videím odolával. Tohle mě nalákalo a musím říct, že je informacemi nabité.
Odpovědět »
Karel Borovička Sledovat @kborovicka
Před 6 roky
Ve článku (nevím, zda ve videu) chybí zásadní zdroj dat: reálné běžící PPC. Až tam jsou reálná čísla.
Odpovědět »
Standa Puffler Sledovat @OpenMageCz
Před 6 roky
„Jak najít co chci“ mi nepřijde až tak nesmyslné. Logicky jde o člověka, který se na internetu nevyzná a chce, aby mu vyhledávač poradil „jak najde to, co chce“. On tedy s největší pravděpodobností ví, co chce. Jen neví, jak se to na internetu hledá a zřejmě tuší, že ne tak, jak by to dělal on.
Odpovědět »
David Rezáč
Před 6 roky
Skvělý rozhovor. Poslední dobou do toho v Mladem Podnikateli moc hezky šlapete! :-)
Sdílím dále v seznamu nejlepších českých zdrojů ke studiu o SEO a Linkbuildingu:
http://www.affiliatemagazin.cz/2015/07/seo-linkbuilding-13-navodu-tipu-z.html
Odpovědět »
Marek Murín Sledovat @Marek_Murin
Před 4 roky
Vtipný a zaujímavý rozhovor.
Holenie vajec a trest z Ameriky ma zabil :D Btw veci, ktoré Pája hovoril som už vedel, ale povedal ich pútavo a padli aj dobré myšlienky pre e-shop. Námet na ďalší rozhovor by mohol byť s Peťom Chodelkom. Človek z praxe, ktorý ma určite čo povedať o affiliate, eshopoch a celkovo online biznise. Je zároveň aj digitálny nomád, čiže otázok na neho by mohlo byť neúrekom.
Odpovědět »