Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Zní to nudně, přesto se Pavlovi Pajkrtovi z H1.cz povedlo rozhovoru o analýze klíčových slov dodat vtip a uvolnění. Dojde i na intimní partie! Především se ale dozvíte, proč si analýzu klíčových slov udělat, co to vlastně je a jak to můžete zkusit sami.

Nástroje pro analýzu klíčových slov:

Pavel Pajkrt
Pavel umí nejen skvěle poradit, ale i vyprávět. To ostatně dokázal i v našem rozhovoru.

Druhy dotazů:

druhy-dotazu
Rozdělení analyzovaných frází na druhy nám napoví, o jaké dotazy a problémy je zájem napříč celým oborem. Zároveň si ověříme, zda jsme nějakou oblast nezanedbali, například zájmy zákazníků.

Produkty a jejich typy:

Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.
Z přehledu kombinací produktů a jejich typů získáme inspiraci, jak pracovat se strukturou produktové části webu, případně jak navrhnout filtrování dané sekce.

Produkty a jejich účel:

Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umít produkty doporučit.
Pokud víme, k jakému účelu lidé nejčastěji produkt hledají, můžeme lépe zacílit kampaně, akční nabídky nebo vytvořit na webu interaktivního průvodce, který umí produkty doporučit.

Dotazy na kosmetiku a určení pro koho:

Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.
Potřebujeme pochopit své zákazníky. Není nic snazšího než zmapovat, pro koho hledají a kupují naše produkty.

Pokud si chcete stáhnout Pavlovu ukázkovou tabulku, můžete tak učinit zde (XLSX).

Pavel Pajkrt
Podle Pavla je analýza klíčových slov základním kamenem online strategie. Položili jste tento kámen i vy?

Na blogu Aira najdete seznam dalších článků o analýze klíčových slov.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Radek P.

Před 7 roky

Dlouho jsem videím odolával. Tohle mě nalákalo a musím říct, že je informacemi nabité.

Odpovědět »

Karel Borovička Sledovat @kborovicka

Před 7 roky

Ve článku (nevím, zda ve videu) chybí zásadní zdroj dat: reálné běžící PPC. Až tam jsou reálná čísla.

Odpovědět »

Standa Puffler Sledovat @OpenMageCz

Před 7 roky

„Jak najít co chci“ mi nepřijde až tak nesmyslné. Logicky jde o člověka, který se na internetu nevyzná a chce, aby mu vyhledávač poradil „jak najde to, co chce“. On tedy s největší pravděpodobností ví, co chce. Jen neví, jak se to na internetu hledá a zřejmě tuší, že ne tak, jak by to dělal on.

Odpovědět »

David Rezáč

Před 7 roky

Skvělý rozhovor. Poslední dobou do toho v Mladem Podnikateli moc hezky šlapete! :-)
Sdílím dále v seznamu nejlepších českých zdrojů ke studiu o SEO a Linkbuildingu:
http://www.affiliatemagazin.cz/2015/07/seo-linkbuilding-13-navodu-tipu-z.html

Odpovědět »

Marek Murín Sledovat @Marek_Murin

Před 6 roky

Vtipný a zaujímavý rozhovor.
Holenie vajec a trest z Ameriky ma zabil :D Btw veci, ktoré Pája hovoril som už vedel, ale povedal ich pútavo a padli aj dobré myšlienky pre e-shop. Námet na ďalší rozhovor by mohol byť s Peťom Chodelkom. Človek z praxe, ktorý ma určite čo povedať o affiliate, eshopoch a celkovo online biznise. Je zároveň aj digitálny nomád, čiže otázok na neho by mohlo byť neúrekom.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce