Inzerce

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

Dozvíte se nejen to, jak vyhledávač funguje, ale i jak pro něj dělat SEO, jak v něm získat co nejvyšší pozice a v čem se nejvíce liší (a chce lišit) od Googlu. Pozvání přijal Roman Dušek, který se na vývoji vyhledávače podílí.

Inzerce

Co vše v rozhovoru zaznělo?

  • Jak vyhledávač Seznam.cz funguje?
  • Kdo rozhoduje o tom, jak se vyhledávač bude vyvíjet?
  • Jaké jsou největší rozdíly mezi Seznamem a Googlem?
  • Je personalizace vyhledávání výhodou, nebo nevýhodou?
  • V čem se chce Seznam odlišit od Googlu? A v čem už dnes vidí svou největší výhodu?
  • Jak získat první pozice ve vyhledávání?
  • Jakou váhu mají nadpisy H1, H2, tučná klíčová slova apod.?
  • Co všechno vyhledávač na webu hodnotí?
  • Má cenu platit SEO agenturu? Nebo zkusit něco jiného?
  • Jakých chyb se webmasteři nejčastěji dopouští?
  • Kdo chodí na Google a kdo chodí na Seznam?
  • Jak bude vyhledávání vypadat v budoucnosti?
  • A mnoho dalšího.

Kde se dozvědět o vyhledávači více?

Seznam.cz otevřel spoustu nových pracovních pozic. Pokud by se vám práce v jedné z nejúspěšnějších českých technologických společností líbila, zkuste své štěstí zde. Hledají se produktoví manageři, programátoři, scrum masteři a další.

Chcete-li se dozvědět více o vyhledávači Seznamu, využijte k tomu následující zdroje:

Roman Dušek a Jiří Rostecký

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Lukas

Před 6 roky

Dobrý rozhovor, ale pan Dušek mi přišel až moc skoupý na slovo! Něco z něj dostat muselo být velmi těžké.

Odpovědět »

matejbajer

Před 6 roky

Zajímavý rozhovor, ale jak říká Lukáš, pan Dušek byl takový zaražený. Myslím si, že vždy přemýšlel nad tím, co může říct a co ne :D

Odpovědět »

Marek Domanický

Před 5 roky

Bože, uspávač hadov ten Dušek. :D Zhodujem sa s chalanmi vyššie, nič som si nepoznačil, povedal a omielal všeobecné frázy. Slabý rozprávač.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda