Inzerce

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Dozvíte se nejen to, jak vyhledávač funguje, ale i jak pro něj dělat SEO, jak v něm získat co nejvyšší pozice a v čem se nejvíce liší (a chce lišit) od Googlu. Pozvání přijal Roman Dušek, který se na vývoji vyhledávače podílí.

Inzerce

Co vše v rozhovoru zaznělo?

  • Jak vyhledávač Seznam.cz funguje?
  • Kdo rozhoduje o tom, jak se vyhledávač bude vyvíjet?
  • Jaké jsou největší rozdíly mezi Seznamem a Googlem?
  • Je personalizace vyhledávání výhodou, nebo nevýhodou?
  • V čem se chce Seznam odlišit od Googlu? A v čem už dnes vidí svou největší výhodu?
  • Jak získat první pozice ve vyhledávání?
  • Jakou váhu mají nadpisy H1, H2, tučná klíčová slova apod.?
  • Co všechno vyhledávač na webu hodnotí?
  • Má cenu platit SEO agenturu? Nebo zkusit něco jiného?
  • Jakých chyb se webmasteři nejčastěji dopouští?
  • Kdo chodí na Google a kdo chodí na Seznam?
  • Jak bude vyhledávání vypadat v budoucnosti?
  • A mnoho dalšího.

Kde se dozvědět o vyhledávači více?

Seznam.cz otevřel spoustu nových pracovních pozic. Pokud by se vám práce v jedné z nejúspěšnějších českých technologických společností líbila, zkuste své štěstí zde. Hledají se produktoví manageři, programátoři, scrum masteři a další.

Chcete-li se dozvědět více o vyhledávači Seznamu, využijte k tomu následující zdroje:

Roman Dušek a Jiří Rostecký

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Lukas

Před 6 roky

Dobrý rozhovor, ale pan Dušek mi přišel až moc skoupý na slovo! Něco z něj dostat muselo být velmi těžké.

Odpovědět »

matejbajer

Před 6 roky

Zajímavý rozhovor, ale jak říká Lukáš, pan Dušek byl takový zaražený. Myslím si, že vždy přemýšlel nad tím, co může říct a co ne :D

Odpovědět »

Marek Domanický

Před 5 roky

Bože, uspávač hadov ten Dušek. :D Zhodujem sa s chalanmi vyššie, nič som si nepoznačil, povedal a omielal všeobecné frázy. Slabý rozprávač.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Pro předplatitele
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku