Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Na většině e-shopů najdete nějakou chybu, za kterou by vás specialista na SEO nepochválil. Řada těchto chyb ale vzniká už při vývoji technického řešení, spousta z nich obsahuje dostupná CMS a ty zbývající si e-shopař naseká sám špatným používáním. A o tom je toto video.

S Pavlem Martinovským z H1.cz jsme rozebrali nejčastější chyby, které při vývoji e-shopového řešení vznikají, a navrhli jsme řešení, kterými jim dokážete předejít. Aby toho nebylo málo, okomentovali jsme i přesun webů na HTTPS a pořídili spoustu záběrů z kanceláří H1.cz, které najdete napříč celým videem.

Stáhněte si MP3 do vašeho mobilu, případně sledujte náš kanál na iTunes.

A jako třešničku na dortu pro vás Pavel připravil několik užitečných odkazů:

Rozšíření do Google Chrome

  • Redirect Path – indikátor HTTP hlaviček (přesměrování)
  • Web Developer – sada užitečných nástrojů (například pro procházení webu s vypnutým JavaScriptem)

Online nástroje

Aplikace

Nápověda

Další tipy – zdarma a hned teď:

Sledujte nás i nadále. Už příští týden se můžete těšit na unikátní video o bezpečnosti e-shopů. Michal Špaček v něm představí tipy, jak mít svůj e-shop zabezpečenější, a vysvětlí reálná rizika, která (i malým) e-shopařům hrozí. Rozebereme i to, proč má či nemá smysl přecházet na HTTPS a že zelený adresní řádek nemusí vždy znamenat bezpečí. Těšíme se na vaši další návštěvu.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 23 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu