S příchodem ChatGPT a jiných nástrojů pracujících s umělou inteligencí se objevila řada diskuzí o tom, zda se blíží konec profese copywriterů a dalších tvůrců obsahu. O svůj pohled se s námi podělil Otto Bohuš.
Otto patří mezi nejvýraznější české copywritery. Svůj byznys už posunul od práce pro klienty především ke vzdělávání začínajících copywriterů a dalších lidí, kteří chtějí do této profese proniknout. S umělou inteligencí se ale podrobně seznamuje a zkouší ji ve své práci využívat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců