Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Inzerce

Inzerce

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). Není to z hlediska SEO ideální způsob lingbuildingu, ale v malém množství to neuškodí a vám to může pomoci také zvyšovat návštěvnost stránky.

Inzerce

Online agregátory RSS

Existuje několik webových stránek, kde se můžete registrovat a vložit svůj RSS feed. Díky tomu se budou na těchto webových stránkách zobrazovat úryvky nebo jen odkazy na články, které se nacházejí na vašem webu.

Některé agregátory RSS mají v odkazech atribut rel = „nofollow“ a takový odkaz nemá z hlediska linkbuildingu význam, ale na druhé straně vám může zajistit zvýšení návštěvnosti. Některé agregátory RSS však tento atribut neobsahují a tak kromě návštěvnosti můžete získat i zpětný odkaz. Avšak nepřehánějte to se zpětnými odkazy, protože hlavně vyhledávač Google to nemá rád.

Seznam některých online agregátorů RSS:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pro návštěvníky webu

Pokud na svých stránkách podporujete RSS, dejte to viditelně najevo, aby si toho lidé všimli. Například ikonou. RSS totiž umožňuje automaticky prodávat informace z vaší stránky na jiné servery. Pokud je pro návštěvníka vaše stránka zajímavá, může začít RSS odebírat a tak bude informován o nových článcích, které na stránce přibudou. Tím můžete získat stálých návštěvníků.

Některé stránky používají RSS na to, aby si je mohli lidé umístit na vlastní weby. Může se jednat například o program v televizi. Lidé si na svůj web umístí vaše aktuality pomocí RSS a vy získáte zpětný odkaz.

Známe několik druhů agregátorů RSS, do kterých si můžete vložit RSS feedy na stránky, ze kterých chcete mít aktuální informace. Mezi takové online agregátory patří například my.yahoo.com; nebo www.google.com/ig. Také existují různé moduly do internetových prohlížečů nebo přímo do počítače, díky kterým si můžete prohlížet novinky z vašich oblíbených stránek.

Další jednoduchý způsob, jak získat zpětný odkaz

Další způsob, jak můžete jednoduše získat zpětný odkaz na své stránky, je registrace do počítadel návštěvnosti. Díky tomu získáte zpětný odkaz a ještě si budete moci sledovat informace o návštěvnosti webové stránky.

Do systémů jako je WordPress nebo Joomla existují různé pluginy, které vám zajistí rozšířené informace o návštěvnosti stránky přímo v administraci webu, a tak nemusíte využívat externí stránky na monitorování návštěvnosti. Tyto pluginy vám však nepřinesou zpětný odkaz.

Některé počítadla:

Na závěr: V konečném důsledku ani používání RSS agregátorů a ani registrování do počítadel, nejsou z hlediska SEO těmi nejlepšími možnostmi, jak získat zpětné odkazy. Samozřejmě vám mohou pomoci při získání návštěvnosti a také zlepšení pozic ve vyhledávačích, ale nesmíte to s těmi odkazy přehánět, protože to může mít negativní vliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

odehnal-kolev-web

Komerční prostory: Jak se vyvíjí jejich nájmy? | Marek Odehnal a Roman Kolev

Premium
patrik-burian-web

Předání firmy managementu je náročný proces na několik let | Patrik Burian (SvětKaravanů.cz)

marian-kamenistak-web

Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce