Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). Není to z hlediska SEO ideální způsob lingbuildingu, ale v malém množství to neuškodí a vám to může pomoci také zvyšovat návštěvnost stránky.

Inzerce

Online agregátory RSS

Existuje několik webových stránek, kde se můžete registrovat a vložit svůj RSS feed. Díky tomu se budou na těchto webových stránkách zobrazovat úryvky nebo jen odkazy na články, které se nacházejí na vašem webu.

Některé agregátory RSS mají v odkazech atribut rel = „nofollow“ a takový odkaz nemá z hlediska linkbuildingu význam, ale na druhé straně vám může zajistit zvýšení návštěvnosti. Některé agregátory RSS však tento atribut neobsahují a tak kromě návštěvnosti můžete získat i zpětný odkaz. Avšak nepřehánějte to se zpětnými odkazy, protože hlavně vyhledávač Google to nemá rád.

Seznam některých online agregátorů RSS:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pro návštěvníky webu

Pokud na svých stránkách podporujete RSS, dejte to viditelně najevo, aby si toho lidé všimli. Například ikonou. RSS totiž umožňuje automaticky prodávat informace z vaší stránky na jiné servery. Pokud je pro návštěvníka vaše stránka zajímavá, může začít RSS odebírat a tak bude informován o nových článcích, které na stránce přibudou. Tím můžete získat stálých návštěvníků.

Některé stránky používají RSS na to, aby si je mohli lidé umístit na vlastní weby. Může se jednat například o program v televizi. Lidé si na svůj web umístí vaše aktuality pomocí RSS a vy získáte zpětný odkaz.

Známe několik druhů agregátorů RSS, do kterých si můžete vložit RSS feedy na stránky, ze kterých chcete mít aktuální informace. Mezi takové online agregátory patří například my.yahoo.com; nebo www.google.com/ig. Také existují různé moduly do internetových prohlížečů nebo přímo do počítače, díky kterým si můžete prohlížet novinky z vašich oblíbených stránek.

Další jednoduchý způsob, jak získat zpětný odkaz

Další způsob, jak můžete jednoduše získat zpětný odkaz na své stránky, je registrace do počítadel návštěvnosti. Díky tomu získáte zpětný odkaz a ještě si budete moci sledovat informace o návštěvnosti webové stránky.

Do systémů jako je WordPress nebo Joomla existují různé pluginy, které vám zajistí rozšířené informace o návštěvnosti stránky přímo v administraci webu, a tak nemusíte využívat externí stránky na monitorování návštěvnosti. Tyto pluginy vám však nepřinesou zpětný odkaz.

Některé počítadla:

Na závěr: V konečném důsledku ani používání RSS agregátorů a ani registrování do počítadel, nejsou z hlediska SEO těmi nejlepšími možnostmi, jak získat zpětné odkazy. Samozřejmě vám mohou pomoci při získání návštěvnosti a také zlepšení pozic ve vyhledávačích, ale nesmíte to s těmi odkazy přehánět, protože to může mít negativní vliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce