Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Vladimír Macko
Před 12 roky

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). Není to z hlediska SEO ideální způsob lingbuildingu, ale v malém množství to neuškodí a vám to může pomoci také zvyšovat návštěvnost stránky.

Online agregátory RSS

Existuje několik webových stránek, kde se můžete registrovat a vložit svůj RSS feed. Díky tomu se budou na těchto webových stránkách zobrazovat úryvky nebo jen odkazy na články, které se nacházejí na vašem webu.

Některé agregátory RSS mají v odkazech atribut rel = „nofollow“ a takový odkaz nemá z hlediska linkbuildingu význam, ale na druhé straně vám může zajistit zvýšení návštěvnosti. Některé agregátory RSS však tento atribut neobsahují a tak kromě návštěvnosti můžete získat i zpětný odkaz. Avšak nepřehánějte to se zpětnými odkazy, protože hlavně vyhledávač Google to nemá rád.

Seznam některých online agregátorů RSS:

Inzerce

Pro návštěvníky webu

Pokud na svých stránkách podporujete RSS, dejte to viditelně najevo, aby si toho lidé všimli. Například ikonou. RSS totiž umožňuje automaticky prodávat informace z vaší stránky na jiné servery. Pokud je pro návštěvníka vaše stránka zajímavá, může začít RSS odebírat a tak bude informován o nových článcích, které na stránce přibudou. Tím můžete získat stálých návštěvníků.

Některé stránky používají RSS na to, aby si je mohli lidé umístit na vlastní weby. Může se jednat například o program v televizi. Lidé si na svůj web umístí vaše aktuality pomocí RSS a vy získáte zpětný odkaz.

Známe několik druhů agregátorů RSS, do kterých si můžete vložit RSS feedy na stránky, ze kterých chcete mít aktuální informace. Mezi takové online agregátory patří například my.yahoo.com; nebo www.google.com/ig. Také existují různé moduly do internetových prohlížečů nebo přímo do počítače, díky kterým si můžete prohlížet novinky z vašich oblíbených stránek.

Další jednoduchý způsob, jak získat zpětný odkaz

Další způsob, jak můžete jednoduše získat zpětný odkaz na své stránky, je registrace do počítadel návštěvnosti. Díky tomu získáte zpětný odkaz a ještě si budete moci sledovat informace o návštěvnosti webové stránky.

Do systémů jako je WordPress nebo Joomla existují různé pluginy, které vám zajistí rozšířené informace o návštěvnosti stránky přímo v administraci webu, a tak nemusíte využívat externí stránky na monitorování návštěvnosti. Tyto pluginy vám však nepřinesou zpětný odkaz.

Některé počítadla:

Na závěr: V konečném důsledku ani používání RSS agregátorů a ani registrování do počítadel, nejsou z hlediska SEO těmi nejlepšími možnostmi, jak získat zpětné odkazy. Samozřejmě vám mohou pomoci při získání návštěvnosti a také zlepšení pozic ve vyhledávačích, ale nesmíte to s těmi odkazy přehánět, protože to může mít negativní vliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

martin-komarek-web

Dokáže e-shopům ušetřit miliony v logistice. Co řeší nejčastěji? | Martin Komárek

Premium
jakub-chalupecky-web

Jednotková ekonomika: Jak ji mít pod kontrolou? | Jakub Chalupecký (Košík.cz)

marek-odehnal-web

Investování do firem v Asii. Jak vypadá tamní trh? | Marek Odehnal

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý