Inzerce

Inzerce

Budování komunity

Budování komunity je v podnikání a marketingu stále důležitější aktivitou, do které firmy investují své peníze. Komunity přitom nebudují jen na sociálních sítích, ale i v rámci vlastních projektů, databází a off-line aktivit. Získávají tak užší vztah se svými zákazníky a zvyšují pravděpodobnost, že u nich nakoupí znovu či opětovně využijí jejich služeb.


Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů o tom, jak k budování komunity přistupují české firmy. Najdete tu konkrétní příklady komunit a strategií, s jakými byly vybudovány. Všechny rozhovory jsou zdarma a pustit si je můžete i v našem podcastu o marketingu.


Další témata, která by vás mohla zajímat: Influencer marketing | Marketingové kampaně | Základy marketingu

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor. Povídali jsme…

Před 2 roky

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…

Před 3 roky

daniel-fiala-2017-web

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

Je tady poslední rozhovor ze série bilančních videí, ve kterých s hosty rekapitulujeme jejich rok 2017. V tomto rozhovoru si povídám s Danielem Fialou, který letos zažil velmi úspěšný rok a mohl se tak podělit o zajímavé zkušenosti. Daniel provozuje…

Před 3 roky

jiri-spolek-web

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi. Web Zaleťsi.cz…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-litos-web

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

Když se zaměříte jenom na komiksy, jsou největší na českém trhu. Přesto je to neživí a firmu mají spíše jako koníček. V dnešním rozhovoru se dozvíte něco o podnikání v komiksovém světě, budování komunity, ale i o komiksech a jejich…

Před 3 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 3 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 4 roky

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

Na svém školení radí, jak efektivně spravovat stránky na Facebooku (můj report můžete číst zde). Při tom se snaží být co nejvíce praktická a názorná. Eliška Vyhnánková se živí jako konzultantka a na zmíněném školení ukazuje i příspěvek ŽENY s.r.o.,…

Před 6 roky

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

Davida Lörincze už naši čtenáři znají. Před několika týdny se nám totiž rozvyprávěl o svém ukončení pracovního poměru a zahájení podnikatelské kariéry. Stal se odborníkem na sociální sítě, zejména na Facebook. Ten řada firem podceňuje, ale i přeceňuje. Nebyli bychom…

Před 6 roky

Viktor Hanáček: Nabízím fotky ke stažení zdarma. Nejsem sám, ale chci být nejlepší

Viktor Hanáček je dvacetiletý webdesigner a fotograf. Není tomu dlouho, co se mu povedlo otevřít velmi zajímavý projekt Picjumbo.com, kde nabízí fotky zdarma ke stažení a použití i pro komerční účely. Jsou to velmi krásné fotky a nás napadlo Viktora vyzpovídat…

Před 7 roky

Doporučené články

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

david-herold-web

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

Inzerce