Budování komunity je v podnikání a marketingu stále důležitější aktivitou, do které firmy investují své peníze. Komunity přitom nebudují jen na sociálních sítích, ale i v rámci vlastních projektů, databází a off-line aktivit. Získávají tak užší vztah se svými zákazníky a zvyšují pravděpodobnost, že u nich nakoupí znovu či opětovně využijí jejich služeb.
Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů o tom, jak k budování komunity přistupují české firmy. Najdete tu konkrétní příklady komunit a strategií, s jakými byly vybudovány. Všechny rozhovory jsou zdarma a pustit si je můžete i v našem podcastu o marketingu.
Další témata, která by vás mohla zajímat: Influencer marketing | Marketingové kampaně | Základy marketingu
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.