Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Budování komunity

Budování komunity je v podnikání a marketingu stále důležitější aktivitou, do které firmy investují své peníze. Komunity přitom nebudují jen na sociálních sítích, ale i v rámci vlastních projektů, databází a off-line aktivit. Získávají tak užší vztah se svými zákazníky a zvyšují pravděpodobnost, že u nich nakoupí znovu či opětovně využijí jejich služeb.


Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů o tom, jak k budování komunity přistupují české firmy. Najdete tu konkrétní příklady komunit a strategií, s jakými byly vybudovány. Všechny rozhovory jsou zdarma a pustit si je můžete i v našem podcastu o marketingu.


Další témata, která by vás mohla zajímat: Influencer marketing | Marketingové kampaně | Základy marketingu

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 rokem

Inzerce

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 3 roky

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 6 roky

daniel-fiala-2017-web

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 6 roky

jiri-spolek-web

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 6 roky

petr-litos-web

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 6 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 6 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 7 roky

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 9 roky

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

⭐⭐⭐⭐⭐ Konkrétní praktické příklady z českého prostředí. ?? Co funguje v rámci budování komunity a které firmy to u nás dělají dobře? Podívejte se na ukázky. ⬆

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce