Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Marketingové kampaně

Vítejte na stránkách největšího českého marketingového videocastu a podcastu. Poslechněte si rozhovory o marketingových kampaních českých firem a o tom, co jim v marketingu funguje nejlépe. Všechny rozhovory jsou zdarma a vy v nich získáte spoustu know-how pro váš byznys.

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 2 roky

honza-borysek-web

Honza Borýsek: Jak probíhala reklamní kampaň na koncert Eda Sheerana v Praze?

Je to rekordní turné. Ed Sheeran překonal U2 a zaujal první místo v žebříčku nejvýdělečnějších koncertních šňůr na světě. A s koncertem v Česku mu pomáhala agentura advertia digital, kterou založil náš dnešní host Honza Borýsek. S Honzou jsme rozebrali,…

Před 4 roky

Inzerce

eliska-kmochova-web

Eliška Kmochová (Fragile): Jak vznikla oceňovaná kampaň pro značku Pilot Pen?

Tato kampaň vyhrála hned tři ocenění – 1. místo v kategorii Social Media a v kategorii Spotřební zboží a služby B2C v soutěži Internet Effectiveness Awards a 1. místo v kategorii Social media kampaň v soutěži Fénix content marketing. Stojí…

Před 4 roky

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Do 30. dubna mohou firmy podávat přihlášky do soutěže Internet Effectiveness Awards 2019, kterou pořádá Asociace.BIZ. Manažer soutěže Leoš Špachta si se mnou povídal o tom, proč by to zejména agentury mělo zajímat a co svou účastí získají. Oproti uplynulým…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

Marek Nepožitek je Junior Brand Manager ve společnosti Nestlé, pod které spadají i výrobky značky Nescafé. Marek má konkrétně na starosti produkty Nescafé Dolce Gusto, o kterých jsme si povídali v našem rozhovoru. Ačkoliv má v názvu své pozice stále…

Před 5 roky

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 5 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 5 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 5 roky

stefan-polgari-web

Štefan Polgári (Dognet): Affiliate marketing pro e-shopy, úspěch publisherů, tvorba kampaní

Štefan Polgári je CEO affiliate sítě Dognet.sk/Dognet.cz. V rozhovoru jsme si povídali nejen o tom, jak funguje jeho byznys, ale i o affiliate marketingu a jeho využití v Česku a na Slovensku. Dozvíte se třeba to, jakým publisherům se povedlo…

Před 5 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 5 roky

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury…

Před 5 roky

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz. „Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka…

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce