Inzerce

Inzerce

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury Ondřej Prokop. Podívejte se na celou případovou studii.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak se projekt Na Vackově vytvářel, jak probíhala tvorba webových stránek a co všechno bylo součástí celé marketingové kampaně.

Rozebrali jsme i to, jak probíhá spolupráce s podobně velkými klienty a proč by na nich agentury neměly být závislé.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se vytváří kampaň na prodej bytů?
  • Jak probíhala tvorba projektu Na Vackově?
  • Co všechno kampaň obsahovala?
  • Jaké přinesla výsledky?
  • Jaké chyby se při její tvorbě udělaly?
  • Co se při ní Ondřej se svými kolegy naučil?

Další videa plná know-how:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

pepejeans-web

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Krizová komunikace

Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích?

jan-laibl-img

VIDEO: Jan Laibl: Pokud chcete uspět, tvořte partnerství

tomas-fikar-web

Tomáš Fikar (eRockets): Kdy se vyplatí investovat do e-shopů?

ondrej-vlcek-web

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

Inzerce