Inzerce

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.

Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.

Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
  • Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
  • Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
  • Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
  • Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?

Další videa nejen o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Vojtěch Peťovský

Před 4 roky

Rozhovory MladéhoPodnikatele mám rád a sleduji je pravidelně. Rozhovor s panem Prokopem, ale považuji asi za ten nejhorší :-(.
Nehodnotím ani tak obsahovou část, ale spíše formu výkladu. Když pominu celkem časté odkašlávání, tak panu Prokopovi po většinu času nejde vůbec rozumět, protože si šeptá něco potichu pod vousy a jeho sdělení jaksi „vyšumí do ticha“. Což je škoda, protože jinak by to byl v celku přínosný rozhovor.

Odpovědět »

Pavel

Před 4 roky

Na tento diel som bol naozaj zvedavý ale je úplne nepocuvatelny. Pán Prokop rozpráva potichu a strašne hlta slová, aby mu človek rozumel musí si to dat na plný zvuk. Lenže do toho každú minútu zakasle tak hlasno ze po 15 minútach a migréne som to musel vypnúť. Prosim upozorňujte na to hostí. Naozaj sa to takto nedá počúvať.

Odpovědět »

Lukáš

Před 4 roky

Ale zas tak nepřehánějte, je sice pravda že pan Prokop nemluví jako profesionální rétor, ale zas tak špatné aby se to nedalo poslouchat to není…

Odpovědět »

Martin Kršík

Před 4 roky

Děkuji moc za rozhovor. Já teda rozuměl každé slovo :)

Odpovědět »

Daniel Sledovat @Dan_Kovalcik

Před 4 roky

Rozhovor mě zajímal, ale bohužel jsem jej nedokoukal do konce. Snad příště, ale každopádně díky za snahu.

Odpovědět »

René

Před 4 roky

Bohužel musím souhlasit s výtkami ohledně zvuku. Marek je sice trošku zvukařská noční můra (šepot – skoro výkřik – kašel, překřikování se navzájem), ale v postprodukci se to asi upravit dalo(?). Škoda toho, protože obsah jsem přes ten zvuk vnímal jen těžko. I přesto díky za zprostředkování rozhovoru.

Odpovědět »

Já a Rudolf

Před 4 roky

Velká škoda. Zajímavý host, ale ve výsledku opravdu neposlouchatelné (myslím, co do kvality „přednesu“, ne obsahu).

Odpovědět »

Rozara

Před 3 roky

Titulek upoutal a na video jsem se těšila.. Doukoukala jsem, ale nenadchlo.. Moje první video..:( Obsah neúplný – bez konce, závěru.. Hodně neurčitých, nic neříkajících informací. Kvalita přednesu – chvíli jsem tlumila hlasitost, chvílema ji dávala naplno.. Ale to až tak nevadilo.. Nicméně pocity dost smíšené.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář