Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.

Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.

Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
  • Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
  • Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
  • Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
  • Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?

Další videa nejen o marketingu:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Komentáře

Vojtěch Peťovský

Před 5 roky

Rozhovory MladéhoPodnikatele mám rád a sleduji je pravidelně. Rozhovor s panem Prokopem, ale považuji asi za ten nejhorší :-(.
Nehodnotím ani tak obsahovou část, ale spíše formu výkladu. Když pominu celkem časté odkašlávání, tak panu Prokopovi po většinu času nejde vůbec rozumět, protože si šeptá něco potichu pod vousy a jeho sdělení jaksi „vyšumí do ticha“. Což je škoda, protože jinak by to byl v celku přínosný rozhovor.

Odpovědět »

Pavel

Před 5 roky

Na tento diel som bol naozaj zvedavý ale je úplne nepocuvatelny. Pán Prokop rozpráva potichu a strašne hlta slová, aby mu človek rozumel musí si to dat na plný zvuk. Lenže do toho každú minútu zakasle tak hlasno ze po 15 minútach a migréne som to musel vypnúť. Prosim upozorňujte na to hostí. Naozaj sa to takto nedá počúvať.

Odpovědět »

Lukáš

Před 5 roky

Ale zas tak nepřehánějte, je sice pravda že pan Prokop nemluví jako profesionální rétor, ale zas tak špatné aby se to nedalo poslouchat to není…

Odpovědět »

Martin Kršík

Před 5 roky

Děkuji moc za rozhovor. Já teda rozuměl každé slovo :)

Odpovědět »

Daniel Sledovat @Dan_Kovalcik

Před 5 roky

Rozhovor mě zajímal, ale bohužel jsem jej nedokoukal do konce. Snad příště, ale každopádně díky za snahu.

Odpovědět »

René

Před 5 roky

Bohužel musím souhlasit s výtkami ohledně zvuku. Marek je sice trošku zvukařská noční můra (šepot – skoro výkřik – kašel, překřikování se navzájem), ale v postprodukci se to asi upravit dalo(?). Škoda toho, protože obsah jsem přes ten zvuk vnímal jen těžko. I přesto díky za zprostředkování rozhovoru.

Odpovědět »

Já a Rudolf

Před 5 roky

Velká škoda. Zajímavý host, ale ve výsledku opravdu neposlouchatelné (myslím, co do kvality „přednesu“, ne obsahu).

Odpovědět »

Rozara

Před 5 roky

Titulek upoutal a na video jsem se těšila.. Doukoukala jsem, ale nenadchlo.. Moje první video..:( Obsah neúplný – bez konce, závěru.. Hodně neurčitých, nic neříkajících informací. Kvalita přednesu – chvíli jsem tlumila hlasitost, chvílema ji dávala naplno.. Ale to až tak nevadilo.. Nicméně pocity dost smíšené.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce