Inzerce

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.

Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.

Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
  • Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
  • Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
  • Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
  • Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?

Další videa nejen o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Vojtěch Peťovský

Před 3 roky

Rozhovory MladéhoPodnikatele mám rád a sleduji je pravidelně. Rozhovor s panem Prokopem, ale považuji asi za ten nejhorší :-(.
Nehodnotím ani tak obsahovou část, ale spíše formu výkladu. Když pominu celkem časté odkašlávání, tak panu Prokopovi po většinu času nejde vůbec rozumět, protože si šeptá něco potichu pod vousy a jeho sdělení jaksi „vyšumí do ticha“. Což je škoda, protože jinak by to byl v celku přínosný rozhovor.

Odpovědět »

Pavel

Před 3 roky

Na tento diel som bol naozaj zvedavý ale je úplne nepocuvatelny. Pán Prokop rozpráva potichu a strašne hlta slová, aby mu človek rozumel musí si to dat na plný zvuk. Lenže do toho každú minútu zakasle tak hlasno ze po 15 minútach a migréne som to musel vypnúť. Prosim upozorňujte na to hostí. Naozaj sa to takto nedá počúvať.

Odpovědět »

Lukáš

Před 3 roky

Ale zas tak nepřehánějte, je sice pravda že pan Prokop nemluví jako profesionální rétor, ale zas tak špatné aby se to nedalo poslouchat to není…

Odpovědět »

Martin Kršík

Před 3 roky

Děkuji moc za rozhovor. Já teda rozuměl každé slovo :)

Odpovědět »

Daniel Sledovat @Dan_Kovalcik

Před 3 roky

Rozhovor mě zajímal, ale bohužel jsem jej nedokoukal do konce. Snad příště, ale každopádně díky za snahu.

Odpovědět »

René

Před 3 roky

Bohužel musím souhlasit s výtkami ohledně zvuku. Marek je sice trošku zvukařská noční můra (šepot – skoro výkřik – kašel, překřikování se navzájem), ale v postprodukci se to asi upravit dalo(?). Škoda toho, protože obsah jsem přes ten zvuk vnímal jen těžko. I přesto díky za zprostředkování rozhovoru.

Odpovědět »

Já a Rudolf

Před 3 roky

Velká škoda. Zajímavý host, ale ve výsledku opravdu neposlouchatelné (myslím, co do kvality „přednesu“, ne obsahu).

Odpovědět »

Rozara

Před 3 roky

Titulek upoutal a na video jsem se těšila.. Doukoukala jsem, ale nenadchlo.. Moje první video..:( Obsah neúplný – bez konce, závěru.. Hodně neurčitých, nic neříkajících informací. Kvalita přednesu – chvíli jsem tlumila hlasitost, chvílema ji dávala naplno.. Ale to až tak nevadilo.. Nicméně pocity dost smíšené.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?