Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.
Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.
Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.
Co se ve videu dozvíte?
- Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
- Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
- Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
- Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
- Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?
Další videa nejen o marketingu:
- Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?
- Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra
- Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost
- Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně
- Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?
Vojtěch Peťovský
-Rozhovory MladéhoPodnikatele mám rád a sleduji je pravidelně. Rozhovor s panem Prokopem, ale považuji asi za ten nejhorší :-(.
Nehodnotím ani tak obsahovou část, ale spíše formu výkladu. Když pominu celkem časté odkašlávání, tak panu Prokopovi po většinu času nejde vůbec rozumět, protože si šeptá něco potichu pod vousy a jeho sdělení jaksi „vyšumí do ticha“. Což je škoda, protože jinak by to byl v celku přínosný rozhovor.
Pavel
-Na tento diel som bol naozaj zvedavý ale je úplne nepocuvatelny. Pán Prokop rozpráva potichu a strašne hlta slová, aby mu človek rozumel musí si to dat na plný zvuk. Lenže do toho každú minútu zakasle tak hlasno ze po 15 minútach a migréne som to musel vypnúť. Prosim upozorňujte na to hostí. Naozaj sa to takto nedá počúvať.
Lukáš
-Ale zas tak nepřehánějte, je sice pravda že pan Prokop nemluví jako profesionální rétor, ale zas tak špatné aby se to nedalo poslouchat to není…
Martin Kršík
-Děkuji moc za rozhovor. Já teda rozuměl každé slovo :)
Daniel
-Rozhovor mě zajímal, ale bohužel jsem jej nedokoukal do konce. Snad příště, ale každopádně díky za snahu.
René
-Bohužel musím souhlasit s výtkami ohledně zvuku. Marek je sice trošku zvukařská noční můra (šepot – skoro výkřik – kašel, překřikování se navzájem), ale v postprodukci se to asi upravit dalo(?). Škoda toho, protože obsah jsem přes ten zvuk vnímal jen těžko. I přesto díky za zprostředkování rozhovoru.
Já a Rudolf
-Velká škoda. Zajímavý host, ale ve výsledku opravdu neposlouchatelné (myslím, co do kvality „přednesu“, ne obsahu).