Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz.

„Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka na svém blogu slova Ludvíka Vaculíka, kterými pojmenoval reklamu ve druhé polovině 90. let. Havelku reklama učarovala už v mládí, ale jak v našem rozhovoru přiznává, dneska v ní už svou budoucnost nevidí.

Povídali jsme si nejen o tom, jak se člověk může vypracovat v jednoho z největších reklamních expertů v zemi, jaké znalosti a schopnosti k tomu potřebuje a jak vznikají ty nejúspěšnější reklamy, ale i o tom, v čem dělají firmy v reklamě nejčastěji chybu a jakými reklamami se můžete inspirovat.

Co se dozvíte ve videorozhovoru:

  • Jak se vypracovat ve špičkového reklamního experta?
  • Co dnes reklama vlastně představuje a jak ji dělat správně?
  • Jaké znalosti a schopnosti by měli mít reklamní experti?
  • Co je základem úspěšné reklamy a jak ji poznat?
  • Co firmy v reklamách přeceňují a co naopak podceňují?
  • Proč byla Bobika úspěšná, i když si to mnozí nemyslí?
  • Jak reklamy vyhodnocovat a jak je hodnotit?

Inspirujte se reklamami:

Havelka v rozhovoru zmínil seznam reklam, které ho inspirují. Mělo jich být deset, nakonec jich je jedenáct a vy si je můžete pustit právě teď:

Inzerce

Inspirujte se od odborníků:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Michal Husák Sledovat @husakmichal1

Před 7 roky

Dobrý rozhovor. I jsem se pobavil. :-)

Odpovědět »

Jirka

Před 7 roky

Já ti dám kůzle! :-)))

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 7 roky

Jo já vim :D Byl to nejlepší přeřek za tenhle rok. Ale popravdě, museli jsme si to pak s panem Havelkou vygooglit. :D

Odpovědět »

Peter

Před 6 roky

Díky Jirko, úžasný, hodnotný rozhovor. Máš dar klásť tie správne otázky. Výborný bol aj rozhovor s Michalom Pastierom. Urob ešte rozhovory s ďalšími reklamnými mágmi :-)

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký