Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz.

„Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka na svém blogu slova Ludvíka Vaculíka, kterými pojmenoval reklamu ve druhé polovině 90. let. Havelku reklama učarovala už v mládí, ale jak v našem rozhovoru přiznává, dneska v ní už svou budoucnost nevidí.

Povídali jsme si nejen o tom, jak se člověk může vypracovat v jednoho z největších reklamních expertů v zemi, jaké znalosti a schopnosti k tomu potřebuje a jak vznikají ty nejúspěšnější reklamy, ale i o tom, v čem dělají firmy v reklamě nejčastěji chybu a jakými reklamami se můžete inspirovat.

Co se dozvíte ve videorozhovoru:

  • Jak se vypracovat ve špičkového reklamního experta?
  • Co dnes reklama vlastně představuje a jak ji dělat správně?
  • Jaké znalosti a schopnosti by měli mít reklamní experti?
  • Co je základem úspěšné reklamy a jak ji poznat?
  • Co firmy v reklamách přeceňují a co naopak podceňují?
  • Proč byla Bobika úspěšná, i když si to mnozí nemyslí?
  • Jak reklamy vyhodnocovat a jak je hodnotit?

Inspirujte se reklamami:

Havelka v rozhovoru zmínil seznam reklam, které ho inspirují. Mělo jich být deset, nakonec jich je jedenáct a vy si je můžete pustit právě teď:

Inzerce

Inspirujte se od odborníků:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Michal Husák Sledovat @husakmichal1

Před 6 roky

Dobrý rozhovor. I jsem se pobavil. :-)

Odpovědět »

Jirka

Před 6 roky

Já ti dám kůzle! :-)))

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 6 roky

Jo já vim :D Byl to nejlepší přeřek za tenhle rok. Ale popravdě, museli jsme si to pak s panem Havelkou vygooglit. :D

Odpovědět »

Peter

Před 5 roky

Díky Jirko, úžasný, hodnotný rozhovor. Máš dar klásť tie správne otázky. Výborný bol aj rozhovor s Michalom Pastierom. Urob ešte rozhovory s ďalšími reklamnými mágmi :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)