Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz.

Inzerce

„Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka na svém blogu slova Ludvíka Vaculíka, kterými pojmenoval reklamu ve druhé polovině 90. let. Havelku reklama učarovala už v mládí, ale jak v našem rozhovoru přiznává, dneska v ní už svou budoucnost nevidí.

Povídali jsme si nejen o tom, jak se člověk může vypracovat v jednoho z největších reklamních expertů v zemi, jaké znalosti a schopnosti k tomu potřebuje a jak vznikají ty nejúspěšnější reklamy, ale i o tom, v čem dělají firmy v reklamě nejčastěji chybu a jakými reklamami se můžete inspirovat.

Co se dozvíte ve videorozhovoru:

  • Jak se vypracovat ve špičkového reklamního experta?
  • Co dnes reklama vlastně představuje a jak ji dělat správně?
  • Jaké znalosti a schopnosti by měli mít reklamní experti?
  • Co je základem úspěšné reklamy a jak ji poznat?
  • Co firmy v reklamách přeceňují a co naopak podceňují?
  • Proč byla Bobika úspěšná, i když si to mnozí nemyslí?
  • Jak reklamy vyhodnocovat a jak je hodnotit?

Inspirujte se reklamami:

Havelka v rozhovoru zmínil seznam reklam, které ho inspirují. Mělo jich být deset, nakonec jich je jedenáct a vy si je můžete pustit právě teď:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Inspirujte se od odborníků:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Michal Husák Sledovat @husakmichal1

Před 5 roky

Dobrý rozhovor. I jsem se pobavil. :-)

Odpovědět »

Jirka

Před 5 roky

Já ti dám kůzle! :-)))

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 5 roky

Jo já vim :D Byl to nejlepší přeřek za tenhle rok. Ale popravdě, museli jsme si to pak s panem Havelkou vygooglit. :D

Odpovědět »

Peter

Před 4 roky

Díky Jirko, úžasný, hodnotný rozhovor. Máš dar klásť tie správne otázky. Výborný bol aj rozhovor s Michalom Pastierom. Urob ešte rozhovory s ďalšími reklamnými mágmi :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce