Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz.

Inzerce

„Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka na svém blogu slova Ludvíka Vaculíka, kterými pojmenoval reklamu ve druhé polovině 90. let. Havelku reklama učarovala už v mládí, ale jak v našem rozhovoru přiznává, dneska v ní už svou budoucnost nevidí.

Povídali jsme si nejen o tom, jak se člověk může vypracovat v jednoho z největších reklamních expertů v zemi, jaké znalosti a schopnosti k tomu potřebuje a jak vznikají ty nejúspěšnější reklamy, ale i o tom, v čem dělají firmy v reklamě nejčastěji chybu a jakými reklamami se můžete inspirovat.

Co se dozvíte ve videorozhovoru:

  • Jak se vypracovat ve špičkového reklamního experta?
  • Co dnes reklama vlastně představuje a jak ji dělat správně?
  • Jaké znalosti a schopnosti by měli mít reklamní experti?
  • Co je základem úspěšné reklamy a jak ji poznat?
  • Co firmy v reklamách přeceňují a co naopak podceňují?
  • Proč byla Bobika úspěšná, i když si to mnozí nemyslí?
  • Jak reklamy vyhodnocovat a jak je hodnotit?

Inspirujte se reklamami:

Havelka v rozhovoru zmínil seznam reklam, které ho inspirují. Mělo jich být deset, nakonec jich je jedenáct a vy si je můžete pustit právě teď:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Inspirujte se od odborníků:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Michal Husák Sledovat @husakmichal1

Před 6 roky

Dobrý rozhovor. I jsem se pobavil. :-)

Odpovědět »

Jirka

Před 6 roky

Já ti dám kůzle! :-)))

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 6 roky

Jo já vim :D Byl to nejlepší přeřek za tenhle rok. Ale popravdě, museli jsme si to pak s panem Havelkou vygooglit. :D

Odpovědět »

Peter

Před 5 roky

Díky Jirko, úžasný, hodnotný rozhovor. Máš dar klásť tie správne otázky. Výborný bol aj rozhovor s Michalom Pastierom. Urob ešte rozhovory s ďalšími reklamnými mágmi :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Inzerce