Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates.

O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet například díky obřímu dvoupatrovému Airbusu A380, který létá do Prahy a který pojme až 600 lidí. Je jeho využití v Česku marketingovým trikem a pokusem dostat se do médií? I na to jsem se ptal Tomáše Pánka.

Probrali jsme i trochu přízemnější formy marketingu. Například e-mailingové strategie Emirates a způsob, jakým komunikují se svými zákazníky.

Protože se do podobné firmy nedostane jen tak někdo, povídali jsme si s Tomášem i o tom, jak se to jemu povedlo a jaké nároky jsou na něj dnes vyvíjeny.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stal Tomáš marketérem Emirates a co jeho práce obnáší?
  • Jak se daří Emirates v Česku?
  • Proč potřebuje aerolinka investovat do marketingu a jaké jsou její cíle?
  • Jaké konkrétní marketingové aktivity zde Emirates dělá?
  • Jak využívá e-mailing a co svým zákazníkům posílá?
  • Jak vypadají interní procesy v Emirates?
  • Jak do marketingu zapadá Airbus A380 i polepené pražské metro?
  • Co Tomáš doporučuje ostatním marketérům a jaké má plány do budoucna?

Další zajímavá videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

David Hrdina Sledovat @davidhrdina

Před 6 roky

Vynikající rozhovor, velké díky!

Odpovědět »

Jir

Před 6 roky

:)

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

petr-meloun-web

Jak vybudovat úspěšnou kariéru? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

bob-karous-web

Bob Kartous: Jak se sebevzdělávat pro trh práce budoucnosti?

tomas-plesivciak-web

Tomáš Plešivčiak: Podnikání při škole, založení e-shopu, získávání zákazníků