Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates.
O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet například díky obřímu dvoupatrovému Airbusu A380, který létá do Prahy a který pojme až 600 lidí. Je jeho využití v Česku marketingovým trikem a pokusem dostat se do médií? I na to jsem se ptal Tomáše Pánka.
Probrali jsme i trochu přízemnější formy marketingu. Například e-mailingové strategie Emirates a způsob, jakým komunikují se svými zákazníky.
Protože se do podobné firmy nedostane jen tak někdo, povídali jsme si s Tomášem i o tom, jak se to jemu povedlo a jaké nároky jsou na něj dnes vyvíjeny.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak se stal Tomáš marketérem Emirates a co jeho práce obnáší?
- Jak se daří Emirates v Česku?
- Proč potřebuje aerolinka investovat do marketingu a jaké jsou její cíle?
- Jaké konkrétní marketingové aktivity zde Emirates dělá?
- Jak využívá e-mailing a co svým zákazníkům posílá?
- Jak vypadají interní procesy v Emirates?
- Jak do marketingu zapadá Airbus A380 i polepené pražské metro?
- Co Tomáš doporučuje ostatním marketérům a jaké má plány do budoucna?
Další zajímavá videa:
- Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost
- Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí
- Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům
- Lukáš Krejča: Jak vybudovat kariéru freelancera a spadnout s egem na dno v Dubaji
David Hrdina
-Vynikající rozhovor, velké díky!
Jir
-:)