Inzerce

Inzerce

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates.

O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet například díky obřímu dvoupatrovému Airbusu A380, který létá do Prahy a který pojme až 600 lidí. Je jeho využití v Česku marketingovým trikem a pokusem dostat se do médií? I na to jsem se ptal Tomáše Pánka.

Probrali jsme i trochu přízemnější formy marketingu. Například e-mailingové strategie Emirates a způsob, jakým komunikují se svými zákazníky.

Protože se do podobné firmy nedostane jen tak někdo, povídali jsme si s Tomášem i o tom, jak se to jemu povedlo a jaké nároky jsou na něj dnes vyvíjeny.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stal Tomáš marketérem Emirates a co jeho práce obnáší?
  • Jak se daří Emirates v Česku?
  • Proč potřebuje aerolinka investovat do marketingu a jaké jsou její cíle?
  • Jaké konkrétní marketingové aktivity zde Emirates dělá?
  • Jak využívá e-mailing a co svým zákazníkům posílá?
  • Jak vypadají interní procesy v Emirates?
  • Jak do marketingu zapadá Airbus A380 i polepené pražské metro?
  • Co Tomáš doporučuje ostatním marketérům a jaké má plány do budoucna?

Další zajímavá videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

David Hrdina Sledovat @davidhrdina

Před 3 roky

Vynikající rozhovor, velké díky!

Odpovědět »

Jir

Před 3 roky

:)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

Inzerce