Inzerce

Inzerce

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Mnoho z našich posluchačů přemýšlí o své další kariéře. Někteří chtějí začít pracovat v nějaké velké firmě, jiní ji naopak chtějí opustit a vydat se třeba na volnou nohu. Specialista na marketing na sociálních sítích Adam Zbiejczuk si vyzkoušel několik z těchto možností a v tomto rozhovoru je rozebereme.

Inzerce

Adam má za sebou pracovní zkušenost v nově vznikající dynamické firmě, v korporátním prostředí, v digitální agentuře, na volné noze a nyní i ve vlastní agentuře. Speciálně pro nás srovnal jednotlivé možnosti a podělil se s námi o praktické zkušenosti. Rozhovor si můžete poslechnout i jako podcast o podnikání.

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek