Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu?
Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho byznysu, o marketingu agentury Dark Side a o tom, v čem spočívají její služby. Nakonec ale byl o něčem úplně jiném. Otázka, v čem je firma jiná než její konkurenti, nás dostala až k tomu, jak dnes fungují čeští marketéři, jak by se měli vzdělávat a proč to generace Millenials nemá vůbec jednoduché.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce