Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

VideoZačátky

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu?

Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho byznysu, o marketingu agentury Dark Side a o tom, v čem spočívají její služby. Nakonec ale byl o něčem úplně jiném. Otázka, v čem je firma jiná než její konkurenti, nás dostala až k tomu, jak dnes fungují čeští marketéři, jak by se měli vzdělávat a proč to generace Millenials nemá vůbec jednoduché.

Co se ve videu dozvíte?

  • V čem dělají marketéři v rámci svého profesního rozvoje chybu?
  • Na co by se měli zaměřit marketéři začátečníci?
  • Proč není specializace nutně tou nejlepší cestou, jakou se můžete vydat?
  • Jak pracovat s generací miléniálů a proč to nemají jednoduché, jak si občas myslíme?
  • V čem udělal v rámci svého osobního rozvoje chybu Tomáš?
  • Jak se přizpůsobovat novým trendům a držet krok se špičkami na trhu?

Začněte se vzdělávat. Teď hned:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu