Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu?

Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho byznysu, o marketingu agentury Dark Side a o tom, v čem spočívají její služby. Nakonec ale byl o něčem úplně jiném. Otázka, v čem je firma jiná než její konkurenti, nás dostala až k tomu, jak dnes fungují čeští marketéři, jak by se měli vzdělávat a proč to generace Millenials nemá vůbec jednoduché.

Co se ve videu dozvíte?

  • V čem dělají marketéři v rámci svého profesního rozvoje chybu?
  • Na co by se měli zaměřit marketéři začátečníci?
  • Proč není specializace nutně tou nejlepší cestou, jakou se můžete vydat?
  • Jak pracovat s generací miléniálů a proč to nemají jednoduché, jak si občas myslíme?
  • V čem udělal v rámci svého osobního rozvoje chybu Tomáš?
  • Jak se přizpůsobovat novým trendům a držet krok se špičkami na trhu?

Začněte se vzdělávat. Teď hned:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého