Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Diana Zadáková (eVisions.cz): Jak získat stáž v marketingu a vytěžit z ní maximum?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

VideoZačátky

Diana Zadáková je v marketingu teprve nováček. Po tříměsíční stáži nastoupila na částečný úvazek do marketingové agentury eVisions.cz. V polovině července na svém blogu napsala článek o tom, jak podobnou stáž získat a jak si z ní odnést co nejvíce. A přesně o tom je tento rozhovor.

Jeho cílem je inspirovat mladé lidi, kteří přemýšlí o své budoucnosti v marketingu a hledají svůj odrazový můstek. Diana jim předá svoje zkušenosti a tipy, jak vybírat agenturu pro stáž, jak projít přijímacím kolečkem a jak využít stáž pro svůj profesní i osobní růst.

Na své si přijde ale i druhá strana – firmy, které díky rozhovoru s Dianou mohou zjistit, jak také mladí při výběru nové práce přemýšlí a jak lze stážistům zpříjemnit pracovní prostředí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak získat stáž v oblasti online marketingu?
  • Podle čeho si vybírat agenturu, do které nastoupíte?
  • Jak se připravit na přijímací pohovor a jak z něj odejít jako vítěz?
  • Jak si ze stáže odnést maximum a na co se v jejím průběhu zaměřit?
  • Co rozhoduje o úspěchu uchazečů o stáž?
  • Jak najít svou konkurenční výhodu nad ostatními uchazeči o stáž?
  • Jak by podle Diany měly firmy pracovat se stážisty?

Další videa pro úspěšný začátek:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Filip Bartoš

    -

    Hodně dobrá práce a klobouk dolů pro eVisions

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu