Inzerce

Diana Zadáková (eVisions.cz): Jak získat stáž v marketingu a vytěžit z ní maximum?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Diana Zadáková je v marketingu teprve nováček. Po tříměsíční stáži nastoupila na částečný úvazek do marketingové agentury eVisions.cz. V polovině července na svém blogu napsala článek o tom, jak podobnou stáž získat a jak si z ní odnést co nejvíce. A přesně o tom je tento rozhovor.

Jeho cílem je inspirovat mladé lidi, kteří přemýšlí o své budoucnosti v marketingu a hledají svůj odrazový můstek. Diana jim předá svoje zkušenosti a tipy, jak vybírat agenturu pro stáž, jak projít přijímacím kolečkem a jak využít stáž pro svůj profesní i osobní růst.

Na své si přijde ale i druhá strana – firmy, které díky rozhovoru s Dianou mohou zjistit, jak také mladí při výběru nové práce přemýšlí a jak lze stážistům zpříjemnit pracovní prostředí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak získat stáž v oblasti online marketingu?
  • Podle čeho si vybírat agenturu, do které nastoupíte?
  • Jak se připravit na přijímací pohovor a jak z něj odejít jako vítěz?
  • Jak si ze stáže odnést maximum a na co se v jejím průběhu zaměřit?
  • Co rozhoduje o úspěchu uchazečů o stáž?
  • Jak najít svou konkurenční výhodu nad ostatními uchazeči o stáž?
  • Jak by podle Diany měly firmy pracovat se stážisty?

Další videa pro úspěšný začátek:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Filip Bartoš Sledovat @orjacko

Před 4 roky

Hodně dobrá práce a klobouk dolů pro eVisions

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory