Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Tomáš Plešivčiak: Podnikání při škole, založení e-shopu, získávání zákazníků

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 97 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V mých rozhovorech nedávám prostor jen zkušeným byznysmenům, ale i začátečníkům a studentům. Díky Tomášovi Plešivčiakovi máme netradiční příležitost – podívat se, jak probíhají první dny po spuštění nového e-shopu.

Tomášovi je 18 let, studuje Obchodní akademii v Ostravě, v únoru 2019 založil malý e-shop TOMMYSALT.CZ s přírodní a bio kosmetikou a s produkty pro péči o tělo a postupně svůj sortiment rozšiřuje. Jak začátky podnikání vypadají a jak se mu daří? O tom je náš rozhovor, který najdete i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se spouští nový e-shop?
  • Jak vytvořit webové stránky e-shopu?
  • Jak získat první zákazníky?
  • Do čeho investovat první vydělané peníze?
  • Jaké způsoby propagace Tomášovi nefungovaly?
  • Co doporučuje dalším začínajícím podnikatelům?

Další rozhovory se studenty:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

Inzerce