Inzerce

Vít Schaffarczik: Podnikání po škole, začátky na volné noze, získávání prvních klientů

Příběh on-line marketéra Víta Schaffarczika je velmi zajímavý. Hned po 18. narozeninách se stal otcem a také freelancerem. Vydal se totiž na volnou nohu, získal první klienty a začal jim pomáhat s marketingem.

Inzerce

Začátky měl dost těžké, ale postupně se dokázal vypracovat. O tom, jak se mu podařilo podnikání na volné noze rozjet, co fungovalo na jeho první klienty a co všechno se musel naučit, jsme si povídali v našem rozhovoru, který najdete i jako podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Vítek začínal s podnikáním?
  • Jak se dá začít, když bydlíte v malém městě?
  • Jak získával svoje první klienty a čím je přesvědčil ke spolupráci?
  • Jak určoval cenu svých služeb?
  • Jak se připravoval na schůzky s klienty?
  • Co všechno se musel naučit?
  • Jak dnes pracuje a co doporučuje začátečníkům?

Další rozhovory o mladých podnikatelích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

tomas-jirku-web

Tomáš Jirků: Podnikání při škole, založení e-shopu, chyby na začátku

filip-svarovsky-web

Filip Svárovský: Rozjezd kariéry studenta, napsání a prodej vlastní knihy, získávání klientů, motivace

Právě vyšlo

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Daniel Kovalčík Sledovat @Dan_Kovalcik

Před 2 roky

Výborný rozhovor, který je velice inspirativní a myslím, že mnoha začínájícím Freelancerům může pomoci s tím jak začít. Jen tak dále Jiří i Víťo!

Odpovědět »

Martin Benes

Před 2 roky

Super rozhovor, za me jeden z top 10. Velka inspirace nejen pro studenty. Diky!

Odpovědět »

Michal Janík Sledovat @michaljanik

Před 2 roky

Moc pěkný rozhovor chlapci!
Dobrá práce Vítku. Báječný rozhovor Jirko.
Skvělý příklad pro mladé lidi. Díky za něj.

Odpovědět »

Jiří Franěk Sledovat @jjirkafranek

Před 2 roky

Díky za rozhovor! Je super vidět člověka s podobným příběhem.
Mě ze začátku dost pomohl Stovkomat.cz místo Já udělám. Teď ještě je nově otevřený Upgates, kde můžeš nabízet své služby jako začátečník :)

Tak věřím, že to začínajícím marketérům pomůže.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?