Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí.

Podle Wikipedie byl McDonald`s založen v roce 1940. Tehdy to byl stánek kdesi v Kalifornii, dneska je to celosvětová síť restaurací a kaváren, která má jenom zaměstnanců stovky tisíc. Je pro takovou společnost český trh vůbec něčím zajímavý? A do jaké míry je český McDonald`s nezávislý a jak moc se musí řídit pravidly ze zahraničí?

V rozhovoru se dozvíte mimo jiné i to, jaký populární produkt McDonald`s vznikl v České republice a jak vůbec marketing do přípravy nových produktů promlouvá. Probrali jsme i to, jaké marketingové strategie McDonald`s fungují nejlépe, jak segmentuje svoje zákazníky a jak přemýšlí nad vytížeností svých poboček.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak významný je pro McDonald`s český trh?
  • V čem je český „mekáč“ unikátní a jaký produkt vznikl právě u nás?
  • Jak v McDonald`s přemýšlí nad marketingem a co jim v něm funguje nejlépe?
  • Jak marketing promlouvá do přípravy nových produktů?
  • Jak v McDonald`s segmentují svoje zákazníky a jak s nimi pracují?
  • V čem se liší marketing amerického McDonald`s od toho českého?
  • Jak funguje marketingová strategie McDonald`s?

Další videa, která nepřehlédněte:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio