Inzerce

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí.

Inzerce

Podle Wikipedie byl McDonald`s založen v roce 1940. Tehdy to byl stánek kdesi v Kalifornii, dneska je to celosvětová síť restaurací a kaváren, která má jenom zaměstnanců stovky tisíc. Je pro takovou společnost český trh vůbec něčím zajímavý? A do jaké míry je český McDonald`s nezávislý a jak moc se musí řídit pravidly ze zahraničí?

V rozhovoru se dozvíte mimo jiné i to, jaký populární produkt McDonald`s vznikl v České republice a jak vůbec marketing do přípravy nových produktů promlouvá. Probrali jsme i to, jaké marketingové strategie McDonald`s fungují nejlépe, jak segmentuje svoje zákazníky a jak přemýšlí nad vytížeností svých poboček.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak významný je pro McDonald`s český trh?
  • V čem je český „mekáč“ unikátní a jaký produkt vznikl právě u nás?
  • Jak v McDonald`s přemýšlí nad marketingem a co jim v něm funguje nejlépe?
  • Jak marketing promlouvá do přípravy nových produktů?
  • Jak v McDonald`s segmentují svoje zákazníky a jak s nimi pracují?
  • V čem se liší marketing amerického McDonald`s od toho českého?
  • Jak funguje marketingová strategie McDonald`s?

Další videa, která nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory