Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí.

Podle Wikipedie byl McDonald`s založen v roce 1940. Tehdy to byl stánek kdesi v Kalifornii, dneska je to celosvětová síť restaurací a kaváren, která má jenom zaměstnanců stovky tisíc. Je pro takovou společnost český trh vůbec něčím zajímavý? A do jaké míry je český McDonald`s nezávislý a jak moc se musí řídit pravidly ze zahraničí?

V rozhovoru se dozvíte mimo jiné i to, jaký populární produkt McDonald`s vznikl v České republice a jak vůbec marketing do přípravy nových produktů promlouvá. Probrali jsme i to, jaké marketingové strategie McDonald`s fungují nejlépe, jak segmentuje svoje zákazníky a jak přemýšlí nad vytížeností svých poboček.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak významný je pro McDonald`s český trh?
  • V čem je český „mekáč“ unikátní a jaký produkt vznikl právě u nás?
  • Jak v McDonald`s přemýšlí nad marketingem a co jim v něm funguje nejlépe?
  • Jak marketing promlouvá do přípravy nových produktů?
  • Jak v McDonald`s segmentují svoje zákazníky a jak s nimi pracují?
  • V čem se liší marketing amerického McDonald`s od toho českého?
  • Jak funguje marketingová strategie McDonald`s?

Další videa, která nepřehlédněte:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Inzerce