Inzerce

Nikol Skočíková (Socialsharks): Role sociálních sítí v marketingu, přístup českých firem, social-media-first

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup.

Inzerce

S Nikol jsme narazili na řadu zajímavých témat. Třeba na to, proč je zrádná závislost firem na Facebooku a zda ji firmy jako Socialsharks nepodporují. Probrali jsme i tipy, jak reklamu na sociálních sítích dělat efektivněji, s jakými formáty pracovat a jak dosáhnout lepších výsledků.

Co se ve videu dozvíte?

  • Naráží už sociální sítě na svůj strop?
  • Jak se budou do budoucna vyvíjet?
  • Co vše je a co bude na sociálních sítích možné?
  • Jak české firmy přistupují k marketingu na sociálních sítích?
  • Proč je zrádná závislost firem na Facebooku?
  • Jak funguje social-media-first přístup k marketingu?
  • Jak dělat marketing na Facebooku efektivněji?

Další videa o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?