Inzerce

Inzerce

Nikol Skočíková (Socialsharks): Role sociálních sítí v marketingu, přístup českých firem, social-media-first

Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup.

S Nikol jsme narazili na řadu zajímavých témat. Třeba na to, proč je zrádná závislost firem na Facebooku a zda ji firmy jako Socialsharks nepodporují. Probrali jsme i tipy, jak reklamu na sociálních sítích dělat efektivněji, s jakými formáty pracovat a jak dosáhnout lepších výsledků.

Co se ve videu dozvíte?

  • Naráží už sociální sítě na svůj strop?
  • Jak se budou do budoucna vyvíjet?
  • Co vše je a co bude na sociálních sítích možné?
  • Jak české firmy přistupují k marketingu na sociálních sítích?
  • Proč je zrádná závislost firem na Facebooku?
  • Jak funguje social-media-first přístup k marketingu?
  • Jak dělat marketing na Facebooku efektivněji?

Další videa o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

fotoaparat-web

Petra Kellerová: Jak být úspěšný na Instagramu?

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

filip-podstavec-web

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

Inzerce