Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Velké případové studie z marketingu (video)

Chcete se nachytřit od opravdových profíků v marketingu? Alza, Mall, McDonald`s, CrossCafe a další se přišli podělit o svoje zkušenosti z marketingu a odkrýt vám svoje vlastní případové studie. Poslechněte si rozhovory, ve kterých se dozvíte, jak vytvářejí svoje marketingové kampaně, jakých výsledků dosahují a v čem se od nich můžete inspirovat i vy. Rozhovorů na našem webu najdete více. Poslouchat je můžete i ve formě podcastu o marketingu.

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 2 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 4 roky

Inzerce

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 4 roky

nicolas-vrba-web

Jak HubSpot vyrostl z nuly na 2 miliardy ročně za 8 let

HubSpot je softwarový startup, který poskytuje firmám kompletní řešení online marketingu: od přitahování návštěvníků přes generování potenciálních leadů až po konverze a uzavírání obchodů. Projekt, který původně vznikl v jedné garáži, kde se potkalo několik přátel, vyrostl během 8 let…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 4 roky

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury…

Před 4 roky

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí. Podle Wikipedie byl McDonald`s…

Před 5 roky

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…

Před 5 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 5 roky

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz. „Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka…

Před 5 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 5 roky

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Petra Plemlová, matka čtyř dětí, je zakladatelkou dvou e-shopů. Ačkoliv už zaměstnává kolem 40 lidí a ročně je v sedmimístném zisku, na řadě činností stále pracuje sama – například na marketingu, vývoji e-shopu a na finančním řízení. Svůj první e-shop…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce