Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Radim Stezka vede marketing streetwear sneakers a streetwear obchodu Queens, který prodává vše od tenisek, kšiltovek, batohů, oblečení a mnoha dalšího. Cílí především na mladé lidi, a i to je důvod, proč je pro něj velmi důležitý influencer marketing.

O spolupráci s influencery toho na českém internetu zatím moc nenajdete. A když ano, snadno nabydete dojmu, že influenceři jsou jen ti nejpopulárnější youtubeři a že se s nimi vyplatí spolupracovat pouze v případě, kdy máte silnou značku a prodáváte kosmetiku nebo módu.

S Radimem Stezkou jsme se ale podívali na to, jak může influencer marketing fungovat i malým značkám a jak i mezi méně známými osobnostmi najít schopné influencery, s nimiž se spolupráce vyplatí. Nemusíte totiž mít statisíce fanoušků, abyste dokázali ovlivnit svou komunitu a stát se jejím influencerem.

Queens spolupracuje s desítkami influencerů. Spolupráce s každým z nich je velmi individuální, a proto jsme mohli probrat odlišné situace a různé druhy kampaní. Zjistíte také, proč je podle Radima Facebook nebo Youtube mrtvý a jak lze odhadnout potenciál budoucích hvězd internetu, které ale dnes ještě nikdo nezná.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Queens vybírá zajímavé influencery a jaká na ně má kritéria?
  • Podle čeho nastavuje spolupráci s každým z nich?
  • Jak se vytváří marketingové kampaně v rámci influencer marketingu?
  • Co v takových kampaních skutečně funguje a co nikoliv?
  • Jak se bránit falešným účtům a jak zjistit, kolik lidí skutečně influencera sleduje?
  • Proč by měly s influencery spolupracovat i menší značky a jak začít?
  • Jak spolupráci s influencery vyhodnocovat a jak nad ní přemýšlet?
  • Na co si dát pozor a v čem se Queens například spálil?

V rozhovoru Radim zmiňuje nástroj, který Queensu s influencer marketingem pomáhá. Jmenuje se Aurora.

Další videa o marketingu:

Na našem webu najdete řadu případových studií o marketingu českých firem. Vyzpovídali jsme řadu marketingových agentur a marketingových specialistů. Podívejte se na videa, která se vám mohou líbit. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o marketingu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

petr-srna-web

Influencer marketing: Jak z něj vytěžit maximum? | Petr Srna (World of Online)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

Inzerce