Inzerce

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Radim Stezka vede marketing streetwear sneakers a streetwear obchodu Queens, který prodává vše od tenisek, kšiltovek, batohů, oblečení a mnoha dalšího. Cílí především na mladé lidi, a i to je důvod, proč je pro něj velmi důležitý influencer marketing.

Inzerce

O spolupráci s influencery toho na českém internetu zatím moc nenajdete. A když ano, snadno nabydete dojmu, že influenceři jsou jen ti nejpopulárnější youtubeři a že se s nimi vyplatí spolupracovat pouze v případě, kdy máte silnou značku a prodáváte kosmetiku nebo módu.

S Radimem Stezkou jsme se ale podívali na to, jak může influencer marketing fungovat i malým značkám a jak i mezi méně známými osobnostmi najít schopné influencery, s nimiž se spolupráce vyplatí. Nemusíte totiž mít statisíce fanoušků, abyste dokázali ovlivnit svou komunitu a stát se jejím influencerem.

Queens spolupracuje s desítkami influencerů. Spolupráce s každým z nich je velmi individuální, a proto jsme mohli probrat odlišné situace a různé druhy kampaní. Zjistíte také, proč je podle Radima Facebook nebo Youtube mrtvý a jak lze odhadnout potenciál budoucích hvězd internetu, které ale dnes ještě nikdo nezná.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Queens vybírá zajímavé influencery a jaká na ně má kritéria?
  • Podle čeho nastavuje spolupráci s každým z nich?
  • Jak se vytváří marketingové kampaně v rámci influencer marketingu?
  • Co v takových kampaních skutečně funguje a co nikoliv?
  • Jak se bránit falešným účtům a jak zjistit, kolik lidí skutečně influencera sleduje?
  • Proč by měly s influencery spolupracovat i menší značky a jak začít?
  • Jak spolupráci s influencery vyhodnocovat a jak nad ní přemýšlet?
  • Na co si dát pozor a v čem se Queens například spálil?

V rozhovoru Radim zmiňuje nástroj, který Queensu s influencer marketingem pomáhá. Jmenuje se Aurora.

Další videa o marketingu:

Na našem webu najdete řadu případových studií o marketingu českých firem. Vyzpovídali jsme řadu marketingových agentur a marketingových specialistů. Podívejte se na videa, která se vám mohou líbit. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o marketingu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání