Inzerce

Inzerce

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Radim Stezka vede marketing streetwear sneakers a streetwear obchodu Queens, který prodává vše od tenisek, kšiltovek, batohů, oblečení a mnoha dalšího. Cílí především na mladé lidi, a i to je důvod, proč je pro něj velmi důležitý influencer marketing.

O spolupráci s influencery toho na českém internetu zatím moc nenajdete. A když ano, snadno nabydete dojmu, že influenceři jsou jen ti nejpopulárnější youtubeři a že se s nimi vyplatí spolupracovat pouze v případě, kdy máte silnou značku a prodáváte kosmetiku nebo módu.

S Radimem Stezkou jsme se ale podívali na to, jak může influencer marketing fungovat i malým značkám a jak i mezi méně známými osobnostmi najít schopné influencery, s nimiž se spolupráce vyplatí. Nemusíte totiž mít statisíce fanoušků, abyste dokázali ovlivnit svou komunitu a stát se jejím influencerem.

Queens spolupracuje s desítkami influencerů. Spolupráce s každým z nich je velmi individuální, a proto jsme mohli probrat odlišné situace a různé druhy kampaní. Zjistíte také, proč je podle Radima Facebook nebo Youtube mrtvý a jak lze odhadnout potenciál budoucích hvězd internetu, které ale dnes ještě nikdo nezná.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Queens vybírá zajímavé influencery a jaká na ně má kritéria?
  • Podle čeho nastavuje spolupráci s každým z nich?
  • Jak se vytváří marketingové kampaně v rámci influencer marketingu?
  • Co v takových kampaních skutečně funguje a co nikoliv?
  • Jak se bránit falešným účtům a jak zjistit, kolik lidí skutečně influencera sleduje?
  • Proč by měly s influencery spolupracovat i menší značky a jak začít?
  • Jak spolupráci s influencery vyhodnocovat a jak nad ní přemýšlet?
  • Na co si dát pozor a v čem se Queens například spálil?

V rozhovoru Radim zmiňuje nástroj, který Queensu s influencer marketingem pomáhá. Jmenuje se Aurora.

Další videa o marketingu:

Na našem webu najdete řadu případových studií o marketingu českých firem. Vyzpovídali jsme řadu marketingových agentur a marketingových specialistů. Podívejte se na videa, která se vám mohou líbit. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o marketingu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

marek-kriz-web

Marek Kříž: Ve 23 letech podíly ve 3 firmách a 30 zaměstnanců

vladimir-kovar-web

68. nejbohatší Čech Vladimír Kovář: Jak vybudoval Unicorn a co mu v podnikání pomáhá nejvíce?

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Inzerce