Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Radim Stezka vede marketing streetwear sneakers a streetwear obchodu Queens, který prodává vše od tenisek, kšiltovek, batohů, oblečení a mnoha dalšího. Cílí především na mladé lidi, a i to je důvod, proč je pro něj velmi důležitý influencer marketing.

O spolupráci s influencery toho na českém internetu zatím moc nenajdete. A když ano, snadno nabydete dojmu, že influenceři jsou jen ti nejpopulárnější youtubeři a že se s nimi vyplatí spolupracovat pouze v případě, kdy máte silnou značku a prodáváte kosmetiku nebo módu.

S Radimem Stezkou jsme se ale podívali na to, jak může influencer marketing fungovat i malým značkám a jak i mezi méně známými osobnostmi najít schopné influencery, s nimiž se spolupráce vyplatí. Nemusíte totiž mít statisíce fanoušků, abyste dokázali ovlivnit svou komunitu a stát se jejím influencerem.

Queens spolupracuje s desítkami influencerů. Spolupráce s každým z nich je velmi individuální, a proto jsme mohli probrat odlišné situace a různé druhy kampaní. Zjistíte také, proč je podle Radima Facebook nebo Youtube mrtvý a jak lze odhadnout potenciál budoucích hvězd internetu, které ale dnes ještě nikdo nezná.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Queens vybírá zajímavé influencery a jaká na ně má kritéria?
  • Podle čeho nastavuje spolupráci s každým z nich?
  • Jak se vytváří marketingové kampaně v rámci influencer marketingu?
  • Co v takových kampaních skutečně funguje a co nikoliv?
  • Jak se bránit falešným účtům a jak zjistit, kolik lidí skutečně influencera sleduje?
  • Proč by měly s influencery spolupracovat i menší značky a jak začít?
  • Jak spolupráci s influencery vyhodnocovat a jak nad ní přemýšlet?
  • Na co si dát pozor a v čem se Queens například spálil?

V rozhovoru Radim zmiňuje nástroj, který Queensu s influencer marketingem pomáhá. Jmenuje se Aurora.

Další videa o marketingu:

Na našem webu najdete řadu případových studií o marketingu českých firem. Vyzpovídali jsme řadu marketingových agentur a marketingových specialistů. Podívejte se na videa, která se vám mohou líbit. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o marketingu.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu