Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Na internetu najdete spoustu článků a diskuzí o tom, zda je blogování mrtvé. V rozhovoru s Terezou Salte zjistíte, proč tomu tak není a kdy se vyplatí blogery zapojit i do vaší marketingové strategie.
Tereza je díky svému blogu TerezaInOslo dvojnásobná vítězka soutěže Blogerka roku. Po 4 letech v Norsku se vrátila do Čech a v polovině loňského roku založila společnost Elite Bloggers.
Vize Terezy je jednoduchá. Spojit blogerky a klientům umožnit jednoduše a efektivně oslovit jejich čtenáře, fanoušky i diváky na Youtube.
Kromě toho jsme probrali i příběh agentury Elite Bloggers.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 hodinami
Před 5 hodinami
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
lojzik
Před 7 roky
Nějak mne ta čísla která paní uváděla nešla do hlavy. Gůglil jsem a našel tohle:
http://www.cernobilyblog.com/index.php/34-elite-bloggers-nebo-elitni-podvod
Zajímalo by mne vyjádření paní Terezy k tomuto článku.
Odpovědět »
Red
Před 6 roky
to je plivnuti nejakyho hlupaka (viz ostatni posty) … pokud me zajima google analytics, tak je mi jedno kolik ma falesnych uctu, zvlast, jak chces detekovat, jeslti to neni realnej uchylak z indie, co si honi u fotek peknych bab a tak proste sleduje ucty z celyho sveta .. to nema smysl resit ..
Odpovědět »
milos
Před 7 roky
At je pravda jakakoliv, tak me osobne slecna rozhodne nepresvedcila… Uz jenom to, jako to vysvetluje. Dat desitky tisic za vzduch, to uz je velka hra :) Ale to je kazdeho vec.
Odpovědět »
Tonda
Před 7 roky
Tak po tomto videu bych si nejspíš nekoupit určitě žádnou kampaň. Vysvětlení je hodně mimo a data která jsou pro klienta důležité zrovna nevyhodnocují, protože to nepříjde důležité jim. No je dobré vědět, že Elite Bloggers nabízejí drahý vzduch a je docela fajn, že to řekli veřejně.
Také je škoda že slečně Tereze se docela práší od pusy jak lže.. „Vše označujeme“ zajímaví je že na stejný produkt je na jednom blogu označeno a na druhém ne.. asi náhoda, že jeden je zaplacen a druhý zrovna ne…
Jinak pokládáte hezké otázky v kterých se ukazuje, že slečna Tereza možná tak ví jak napsat článek, ale rozhodně ne jak funguje propagace a marketing.
Odpovědět »
Patrik Gajdoš Sledovat @gajdospa
Před 7 roky
Musím pochválit, Jirko, za skvělé otázky. Líbilo se mi, že ses držel leitmotivu rozhovoru a optal ses na vše, co potencionální inzerenty může zajímat.
Domnívám se, že Elite Bloggers malinko uškodil fakt, že mají teď web (alespoň z toho, co vidím) po úpravě a pro potencionálního zájemce o informace tam není nic. Žádné reference, žádné případové studie, žádné informace o podobě kampaně s blogery. Pokud si to srovnám s Tomášem Gavlasem a GetBoost, jejichž práce s youtubery bude z hlediska spoluprácí na podobném principu, působí na mě Tomáš věrohodněji. Na webu jeho agentury jsou informace, o které se dá reálně opřít :)
Závěrem si myslím, že spolupráce s blogery může fungovat vcelku dobře. Problém je podle mě spíš v tom, že:
1) Řada blogerek (nepočítám holky z Elite Bloggers) neví, jak přesně spolupracovat s firmami.
2) Společnosti nemusí mít dostatečné informace o tom, jak efektivně pracovat s blogery.
Skoro mě to láká napsat na toto téma guestpost :)
Odpovědět »
Jirka
Před 7 roky
Ufff to bylo náročné video. Obdivuji vaši energii pokládat slečně/paní další a další otázky, na které přichází stále stejné nekonkrétní odpovědi v podobě „je těžké říct“, „je těžko měřitelné“ nebo „tohle je těžká otázka“. Ze mě energie vyprchala po 20 minutách, ale dokoukal jsem to.
Odpovědět »
Iva Baltaretu
Před 7 roky
Jirko, skvělý rozhovor, který mi dal zase další pohled na situaci. Mám sama zkušenost se spolupracemi s blogerkami, taky si píšu blog. Terezina agentura ale rozhodne není pro každého, myslím, ze je dobra pro velké firmy, které chtějí řešit hlavně Brandýsa. Navic by blogerky mely spolupracovat s těmi, co samy chtějí/mají rady. Rozhodne by nemělo jít o byznys, ale o přirozenost. Jenže podle informaci, které mám, jsou blogerky kolikrát tlaceny, co všechno a v jakých kanálech budou prezentovat…
Odpovědět »
Zdeněk Dvořák Sledovat @linkicz
Před 7 roky
Vím, jak vypadá nabídka Jelítek pro blogerky a byl to výsměch.
Dáme to spolu do rozhovoru na ShopCampu, Jirko?
Odpovědět »
Zbyněk Buřival
Před 6 roky
Spolupráce přes různé agentury je sice pohodlná, ale pro inzerenta zatraceně drahá a často velice neefektivní. Na druhou stranu, pokud si někdo dá práci s vyhledáním aktivních blogů k tématu a blogery osloví napřímo, může za poměrně směšné peníze získat vynikající propagaci a ještě si vylepšit odkazový profil.
Odpovědět »