Inzerce

Inzerce

Marketingový specialista

Margetingový specialista je člověk, který firmám pomáhá se získáním nových zákazníků a budováním jejich značky. Marketéři mají různé specializace. Některé se zaměřují primárně na internetový marketing, přičemž většinou i na některý z jeho podobnorů (například optimalizaci pro vyhledávače).


V našich rozhovorech jsme vyzpovídali už řadu marketingových specialistů. Poslechněte si některé z nich:

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 4 roky

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Před 4 roky

marek-hnatek-web

Marek Hnátek: Jaké chyby dělají e-shopy při linkbuildingu?

A jak v praxi vypadá práce linkbuildera?

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

Mají to dnes e-shopy v online marketingu jednoduché? Jaké dělají nejčastější chyby a jak si svou práci mohou usnadnit?

Před 4 roky

Doporučené články

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

muz-kreslo-happy-web

Jak motivovat zaměstnance k lepším výkonům?

lukas-prikryl-web

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

Inzerce