Inzerce

Inzerce

Marek Hnátek: Jaké chyby dělají e-shopy při linkbuildingu?

Přinášíme vám poslední rozhovor z ostravského marketingového večera MarketingOn. Tentokrát je hostem Marek Hnátek a tématem linkbuilding u malých a středních e-shopů.

Marek měl přednášku o tom, jak mohou firmy budovat svoje zpětné odkazy. Byla to tak jedinečná příležitost se ho zeptat, zda podle něj firmy přistupují k linkbuildingu špatně a zda existují nějaké odkazové příležitosti, kterých mohou využít úplně všichni.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak dělají české firmy linkbuilding?
  • Jakých chyb se při něm dopouští nejčastěji?
  • Vyplatí se malým a středním e-shopům investovat do linkbuilderů?
  • Jak vysoká investice to je?
  • Jakých příležitostí mohou využít?
  • Jak vypadá v praxi práce linkbuildera?

Další videa z MarketingOn:

Poděkování:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Dade

Před 4 roky

Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…

Odpovědět »

David

Před 4 roky

Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.

Odpovědět »

Domanický

Před 4 roky

Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)

Odpovědět »

David

Před 4 roky

Furt dokola omílá to samé roky…… nic neříkající rozhovory plné balastu.

Odpovědět »

Roman

Před 4 roky

Stále stejná košile a stále stejné řeči. Trh v ČR na tom musí být velice dobře, když se tohle prodává :)

Odpovědět »

milos

Před 4 roky

Jo, jo…. somozvani „odbornici“ maji v barvach jasno. A ze je jich tady pozehnane mnozstvi :D

Odpovědět »

Marek Hnátek Sledovat @psavec

Před 4 roky

Uff, díky za komentáře.

Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/

A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

SEO 404

Chybové stránky: Máte je správně nastavené po technické i obsahové stránce?

petr-vodak-web

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

konference-web

České konference: Zaplacené přednášky, neodbornost, nespokojení účastníci

Inzerce