Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Přinášíme vám poslední rozhovor z ostravského marketingového večera MarketingOn. Tentokrát je hostem Marek Hnátek a tématem linkbuilding u malých a středních e-shopů.
Marek měl přednášku o tom, jak mohou firmy budovat svoje zpětné odkazy. Byla to tak jedinečná příležitost se ho zeptat, zda podle něj firmy přistupují k linkbuildingu špatně a zda existují nějaké odkazové příležitosti, kterých mohou využít úplně všichni.
Poděkování:
- AdVisiu za možnost natočit tento rozhovor a za poskytnutí prostor
- Milanovi Timčenkovi za natočení a sestřihání videa
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 6 dny
Před 6 dny
Dade
Před 6 roky
Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…
Odpovědět »
David
Před 6 roky
Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.
Odpovědět »
Domanický
Před 6 roky
Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)
Odpovědět »
David
Před 6 roky
Furt dokola omílá to samé roky…… nic neříkající rozhovory plné balastu.
Odpovědět »
Roman
Před 6 roky
Stále stejná košile a stále stejné řeči. Trh v ČR na tom musí být velice dobře, když se tohle prodává :)
Odpovědět »
milos
Před 6 roky
Jo, jo…. somozvani „odbornici“ maji v barvach jasno. A ze je jich tady pozehnane mnozstvi :D
Odpovědět »
Marek Hnátek Sledovat @psavec
Před 6 roky
Uff, díky za komentáře.
Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/
A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).
Odpovědět »