Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Marek Hnátek: Jaké chyby dělají e-shopy při linkbuildingu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přinášíme vám poslední rozhovor z ostravského marketingového večera MarketingOn. Tentokrát je hostem Marek Hnátek a tématem linkbuilding u malých a středních e-shopů.

Marek měl přednášku o tom, jak mohou firmy budovat svoje zpětné odkazy. Byla to tak jedinečná příležitost se ho zeptat, zda podle něj firmy přistupují k linkbuildingu špatně a zda existují nějaké odkazové příležitosti, kterých mohou využít úplně všichni.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak dělají české firmy linkbuilding?
  • Jakých chyb se při něm dopouští nejčastěji?
  • Vyplatí se malým a středním e-shopům investovat do linkbuilderů?
  • Jak vysoká investice to je?
  • Jakých příležitostí mohou využít?
  • Jak vypadá v praxi práce linkbuildera?

Další videa z MarketingOn:

Poděkování:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Dade

Před 6 roky

Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…

Odpovědět »

David

Před 6 roky

Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.

Odpovědět »

Domanický

Před 6 roky

Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)

Odpovědět »

David

Před 6 roky

Furt dokola omílá to samé roky…… nic neříkající rozhovory plné balastu.

Odpovědět »

Roman

Před 6 roky

Stále stejná košile a stále stejné řeči. Trh v ČR na tom musí být velice dobře, když se tohle prodává :)

Odpovědět »

milos

Před 6 roky

Jo, jo…. somozvani „odbornici“ maji v barvach jasno. A ze je jich tady pozehnane mnozstvi :D

Odpovědět »

Marek Hnátek Sledovat @psavec

Před 6 roky

Uff, díky za komentáře.

Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/

A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce