Přinášíme vám poslední rozhovor z ostravského marketingového večera MarketingOn. Tentokrát je hostem Marek Hnátek a tématem linkbuilding u malých a středních e-shopů.
Inzerce
Marek měl přednášku o tom, jak mohou firmy budovat svoje zpětné odkazy. Byla to tak jedinečná příležitost se ho zeptat, zda podle něj firmy přistupují k linkbuildingu špatně a zda existují nějaké odkazové příležitosti, kterých mohou využít úplně všichni.
Co se v rozhovoru dozvíte?
Jak dělají české firmy linkbuilding?
Jakých chyb se při něm dopouští nejčastěji?
Vyplatí se malým a středním e-shopům investovat do linkbuilderů?
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nenechte si ujít
Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák
Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…
Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.
Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)
Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/
A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Dade
Před 7 roky
Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…
Odpovědět »
David
Před 7 roky
Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.
Odpovědět »
Domanický
Před 7 roky
Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)
Odpovědět »
David
Před 7 roky
Furt dokola omílá to samé roky…… nic neříkající rozhovory plné balastu.
Odpovědět »
Roman
Před 7 roky
Stále stejná košile a stále stejné řeči. Trh v ČR na tom musí být velice dobře, když se tohle prodává :)
Odpovědět »
milos
Před 7 roky
Jo, jo…. somozvani „odbornici“ maji v barvach jasno. A ze je jich tady pozehnane mnozstvi :D
Odpovědět »
Marek Hnátek Sledovat @psavec
Před 7 roky
Uff, díky za komentáře.
Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/
A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).
Odpovědět »