Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marek Hnátek: Jaké chyby dělají e-shopy při linkbuildingu?

A jak v praxi vypadá práce linkbuildera?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Přinášíme vám poslední rozhovor z ostravského marketingového večera MarketingOn. Tentokrát je hostem Marek Hnátek a tématem linkbuilding u malých a středních e-shopů.

Marek měl přednášku o tom, jak mohou firmy budovat svoje zpětné odkazy. Byla to tak jedinečná příležitost se ho zeptat, zda podle něj firmy přistupují k linkbuildingu špatně a zda existují nějaké odkazové příležitosti, kterých mohou využít úplně všichni.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak dělají české firmy linkbuilding?
  • Jakých chyb se při něm dopouští nejčastěji?
  • Vyplatí se malým a středním e-shopům investovat do linkbuilderů?
  • Jak vysoká investice to je?
  • Jakých příležitostí mohou využít?
  • Jak vypadá v praxi práce linkbuildera?

Další videa z MarketingOn:

Poděkování:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 7

  1. Dade

    -

    Pán linkbuilder docela slabej. Odpovědi jako z roku 2006 – nekupujte odkazy, nespamujte odkazy, tvořte zajímavý obsah + největší WTF, reportování pozic zákazníkovi. Dneska už jsme přece jenom trochu dál…

    Odpovědět
    • David

      -

      Tak už konečně ať řekne jak on dělá linkuilding :-) Stačí se podívat na odkazové profily jaho klientů…. káže vodu a chlastá vodku….. nikoliv víno… doslova.

      Odpovědět
  2. Domanický

    -

    Poznám jeho blog aj názory. Marek je taký mix názorov medzi Ungrom a Podstavcom. :D Škoda, že nedal viac case study zo svojej praxe. Každopádne som rád za rozhovor. Na druhej strane dosť všeobecné rady pre človeka, ktorý je už pokročilejší. S Filipom plánovaný rozhovor by som dal skôr do tej praktickej roviny. Aké používa najčastejšie nástroje, ako si správne vypracovať LB stratégiu, tipy na TOP stránky pre linkbuidera, rozdiely nofollow a dofollow odkazy a pod. Najlepšie techniky z LB. Či sa zameriavať skôr na banner alebo textové odkazy a pod. Díky. Nech sa darí mladému podnikateľovi. :)

    Odpovědět
  3. David

    -

    Furt dokola omílá to samé roky…… nic neříkající rozhovory plné balastu.

    Odpovědět
  4. Roman

    -

    Stále stejná košile a stále stejné řeči. Trh v ČR na tom musí být velice dobře, když se tohle prodává :)

    Odpovědět
  5. milos

    -

    Jo, jo…. somozvani „odbornici“ maji v barvach jasno. A ze je jich tady pozehnane mnozstvi :D

    Odpovědět
  6. Marek Hnátek

    -

    Uff, díky za komentáře.

    Co se týče obecné roviny rozhovoru, jeho předmětem nebyla nějaká případovka. Rád přispěji něčím praktičtějším v následujícím stylu, pokud dostanu možnost :-): http://blog.marekhnatek.cz/odkazove-prilezitosti/

    A odpověď pro Davida: myslím, že se opravdu stačí podívat na mé reference, pozice klientů apod. Nikdy jsem nedělal prasárny toho stylu, že celý rozpočet klienta dám do 2stovkových článků nebo nakupoval šílenosti, abych pak po penalizaci musel psát „partnerům“ žádost o odstranění backlinků. A vodku nepiji, jsem spíš na domácí slivovici ;).

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu