Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V rámci marketingového večera MarketingON, který pořádala v Ostravě agentura AdVisio, vystoupil i online marketér Jirka Chomát. Jeho tématem byly konkurenční výhody a nákup konverzí. V zákulisí odpověděl na několik otázek i Mladému podnikateli.

Videorozhovor je určený i pro ty, co Jirkovu přednášku neviděli.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč obchodníci přemýšlí nad konkurenčními výhodami špatně?
  • Co je a co není konkurenční výhoda?
  • Z čeho by měly konkurenční výhody vycházet?
  • Jakou mají konkurenční výhody spojitost s PPC reklamou?
  • Proč obchodníci nehledají díry na trhu?
  • Jak zvýšit life-time-value zákazníka?
  • Jak správně nakupovat konverze?
Jirka Chomát & Jiří Rostecký
Jirka & Jirka na cestě do Ostravy na MarketingON.

Poděkování:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Právě vyšlo

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

milos

Před 6 roky

Dalsi z rady rozhovoru :) Servis apod (se snazi) nabizet kazdy. Me by osobne zajimalo, jakou vyhodu by pan sdelil zakaznikovi, kdyz by konkurence nabizela stejne zbozi (typ) 1+1 za cenu JEDNOHO realneho kusu… Ani jednou v techto a podobnych rozhovorech nezaznelo, ze cesta muze byt i zjednoduseni (pro zakaznika). To je realne odliseni, protoze kazdy do eshopu jenom „naleje“ zbozi, ale nikdo neresi potreby zakazniku – napr jak jim vubec zbozi prezentovat – chteji to mit jenom v rade (jako kazdy) nebo to chteji mit od zacatku serazeno dle napr. spolecnych vlastnosti – a pak vybrat?! Jisteze je nutne uzavrit nakupni cyklus, jisteze nejlepe bez RTG – protoze ten, co to od vas opravdu chce tak to i od vas realne nakoupi – a je jedno kolik mu to bude trvat… A jisteze je to o vnuknuti (obsahova sit je nekolikrat vykonnejsi jako klasicka vyhledavaci) Nejenom ze je vykonnejsi, ale resi sezonnost a take dokaze budovat brand… Co se tyce ceny za proklik, tak to je snad jasne… Ale neni podstatna cena za proklik ale PNO daneho kanalu a ne jenom kanalu, ale vsech kanalu do jednoho = prodej. Nic vic neni podstatne. Jisteze je to souhra vseho. Rada na zaver, pokud vam agentura prezentuje podil na obratu (PNO) jednotlivych kanalu – tak je to na 90 % spatna agentura. A takovych je tady mraky – to je smutne. Jenom nazor… vlastne ne.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Inzerce