Inzerce

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V rámci marketingového večera MarketingON, který pořádala v Ostravě agentura AdVisio, vystoupil i online marketér Jirka Chomát. Jeho tématem byly konkurenční výhody a nákup konverzí. V zákulisí odpověděl na několik otázek i Mladému podnikateli.

Videorozhovor je určený i pro ty, co Jirkovu přednášku neviděli.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč obchodníci přemýšlí nad konkurenčními výhodami špatně?
  • Co je a co není konkurenční výhoda?
  • Z čeho by měly konkurenční výhody vycházet?
  • Jakou mají konkurenční výhody spojitost s PPC reklamou?
  • Proč obchodníci nehledají díry na trhu?
  • Jak zvýšit life-time-value zákazníka?
  • Jak správně nakupovat konverze?
Jirka Chomát & Jiří Rostecký
Jirka & Jirka na cestě do Ostravy na MarketingON.

Poděkování:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

milos

Před 5 roky

Dalsi z rady rozhovoru :) Servis apod (se snazi) nabizet kazdy. Me by osobne zajimalo, jakou vyhodu by pan sdelil zakaznikovi, kdyz by konkurence nabizela stejne zbozi (typ) 1+1 za cenu JEDNOHO realneho kusu… Ani jednou v techto a podobnych rozhovorech nezaznelo, ze cesta muze byt i zjednoduseni (pro zakaznika). To je realne odliseni, protoze kazdy do eshopu jenom „naleje“ zbozi, ale nikdo neresi potreby zakazniku – napr jak jim vubec zbozi prezentovat – chteji to mit jenom v rade (jako kazdy) nebo to chteji mit od zacatku serazeno dle napr. spolecnych vlastnosti – a pak vybrat?! Jisteze je nutne uzavrit nakupni cyklus, jisteze nejlepe bez RTG – protoze ten, co to od vas opravdu chce tak to i od vas realne nakoupi – a je jedno kolik mu to bude trvat… A jisteze je to o vnuknuti (obsahova sit je nekolikrat vykonnejsi jako klasicka vyhledavaci) Nejenom ze je vykonnejsi, ale resi sezonnost a take dokaze budovat brand… Co se tyce ceny za proklik, tak to je snad jasne… Ale neni podstatna cena za proklik ale PNO daneho kanalu a ne jenom kanalu, ale vsech kanalu do jednoho = prodej. Nic vic neni podstatne. Jisteze je to souhra vseho. Rada na zaver, pokud vam agentura prezentuje podil na obratu (PNO) jednotlivych kanalu – tak je to na 90 % spatna agentura. A takovych je tady mraky – to je smutne. Jenom nazor… vlastne ne.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý