Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V rámci marketingového večera MarketingON, který pořádala v Ostravě agentura AdVisio, vystoupil i online marketér Jirka Chomát. Jeho tématem byly konkurenční výhody a nákup konverzí. V zákulisí odpověděl na několik otázek i Mladému podnikateli.

Videorozhovor je určený i pro ty, co Jirkovu přednášku neviděli.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč obchodníci přemýšlí nad konkurenčními výhodami špatně?
  • Co je a co není konkurenční výhoda?
  • Z čeho by měly konkurenční výhody vycházet?
  • Jakou mají konkurenční výhody spojitost s PPC reklamou?
  • Proč obchodníci nehledají díry na trhu?
  • Jak zvýšit life-time-value zákazníka?
  • Jak správně nakupovat konverze?
Jirka Chomát & Jiří Rostecký
Jirka & Jirka na cestě do Ostravy na MarketingON.

Poděkování:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

milos

Před 8 roky

Dalsi z rady rozhovoru :) Servis apod (se snazi) nabizet kazdy. Me by osobne zajimalo, jakou vyhodu by pan sdelil zakaznikovi, kdyz by konkurence nabizela stejne zbozi (typ) 1+1 za cenu JEDNOHO realneho kusu… Ani jednou v techto a podobnych rozhovorech nezaznelo, ze cesta muze byt i zjednoduseni (pro zakaznika). To je realne odliseni, protoze kazdy do eshopu jenom „naleje“ zbozi, ale nikdo neresi potreby zakazniku – napr jak jim vubec zbozi prezentovat – chteji to mit jenom v rade (jako kazdy) nebo to chteji mit od zacatku serazeno dle napr. spolecnych vlastnosti – a pak vybrat?! Jisteze je nutne uzavrit nakupni cyklus, jisteze nejlepe bez RTG – protoze ten, co to od vas opravdu chce tak to i od vas realne nakoupi – a je jedno kolik mu to bude trvat… A jisteze je to o vnuknuti (obsahova sit je nekolikrat vykonnejsi jako klasicka vyhledavaci) Nejenom ze je vykonnejsi, ale resi sezonnost a take dokaze budovat brand… Co se tyce ceny za proklik, tak to je snad jasne… Ale neni podstatna cena za proklik ale PNO daneho kanalu a ne jenom kanalu, ale vsech kanalu do jednoho = prodej. Nic vic neni podstatne. Jisteze je to souhra vseho. Rada na zaver, pokud vam agentura prezentuje podil na obratu (PNO) jednotlivych kanalu – tak je to na 90 % spatna agentura. A takovych je tady mraky – to je smutne. Jenom nazor… vlastne ne.

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký