Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Na diskuzním večeru MarketingON jsem natočil celkem 3 videorozhovory. První byl ten s Jirkou Chomátem o konkurenčních výhodách, druhý (ten zatím nevyšel) s Markem Hnátkem o linkbuildingu a konečně tento třetí – přímo s organizátorem večera a CEO marketingové agentury AdVisio Jirkou Komárem.

Inzerce

Zajímalo mne, proč firma vůbec akci pořádá, proč do ní investuje tolik času a sil a jak jim může pomoci v oslovení nových zaměstnanců. Zajímalo mne toho ale více – jak se obecně snaží nové talenty přitáhnout a proč by někdo měl pracovat zrovna pro jejich firmu. Rozebrali jsme i to, zda se snáze hledají marketéři v Praze nebo v Ostravě a jak se vlastně malé, ale rostoucí marketingové agentuře daří.

V minulosti jsem vyzpovídal už několik zakladatelů a ředitelů marketingových agentur a vývojářských firem. Všichni se jednohlasně shodli na tom, že poptávka na trhu práce jasně převyšuje nabídku a že sehnat nové posily není jednoduché.

Stejný problém řeší i spousta diváků Mladého podnikatele, proto tento rozhovor může být inspirací i pro ně.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč AdVisio investovalo do MarketingONu?
  • Jak se jim daří prosadit na konkurenčním trhu?
  • Jak se jim k tomu daří přitáhnout nové talenty?
  • Jaké nástroje k hledání nových zaměstnanců využívají?
  • Co jim v HR funguje nejvíce?
  • Má smysl spolupracovat se školami a přijímat do firmy studenty?
  • Jaká situace je na ostravském trhu práce?
  • Jak se Jirkovi daří vést vlastní agenturu a s jakými překážkami se musí vypořádat?

Související videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce