Inzerce

Inzerce

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Na diskuzním večeru MarketingON jsem natočil celkem 3 videorozhovory. První byl ten s Jirkou Chomátem o konkurenčních výhodách, druhý (ten zatím nevyšel) s Markem Hnátkem o linkbuildingu a konečně tento třetí – přímo s organizátorem večera a CEO marketingové agentury AdVisio Jirkou Komárem.

Zajímalo mne, proč firma vůbec akci pořádá, proč do ní investuje tolik času a sil a jak jim může pomoci v oslovení nových zaměstnanců. Zajímalo mne toho ale více – jak se obecně snaží nové talenty přitáhnout a proč by někdo měl pracovat zrovna pro jejich firmu. Rozebrali jsme i to, zda se snáze hledají marketéři v Praze nebo v Ostravě a jak se vlastně malé, ale rostoucí marketingové agentuře daří.

V minulosti jsem vyzpovídal už několik zakladatelů a ředitelů marketingových agentur a vývojářských firem. Všichni se jednohlasně shodli na tom, že poptávka na trhu práce jasně převyšuje nabídku a že sehnat nové posily není jednoduché.

Stejný problém řeší i spousta diváků Mladého podnikatele, proto tento rozhovor může být inspirací i pro ně.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč AdVisio investovalo do MarketingONu?
  • Jak se jim daří prosadit na konkurenčním trhu?
  • Jak se jim k tomu daří přitáhnout nové talenty?
  • Jaké nástroje k hledání nových zaměstnanců využívají?
  • Co jim v HR funguje nejvíce?
  • Má smysl spolupracovat se školami a přijímat do firmy studenty?
  • Jaká situace je na ostravském trhu práce?
  • Jak se Jirkovi daří vést vlastní agenturu a s jakými překážkami se musí vypořádat?

Související videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

dva-textari-web

Jak vytvořit kvalitní obsah? Dodržujte tyto 3 principy a máte vyhráno

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

karel-lycka-web

VIDEO: Karel Lyčka: Proč by e-shop měl mít mobilní aplikaci?

Inzerce