Inzerce

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Na diskuzním večeru MarketingON jsem natočil celkem 3 videorozhovory. První byl ten s Jirkou Chomátem o konkurenčních výhodách, druhý (ten zatím nevyšel) s Markem Hnátkem o linkbuildingu a konečně tento třetí – přímo s organizátorem večera a CEO marketingové agentury AdVisio Jirkou Komárem.

Inzerce

Zajímalo mne, proč firma vůbec akci pořádá, proč do ní investuje tolik času a sil a jak jim může pomoci v oslovení nových zaměstnanců. Zajímalo mne toho ale více – jak se obecně snaží nové talenty přitáhnout a proč by někdo měl pracovat zrovna pro jejich firmu. Rozebrali jsme i to, zda se snáze hledají marketéři v Praze nebo v Ostravě a jak se vlastně malé, ale rostoucí marketingové agentuře daří.

V minulosti jsem vyzpovídal už několik zakladatelů a ředitelů marketingových agentur a vývojářských firem. Všichni se jednohlasně shodli na tom, že poptávka na trhu práce jasně převyšuje nabídku a že sehnat nové posily není jednoduché.

Stejný problém řeší i spousta diváků Mladého podnikatele, proto tento rozhovor může být inspirací i pro ně.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč AdVisio investovalo do MarketingONu?
  • Jak se jim daří prosadit na konkurenčním trhu?
  • Jak se jim k tomu daří přitáhnout nové talenty?
  • Jaké nástroje k hledání nových zaměstnanců využívají?
  • Co jim v HR funguje nejvíce?
  • Má smysl spolupracovat se školami a přijímat do firmy studenty?
  • Jaká situace je na ostravském trhu práce?
  • Jak se Jirkovi daří vést vlastní agenturu a s jakými překážkami se musí vypořádat?

Související videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek