Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Ostravské AdVisio hledá nové zaměstnance. A pomoci mu v tom má marketingový večer MarketingON. Má to ale smysl?

Nenech si ujít další rozhovory:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Na diskuzním večeru MarketingON jsem natočil celkem 3 videorozhovory. První byl ten s Jirkou Chomátem o konkurenčních výhodách, druhý (ten zatím nevyšel) s Markem Hnátkem o linkbuildingu a konečně tento třetí – přímo s organizátorem večera a CEO marketingové agentury AdVisio Jirkou Komárem.

Zajímalo mne, proč firma vůbec akci pořádá, proč do ní investuje tolik času a sil a jak jim může pomoci v oslovení nových zaměstnanců. Zajímalo mne toho ale více – jak se obecně snaží nové talenty přitáhnout a proč by někdo měl pracovat zrovna pro jejich firmu. Rozebrali jsme i to, zda se snáze hledají marketéři v Praze nebo v Ostravě a jak se vlastně malé, ale rostoucí marketingové agentuře daří.

V minulosti jsem vyzpovídal už několik zakladatelů a ředitelů marketingových agentur a vývojářských firem. Všichni se jednohlasně shodli na tom, že poptávka na trhu práce jasně převyšuje nabídku a že sehnat nové posily není jednoduché.

Stejný problém řeší i spousta diváků Mladého podnikatele, proto tento rozhovor může být inspirací i pro ně.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč AdVisio investovalo do MarketingONu?
  • Jak se jim daří prosadit na konkurenčním trhu?
  • Jak se jim k tomu daří přitáhnout nové talenty?
  • Jaké nástroje k hledání nových zaměstnanců využívají?
  • Co jim v HR funguje nejvíce?
  • Má smysl spolupracovat se školami a přijímat do firmy studenty?
  • Jaká situace je na ostravském trhu práce?
  • Jak se Jirkovi daří vést vlastní agenturu a s jakými překážkami se musí vypořádat?

Související videa:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu