Inzerce

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi?

Inzerce

V rozhovoru jsme si povídali o tom, zda je tento slogan i něčím víc než pouhými slovy. Zda lze skutečně změřit, jak moc mají klienti svou banku rádi a co o jejich vztahu s institucí, se kterou většina klientů chce přijít do styku co nejméně a která má na trhu spoustu srovnatelných klientů, rozhoduje.

Bavili jsme se tedy nejen o měření zákaznické zkušenosti, ale i o řízení značky banky a o jejím marketingu. Zmínili jsme i to, zda pracovníci na pobočkách AirBank odpovídají tomu, co vidíme v marketingových kampaních banky, a zda je pro firmu skutečně důležité sjednodit to, co o sobě říká, s tím, co skutečně nabízí.

Rozhovor si můžete přehrát nejen jako video, ale i v našem podcastu o marketingu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se buduje značka AirBank a jak ji řídí?
  • Jak v AirBank měří zákaznickou spokojenost?
  • Co rozhoduje o spokojenosti zákazníků AirBank?
  • Jak sjednotit svou marketingovou komunikaci s tím, co firma nabízí zákazníkům?
  • Jak AirBank změnila bankovní trh v Česku?
  • V čem se od ní mohou inspirovat ostatní firmy?

Další rozhovory nejen o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?