Inzerce

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi?

Inzerce

V rozhovoru jsme si povídali o tom, zda je tento slogan i něčím víc než pouhými slovy. Zda lze skutečně změřit, jak moc mají klienti svou banku rádi a co o jejich vztahu s institucí, se kterou většina klientů chce přijít do styku co nejméně a která má na trhu spoustu srovnatelných klientů, rozhoduje.

Bavili jsme se tedy nejen o měření zákaznické zkušenosti, ale i o řízení značky banky a o jejím marketingu. Zmínili jsme i to, zda pracovníci na pobočkách AirBank odpovídají tomu, co vidíme v marketingových kampaních banky, a zda je pro firmu skutečně důležité sjednodit to, co o sobě říká, s tím, co skutečně nabízí.

Rozhovor si můžete přehrát nejen jako video, ale i v našem podcastu o marketingu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se buduje značka AirBank a jak ji řídí?
  • Jak v AirBank měří zákaznickou spokojenost?
  • Co rozhoduje o spokojenosti zákazníků AirBank?
  • Jak sjednotit svou marketingovou komunikaci s tím, co firma nabízí zákazníkům?
  • Jak AirBank změnila bankovní trh v Česku?
  • V čem se od ní mohou inspirovat ostatní firmy?

Další rozhovory nejen o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Právě vyšlo

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)