Inzerce

Inzerce

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi?

V rozhovoru jsme si povídali o tom, zda je tento slogan i něčím víc než pouhými slovy. Zda lze skutečně změřit, jak moc mají klienti svou banku rádi a co o jejich vztahu s institucí, se kterou většina klientů chce přijít do styku co nejméně a která má na trhu spoustu srovnatelných klientů, rozhoduje.

Bavili jsme se tedy nejen o měření zákaznické zkušenosti, ale i o řízení značky banky a o jejím marketingu. Zmínili jsme i to, zda pracovníci na pobočkách AirBank odpovídají tomu, co vidíme v marketingových kampaních banky, a zda je pro firmu skutečně důležité sjednodit to, co o sobě říká, s tím, co skutečně nabízí.

Rozhovor si můžete přehrát nejen jako video, ale i v našem podcastu o marketingu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se buduje značka AirBank a jak ji řídí?
  • Jak v AirBank měří zákaznickou spokojenost?
  • Co rozhoduje o spokojenosti zákazníků AirBank?
  • Jak sjednotit svou marketingovou komunikaci s tím, co firma nabízí zákazníkům?
  • Jak AirBank změnila bankovní trh v Česku?
  • V čem se od ní mohou inspirovat ostatní firmy?

Další rozhovory nejen o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

filip-drimalka-vanoce-web

Rok 2017 Filipa Dřímalky: Nahrazování sebe sama, spouštění a zavírání projektů, zdokonalování přednášek

adresni-radek-web

Jak správně nastavit URL adresy na vašem webu?

alex-ilyash-web

Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B

ondrej-preuss-web

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

Inzerce