Inzerce

Měření zákaznické zkušenosti

Laicky řečeno, měření zákaznické zkušenosti je takové měření, které vám pomůže odhalit, jak jsou vaši zákazníci spokojeni a jaký si vytváří vztah k vaší firmě. Toto měření je založeno na zpětné vazbě, který odhaluje nejčastější kontakty zákazníka s vaší značkou a prožitky, které při tom zažívá. Díky výsledkům tohoto měření můžete přijít na řadu zajímavých zlepšení vašich produktů a služeb a zákaznickou zkušenost tak zlepšit.

Na našem webu zpovídáme úspěšné podnikatele a zkušené odborníky, s nimiž rozebíráme mj. i to, jak získat nové zákazníky a budovat značku firmy. Všechny rozhovory najdete zde.

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.

Před 3 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 7 měsíci

Inzerce

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 3 roky

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí