Inzerce

Měření zákaznické zkušenosti

Laicky řečeno, měření zákaznické zkušenosti je takové měření, které vám pomůže odhalit, jak jsou vaši zákazníci spokojeni a jaký si vytváří vztah k vaší firmě. Toto měření je založeno na zpětné vazbě, který odhaluje nejčastější kontakty zákazníka s vaší značkou a prožitky, které při tom zažívá. Díky výsledkům tohoto měření můžete přijít na řadu zajímavých zlepšení vašich produktů a služeb a zákaznickou zkušenost tak zlepšit.

Na našem webu zpovídáme úspěšné podnikatele a zkušené odborníky, s nimiž rozebíráme mj. i to, jak získat nové zákazníky a budovat značku firmy. Všechny rozhovory najdete zde.

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 2 měsíci

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

Inzerce

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně