Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Měření zákaznické zkušenosti

Laicky řečeno, měření zákaznické zkušenosti je takové měření, které vám pomůže odhalit, jak jsou vaši zákazníci spokojeni a jaký si vytváří vztah k vaší firmě. Toto měření je založeno na zpětné vazbě, který odhaluje nejčastější kontakty zákazníka s vaší značkou a prožitky, které při tom zažívá. Díky výsledkům tohoto měření můžete přijít na řadu zajímavých zlepšení vašich produktů a služeb a zákaznickou zkušenost tak zlepšit.

Na našem webu zpovídáme úspěšné podnikatele a zkušené odborníky, s nimiž rozebíráme mj. i to, jak získat nové zákazníky a budovat značku firmy. Všechny rozhovory najdete zde.

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje.

Před 5 měsíců

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.

Před 2 roky

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 3 roky

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

? Zjistěte, jak české firmy měří zákaznickou zkušenost a co jim v tom pomáhá nejvíce? Příklady firem, jako jen třeba AirBank. Hezky prakticky a zdarma.

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce