Inzerce

Inzerce

Měření zákaznické zkušenosti

Laicky řečeno, měření zákaznické zkušenosti je takové měření, které vám pomůže odhalit, jak jsou vaši zákazníci spokojeni a jaký si vytváří vztah k vaší firmě. Toto měření je založeno na zpětné vazbě, který odhaluje nejčastější kontakty zákazníka s vaší značkou a prožitky, které při tom zažívá. Díky výsledkům tohoto měření můžete přijít na řadu zajímavých zlepšení vašich produktů a služeb a zákaznickou zkušenost tak zlepšit.

Na našem webu zpovídáme úspěšné podnikatele a zkušené odborníky, s nimiž rozebíráme mj. i to, jak získat nové zákazníky a budovat značku firmy. Všechny rozhovory najdete zde.

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

Doporučené články

kosik-krabice-klavesnice-web

Jak vybrat produkt pro prodej na Amazonu, který zákazníci milují

vojtech-tucek-web

VIDEO: Vojtěch Tuček: V čem tkví (ne)úspěch webu VideaČesky.cz?

oliver-dlouhy-web

VIDEO: Oliver Dlouhý (Skypicker) o životě startupisty

konstantin-margaretis-web

Konstantin Margaretis (Skladon): Outsourcing logistiky, validace produktu, bankovní financování startupu

Inzerce