Laicky řečeno, měření zákaznické zkušenosti je takové měření, které vám pomůže odhalit, jak jsou vaši zákazníci spokojeni a jaký si vytváří vztah k vaší firmě. Toto měření je založeno na zpětné vazbě, který odhaluje nejčastější kontakty zákazníka s vaší značkou a prožitky, které při tom zažívá. Díky výsledkům tohoto měření můžete přijít na řadu zajímavých zlepšení vašich produktů a služeb a zákaznickou zkušenost tak zlepšit.
Na našem webu zpovídáme úspěšné podnikatele a zkušené odborníky, s nimiž rozebíráme mj. i to, jak získat nové zákazníky a budovat značku firmy. Všechny rozhovory najdete zde.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.