Inzerce

Inzerce

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu.

Markéta pracovala v Googlu, poté podnikala jako PPC konzultantka na volné noze a už při tom budovala tým, který se později stal základem agentury uLab, která dnes pomáhá firmám prosadit s expanzí do zahraničí. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se mění PPC reklama, jak se vyvíjí technologie Googlu a jak se proměňuje správa PPC kampaní a práce marketingových specialistů celkově.

Společně s tím jsme probrali i to, jak se novým trendům budou muset přizpůsobit PPC specialisté a co nové technologie znamenají pro jejich každodenní práci. Markéta sama často vzdělává a podporuje další specialisty, takže se mohla podělit i o praktické zkušenosti z osobního rozvoje marketérů.

Jelikož už dva roky buduje agenturu uLab, povídali jsme si o přechodu z freelancingu do agenturního byznysu a o tom, co pro ni na začátku podnikání bylo nejtěžší.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se mění PPC reklama a jak nové trendy ovlivňují práci marketérů?
  • Co tento vývoj znamená pro inzerenty a jak mají vybírat PPC specialisty?
  • Podle čeho pozná Markéta nadějného marketéra při pohovoru?
  • Jak se v PPC kampaních odlišit od velkých hráčů na trhu?
  • Co mají z hlediska svého budoucího rozvoje dělat PPC specialisté?
  • Vyplatí se dnes ještě specializovat na jednu oblast marketingu?
  • Má smysl pověsit freelancing na hřebík a založit vlastní agenturu?
  • Co bylo pro Markétu při zakládání firmy nejtěžší?

Další videa o marketingu i podnikání:

Poslechněte si naše rozhovory i v podcastu o marketingu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

AA

Před 3 roky

No, tomu říkám výkon..

Anonym

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?