Inzerce

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu.

Inzerce

Markéta pracovala v Googlu, poté podnikala jako PPC konzultantka na volné noze a už při tom budovala tým, který se později stal základem agentury uLab, která dnes pomáhá firmám prosadit s expanzí do zahraničí. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se mění PPC reklama, jak se vyvíjí technologie Googlu a jak se proměňuje správa PPC kampaní a práce marketingových specialistů celkově.

Společně s tím jsme probrali i to, jak se novým trendům budou muset přizpůsobit PPC specialisté a co nové technologie znamenají pro jejich každodenní práci. Markéta sama často vzdělává a podporuje další specialisty, takže se mohla podělit i o praktické zkušenosti z osobního rozvoje marketérů.

Jelikož už dva roky buduje agenturu uLab, povídali jsme si o přechodu z freelancingu do agenturního byznysu a o tom, co pro ni na začátku podnikání bylo nejtěžší.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se mění PPC reklama a jak nové trendy ovlivňují práci marketérů?
  • Co tento vývoj znamená pro inzerenty a jak mají vybírat PPC specialisty?
  • Podle čeho pozná Markéta nadějného marketéra při pohovoru?
  • Jak se v PPC kampaních odlišit od velkých hráčů na trhu?
  • Co mají z hlediska svého budoucího rozvoje dělat PPC specialisté?
  • Vyplatí se dnes ještě specializovat na jednu oblast marketingu?
  • Má smysl pověsit freelancing na hřebík a založit vlastní agenturu?
  • Co bylo pro Markétu při zakládání firmy nejtěžší?

Další videa o marketingu i podnikání:

Poslechněte si naše rozhovory i v podcastu o marketingu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

AA

Před 2 roky

No, tomu říkám výkon..

Anonym

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe