Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co dělá marketingový specialista

Nahlédněte s námi do zákulisí českého marketingu a zjistěte, co dělá marketingový specialista. Vyzpovídali jsme pro vás přední české marketéry a reklamní experty a připravili tak sérii článků a videí, ve kterých se seznámíte s prací marketingového specialisty a zjistíte, co všechno musí ovládat, jak se musí vzdělávat a jak se posuzuje jeho práce.

Mezi největší trendy v marketingu patří pravděpodobně dva směry. Tím prvním je specializace marketérů, kdy se specialisté zaměřují na jednu konkrétní oblast (např. affiliate marketing). Druhým trendem je přesný opak – schopnost marketéra zastřešit všechny oblasti marketingu a pomoct firmě s celkovou marketingovou strategií.

Marketéři se také musí neustále vzdělávat a učit novým věcem. Marketing – zejména ten na internetu – se velmi rychle vyvíjí. Vznikají nové podobory marketingu a nová zaměření (např. influencer marketing).

Pokud se i vy chcete v marketingu vzdělávat, využijte našich bezplatných videí o marketingu. Najdete jich tu stovky a mezi nimi i rozhovory se specialisty z firem, jako je McDonald`s, Alza.cz, Mall Group, Tipsport a dalších. Tady jsou videa, ve kterých s hosty rozebíráme práci marketingových marketérů:

Nejnovější obsah:

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Inzerce

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

filip-svarovsky-web

Filip Svárovský: Rozjezd kariéry studenta, napsání a prodej vlastní knihy, získávání klientů, motivace

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.