Inzerce

Co dělá marketingový specialista

Nahlédněte s námi do zákulisí českého marketingu a zjistěte, co dělá marketingový specialista. Vyzpovídali jsme pro vás přední české marketéry a reklamní experty a připravili tak sérii článků a videí, ve kterých se seznámíte s prací marketingového specialisty a zjistíte, co všechno musí ovládat, jak se musí vzdělávat a jak se posuzuje jeho práce.

Mezi největší trendy v marketingu patří pravděpodobně dva směry. Tím prvním je specializace marketérů, kdy se specialisté zaměřují na jednu konkrétní oblast (např. affiliate marketing). Druhým trendem je přesný opak – schopnost marketéra zastřešit všechny oblasti marketingu a pomoct firmě s celkovou marketingovou strategií.

Marketéři se také musí neustále vzdělávat a učit novým věcem. Marketing – zejména ten na internetu – se velmi rychle vyvíjí. Vznikají nové podobory marketingu a nová zaměření (např. influencer marketing).

Pokud se i vy chcete v marketingu vzdělávat, využijte našich bezplatných videí o marketingu. Najdete jich tu stovky a mezi nimi i rozhovory se specialisty z firem, jako je McDonald`s, Alza.cz, Mall Group, Tipsport a dalších. Tady jsou videa, ve kterých s hosty rozebíráme práci marketingových marketérů:

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.

Před 1 měsícem

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Kolik bere šéf agentury, kolik account manažer a kolik marketingoví specialisté? Odpovědi se dozvíte v tomto unikátním průzkumu mezi českými agenturami.

Před 9 měsíci

Inzerce

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci.

Před 1 rokem

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Zakladatel agentury KOFEIN Robert Štípek hodnotí kvalitu českých marketérů a dodává praktické tipy jak pro marketéry, tak i pro firmy.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
filip-svarovsky-web

Filip Svárovský: Rozjezd kariéry studenta, napsání a prodej vlastní knihy, získávání klientů, motivace

Jelikož rozhovory MladýPodnikatel.cz sledují i studenti na školách, rád bych dal prostor i jejich příběhům. Hostem dnešního rozhovoru tak je 19letý Filip Svárovský, který má na svůj věk za sebou už velmi bohatou kariéru. Tak například v uplynulém roce napsal…

Před 3 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 3 roky

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 3 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 4 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…

Před 4 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 4 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 4 roky

pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

Mají to dnes e-shopy v online marketingu jednoduché? Jaké dělají nejčastější chyby a jak si svou práci mohou usnadnit?

Před 5 roky

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)