Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Co dělá marketingový specialista

Nahlédněte s námi do zákulisí českého marketingu a zjistěte, co dělá marketingový specialista. Vyzpovídali jsme pro vás přední české marketéry a reklamní experty a připravili tak sérii článků a videí, ve kterých se seznámíte s prací marketingového specialisty a zjistíte, co všechno musí ovládat, jak se musí vzdělávat a jak se posuzuje jeho práce.

Mezi největší trendy v marketingu patří pravděpodobně dva směry. Tím prvním je specializace marketérů, kdy se specialisté zaměřují na jednu konkrétní oblast (např. affiliate marketing). Druhým trendem je přesný opak – schopnost marketéra zastřešit všechny oblasti marketingu a pomoct firmě s celkovou marketingovou strategií.

Marketéři se také musí neustále vzdělávat a učit novým věcem. Marketing – zejména ten na internetu – se velmi rychle vyvíjí. Vznikají nové podobory marketingu a nová zaměření (např. influencer marketing).

Pokud se i vy chcete v marketingu vzdělávat, využijte našich bezplatných videí o marketingu. Najdete jich tu stovky a mezi nimi i rozhovory se specialisty z firem, jako je McDonald`s, Alza.cz, Mall Group, Tipsport a dalších. Tady jsou videa, ve kterých s hosty rozebíráme práci marketingových marketérů:

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 4 měsíce

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 5 měsíců

Inzerce

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.

Před 12 měsíců

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Kolik bere šéf agentury, kolik account manažer a kolik marketingoví specialisté? Odpovědi se dozvíte v tomto unikátním průzkumu mezi českými agenturami.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci.

Před 2 roky

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Zakladatel agentury KOFEIN Robert Štípek hodnotí kvalitu českých marketérů a dodává praktické tipy jak pro marketéry, tak i pro firmy.

Před 2 roky

filip-svarovsky-web

Filip Svárovský: Rozjezd kariéry studenta, napsání a prodej vlastní knihy, získávání klientů, motivace

Jelikož rozhovory MladýPodnikatel.cz sledují i studenti na školách, rád bych dal prostor i jejich příběhům. Hostem dnešního rozhovoru tak je 19letý Filip Svárovský, který má na svůj věk za sebou už velmi bohatou kariéru. Tak například v uplynulém roce napsal…

Před 4 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 4 roky

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 4 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 4 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…

Před 5 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
filip-kahoun-web

Mikromanagement a perfekcionismus při řízení firmy | Filip Kahoun

Inzerce