Nahlédněte s námi do zákulisí českého marketingu a zjistěte, co dělá marketingový specialista. Vyzpovídali jsme pro vás přední české marketéry a reklamní experty a připravili tak sérii článků a videí, ve kterých se seznámíte s prací marketingového specialisty a zjistíte, co všechno musí ovládat, jak se musí vzdělávat a jak se posuzuje jeho práce.
Mezi největší trendy v marketingu patří pravděpodobně dva směry. Tím prvním je specializace marketérů, kdy se specialisté zaměřují na jednu konkrétní oblast (např. affiliate marketing). Druhým trendem je přesný opak – schopnost marketéra zastřešit všechny oblasti marketingu a pomoct firmě s celkovou marketingovou strategií.
Marketéři se také musí neustále vzdělávat a učit novým věcem. Marketing – zejména ten na internetu – se velmi rychle vyvíjí. Vznikají nové podobory marketingu a nová zaměření (např. influencer marketing).
Pokud se i vy chcete v marketingu vzdělávat, využijte našich bezplatných videí o marketingu. Najdete jich tu stovky a mezi nimi i rozhovory se specialisty z firem, jako je McDonald`s, Alza.cz, Mall Group, Tipsport a dalších. Tady jsou videa, ve kterých s hosty rozebíráme práci marketingových marketérů:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.