Inzerce

Inzerce

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

To si tak přijdu na Twitter načerpat trochu pozitivní energie a co nevidím. Tweet od zakladatele a CEO agentury Kofein Roberta Štípka, ve kterém píše: „Kvalita marketérů v Česku mi přijde jako naprosto tristní. Velká část jsou nekompetentní banda amatérů. Absenci zkušeností odpustím, ale lenost, lajdáctví, nepřemýšlení, hájení si primárně svých zájmů a hlavně v 16 hodin jít domů a nepředřít se. Chce se mi brečet.“

Inzerce

S Robertem jsem si povídal o tom, jak z bandy amatérů udělat profíky a jak pozvednout úroveň marketingových specialistů v Česku. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory (nejen) o marketérech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

pavel-pajkrt-web

Pavel Pajkrt: Co to je Jalapeňo 3.0 a proč Google provádí sabotáž?

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 měsíci

Selský rozum = kritické myšlení, které lze naučit, nebo získat zažitím mnoha zkušeností, nebo kombinací obojího (ne vždy to musí trvat roky, někdo zkouší věci rychle a eliminuje známé chyby). Je rozdíl, když se někdo řídí intuicí a o dané věci nemá povědomí, ani s ní zkušenost. A když danou věcí aktivně žije a dívá se na sebe sebereflexí.

Odpovědět »

Vít Reisiegel Sledovat @vitar

Před 4 měsíci

Naprosto s Robertem souhlasím, dost markeťáků jsou takové „rychlokvašky“ co nemají „selský rozum“ a snaží se nad zájmy klienta postavit ty své. Tedy hlavně jde o finance. Aby zakaždou cenu klienta „vysáli“ a klient z toho měl jen oči pro pláč. Je to škoda. Prostě chybí tady edukovanost majitelů webů, firem a v neposlední řadě i oněch markeťáků.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

barbora-lipova-web

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

jan-junek-web

VIDEO: Jan Junek: Jak UX designér začne provozovat kavárnu?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

Inzerce