Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

To si tak přijdu na Twitter načerpat trochu pozitivní energie a co nevidím. Tweet od zakladatele a CEO agentury Kofein Roberta Štípka, ve kterém píše: „Kvalita marketérů v Česku mi přijde jako naprosto tristní. Velká část jsou nekompetentní banda amatérů. Absenci zkušeností odpustím, ale lenost, lajdáctví, nepřemýšlení, hájení si primárně svých zájmů a hlavně v 16 hodin jít domů a nepředřít se. Chce se mi brečet.“

S Robertem jsem si povídal o tom, jak z bandy amatérů udělat profíky a jak pozvednout úroveň marketingových specialistů v Česku. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory (nejen) o marketérech:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miroslav Hora

Před 4 roky

Selský rozum = kritické myšlení, které lze naučit, nebo získat zažitím mnoha zkušeností, nebo kombinací obojího (ne vždy to musí trvat roky, někdo zkouší věci rychle a eliminuje známé chyby). Je rozdíl, když se někdo řídí intuicí a o dané věci nemá povědomí, ani s ní zkušenost. A když danou věcí aktivně žije a dívá se na sebe sebereflexí.

Odpovědět »

Vít Reisiegel Sledovat @vitar

Před 4 roky

Naprosto s Robertem souhlasím, dost markeťáků jsou takové „rychlokvašky“ co nemají „selský rozum“ a snaží se nad zájmy klienta postavit ty své. Tedy hlavně jde o finance. Aby zakaždou cenu klienta „vysáli“ a klient z toho měl jen oči pro pláč. Je to škoda. Prostě chybí tady edukovanost majitelů webů, firem a v neposlední řadě i oněch markeťáků.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

ondrej-vodehnal-web

Jak přemýšlet nad marketingem e-shopu? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-3-web

Pravidla fair play v affiliate: Jak by se měli chovat partneři a jak inzerenti?