Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

To si tak přijdu na Twitter načerpat trochu pozitivní energie a co nevidím. Tweet od zakladatele a CEO agentury Kofein Roberta Štípka, ve kterém píše: „Kvalita marketérů v Česku mi přijde jako naprosto tristní. Velká část jsou nekompetentní banda amatérů. Absenci zkušeností odpustím, ale lenost, lajdáctví, nepřemýšlení, hájení si primárně svých zájmů a hlavně v 16 hodin jít domů a nepředřít se. Chce se mi brečet.“

S Robertem jsem si povídal o tom, jak z bandy amatérů udělat profíky a jak pozvednout úroveň marketingových specialistů v Česku. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory (nejen) o marketérech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

pavel-pajkrt-web

Pavel Pajkrt: Co to je Jalapeňo 3.0 a proč Google provádí sabotáž?

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Miroslav Hora

Před 2 roky

Selský rozum = kritické myšlení, které lze naučit, nebo získat zažitím mnoha zkušeností, nebo kombinací obojího (ne vždy to musí trvat roky, někdo zkouší věci rychle a eliminuje známé chyby). Je rozdíl, když se někdo řídí intuicí a o dané věci nemá povědomí, ani s ní zkušenost. A když danou věcí aktivně žije a dívá se na sebe sebereflexí.

Odpovědět »

Vít Reisiegel Sledovat @vitar

Před 2 roky

Naprosto s Robertem souhlasím, dost markeťáků jsou takové „rychlokvašky“ co nemají „selský rozum“ a snaží se nad zájmy klienta postavit ty své. Tedy hlavně jde o finance. Aby zakaždou cenu klienta „vysáli“ a klient z toho měl jen oči pro pláč. Je to škoda. Prostě chybí tady edukovanost majitelů webů, firem a v neposlední řadě i oněch markeťáků.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce