Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

To si tak přijdu na Twitter načerpat trochu pozitivní energie a co nevidím. Tweet od zakladatele a CEO agentury Kofein Roberta Štípka, ve kterém píše: „Kvalita marketérů v Česku mi přijde jako naprosto tristní. Velká část jsou nekompetentní banda amatérů. Absenci zkušeností odpustím, ale lenost, lajdáctví, nepřemýšlení, hájení si primárně svých zájmů a hlavně v 16 hodin jít domů a nepředřít se. Chce se mi brečet.“

S Robertem jsem si povídal o tom, jak z bandy amatérů udělat profíky a jak pozvednout úroveň marketingových specialistů v Česku. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory (nejen) o marketérech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

ondrej-vodehnal-web

Jak přemýšlet nad marketingem e-shopu? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-3-web

Pravidla fair play v affiliate: Jak by se měli chovat partneři a jak inzerenti?

Komentáře

Miroslav Hora

Před 3 roky

Selský rozum = kritické myšlení, které lze naučit, nebo získat zažitím mnoha zkušeností, nebo kombinací obojího (ne vždy to musí trvat roky, někdo zkouší věci rychle a eliminuje známé chyby). Je rozdíl, když se někdo řídí intuicí a o dané věci nemá povědomí, ani s ní zkušenost. A když danou věcí aktivně žije a dívá se na sebe sebereflexí.

Odpovědět »

Vít Reisiegel Sledovat @vitar

Před 3 roky

Naprosto s Robertem souhlasím, dost markeťáků jsou takové „rychlokvašky“ co nemají „selský rozum“ a snaží se nad zájmy klienta postavit ty své. Tedy hlavně jde o finance. Aby zakaždou cenu klienta „vysáli“ a klient z toho měl jen oči pro pláč. Je to škoda. Prostě chybí tady edukovanost majitelů webů, firem a v neposlední řadě i oněch markeťáků.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce