To si tak přijdu na Twitter načerpat trochu pozitivní energie a co nevidím. Tweet od zakladatele a CEO agentury Kofein Roberta Štípka, ve kterém píše: „Kvalita marketérů v Česku mi přijde jako naprosto tristní. Velká část jsou nekompetentní banda amatérů. Absenci zkušeností odpustím, ale lenost, lajdáctví, nepřemýšlení, hájení si primárně svých zájmů a hlavně v 16 hodin jít domů a nepředřít se. Chce se mi brečet.“
S Robertem jsem si povídal o tom, jak z bandy amatérů udělat profíky a jak pozvednout úroveň marketingových specialistů v Česku. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Miroslav Hora
Před 4 roky
Selský rozum = kritické myšlení, které lze naučit, nebo získat zažitím mnoha zkušeností, nebo kombinací obojího (ne vždy to musí trvat roky, někdo zkouší věci rychle a eliminuje známé chyby). Je rozdíl, když se někdo řídí intuicí a o dané věci nemá povědomí, ani s ní zkušenost. A když danou věcí aktivně žije a dívá se na sebe sebereflexí.
Odpovědět »
Vít Reisiegel Sledovat @vitar
Před 4 roky
Naprosto s Robertem souhlasím, dost markeťáků jsou takové „rychlokvašky“ co nemají „selský rozum“ a snaží se nad zájmy klienta postavit ty své. Tedy hlavně jde o finance. Aby zakaždou cenu klienta „vysáli“ a klient z toho měl jen oči pro pláč. Je to škoda. Prostě chybí tady edukovanost majitelů webů, firem a v neposlední řadě i oněch markeťáků.
Odpovědět »