Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

V poslední době vám přináším řadu nových rozhovorů o marketingu. Mohli jste slyšet třeba Elišku Flasarovou ze SmartEmailingu a její zkušenosti s řízením marketingu ve firmě. Nebo Vaška Staňka a popis, jak se díky marketingu rozjela značka obuvi Vasky.

Inzerce

Dnes tu mám Vítka Hutaře, ředitele marketingu investiční platformy finGOOD, který není ledajakým marketérem. Na tuto pozici nastoupil z vlastního byznysu a pomáhá rozjet službu, která v Česku není vůbec obvyklá.

Povídali jsme si o tom, proč chybí marketérům smysl pro zodpovědnost, jak ho změnila zkušenost s vlastním byznysem a jak se vůbec řídí marketing investiční platformy. Rozhovor najdete i v našem podcastu.

Další zkušení marketéři a jejich zkušenosti:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce