V poslední době vám přináším řadu nových rozhovorů o marketingu. Mohli jste slyšet třeba Elišku Flasarovou ze SmartEmailingu a její zkušenosti s řízením marketingu ve firmě. Nebo Vaška Staňka a popis, jak se díky marketingu rozjela značka obuvi Vasky.
Dnes tu mám Vítka Hutaře, ředitele marketingu investiční platformy finGOOD, který není ledajakým marketérem. Na tuto pozici nastoupil z vlastního byznysu a pomáhá rozjet službu, která v Česku není vůbec obvyklá.
Povídali jsme si o tom, proč chybí marketérům smysl pro zodpovědnost, jak ho změnila zkušenost s vlastním byznysem a jak se vůbec řídí marketing investiční platformy. Rozhovor najdete i v našem podcastu.
Další zkušení marketéři a jejich zkušenosti:
Doporučujeme
Premium rozhovory
exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Zjistit více