Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 143 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jsou to 3 roky, co jsem natáčel rozhovor s marketingovým ředitelem CZC.cz Milanem Dudou o kampani, ve které o sobě firma aktivně komunikuje, že je dvojkou na trhu. Dnes si povíme, jak kampaň nakonec dopadla a co se v ní firma naučila.

Za ty 3 roky jsem mnohokrát slyšel (a to i od zkušených marketérů), že to vlastně vůbec není dobrá kampaň. Podobná kritika se dostala i k Milanovi, podle kterého ale kampaň zafungovala skvěle.

V rozhovoru rozebíráme, jak CZC.cz brandové kampaně vytváří, jak je vyhodnocuje a co doporučuje dalším firmám.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Právě vyšlo

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Inzerce