Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jsou to 3 roky, co jsem natáčel rozhovor s marketingovým ředitelem CZC.cz Milanem Dudou o kampani, ve které o sobě firma aktivně komunikuje, že je dvojkou na trhu. Dnes si povíme, jak kampaň nakonec dopadla a co se v ní firma naučila.

Za ty 3 roky jsem mnohokrát slyšel (a to i od zkušených marketérů), že to vlastně vůbec není dobrá kampaň. Podobná kritika se dostala i k Milanovi, podle kterého ale kampaň zafungovala skvěle.

V rozhovoru rozebíráme, jak CZC.cz brandové kampaně vytváří, jak je vyhodnocuje a co doporučuje dalším firmám.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena

Premium
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek