Inzerce

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá a jak si ho můžete udělat i vy.

Společně s marketingovým specialistou Martinem Klegou jsme pro vás ve videu připravili názornou ukázku testování webu ApuTime. Uvidíte jak původní podobu webu a komunikace firmy, tak i následné změny. Martin vám rovněž doporučí, jak si testování můžete udělat svépomocí a jak z něj udělat běžnou součást procesů vaší společnosti.

Rozhovor si můžete přehrát i v audio podobě v našem podcastu o podnikání.

Tohle vás bude zajímat také…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)