Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá a jak si ho můžete udělat i vy.

Společně s marketingovým specialistou Martinem Klegou jsme pro vás ve videu připravili názornou ukázku testování webu ApuTime. Uvidíte jak původní podobu webu a komunikace firmy, tak i následné změny. Martin vám rovněž doporučí, jak si testování můžete udělat svépomocí a jak z něj udělat běžnou součást procesů vaší společnosti.

Rozhovor si můžete přehrát i v audio podobě v našem podcastu o podnikání.

Tohle vás bude zajímat také…

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

dalibor-houfek-web

Low-code technologie jako budoucnost on-line byznysu? | Dalibor Houfek (Jetveo)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Inzerce