Inzerce

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá a jak si ho můžete udělat i vy.

Společně s marketingovým specialistou Martinem Klegou jsme pro vás ve videu připravili názornou ukázku testování webu ApuTime. Uvidíte jak původní podobu webu a komunikace firmy, tak i následné změny. Martin vám rovněž doporučí, jak si testování můžete udělat svépomocí a jak z něj udělat běžnou součást procesů vaší společnosti.

Rozhovor si můžete přehrát i v audio podobě v našem podcastu o podnikání.

Tohle vás bude zajímat také…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy