Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Byli za outsidery. Jejich e-shop byl naprosto nepoužitelný a spousta odborníků je uváděla jako příklad, jak to určitě nedělat. Pak zamakali a vyhráli soutěž Český košík roku. Nechali za sebou hráče jako CZC, Alzu, Zoot a spoustu dalších. Co se změnilo?
Konverzní poměr e-shopu 4home.cz je kolem 3 %. V České republice přichází kolem 15 % jeho objednávek z mobilních zařízení. Ta tvoří přibližně 30 % celkové návštěvnosti webu. Podle Jana Skalického je jejich konverzní poměr nad českým průměrem.
Nicméně konverze nejsou to nejdůležitější. „Dneska už nejsem fixovanej na konverzi, ale spíš na marži a na obrat. Klidně budu mít konverzi pod 1 %, když mě to nebude stát žádný peníze,“ říká Skalický a popisuje, jak ve firmě přistupují k analýze dat, jak provádí uživatelská testování a jaké největší chyby z webu odstranili.
Dostali jsme se i ke srovnání nákupního chování zákazníků u nás a v zahraničí. A zmínili i několik chyb, kterých se české e-shopy v rámci použitelnosti svých webů často dopouštějí. Na desktopu i na mobilech a tabletech.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
milos
Před 6 roky
Vyhodim zbozi z kosiku – dam zpet k nakupu a…. hodi me to zpet k vyberu dopravy a platby (a nacte puvodni zbozi z cache) a… dam zpet… a tak porad dokola… nedostanu se ani na uvodni stranku (bez toho, abych klikl na logo)… kosik roku :)
Odpovědět »
Honza
Před 6 roky
Naše chyba, tlačítko „Zpět k nákupu“ s sebou aktuálně nese předchozí URL, zkrátka ala klasické „zpět“ v prohlížeči, což samozřejmě v tomhle případě reálně neznamená „zpět k nákupu“. Ten pohyb z dopravy a platby zpět k výběru produktů není úplně standardní, proto s tím běžně zákazník nebojuje, ale to nás samozřejmě neomlouvá. No…dost výmluv, zkraje týdne bude na ostrém webu oprava:) Díky.
Odpovědět »
milos
Před 6 roky
Tak ono staci, kdyz si bude chtit nekdo aktualizovat polozky v kosiku. No neni zac :)
Odpovědět »