Poslechněte si 190 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Rozdělení na výkonnostní marketing a marketing pro podporu značky není zrovna nejvhodnější. Navíc budovat značku neznamená jenom platit reklamní bannery. Čeští marketéři se často omezují pouze na svoje zavedené postupy a vybírají si tu jednodušší cestu.
Tvrdí to David Vurma, který vede PPC oddělení a oddělení digitálních médií v marketingové agentuře ACOMWARE. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jaké chyby dělají čeští marketéři, kdy dělají svou práci špatně a proč by měli zkoušet nové věci.
Bavili jsme se také o datech – kdy marketéři volí špatné metriky a proč PNO není vždy tím nejlepším způsobem, jak vyhodnocovat svoje kampaně. Zmínili jsme framework SEE-THINK-DO-CARE a jeho praktické využití českými firmami a zabrousili jsme i do tématu výběru nového marketéra do vašeho týmu.
Přečtěte si článek Davida Vurmy: Jak vyhodnocujete kampaně? A děláte to správně?
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 2 týdny
Před 2 týdny