Inzerce

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo externích konzultantů PPC specialistu zaměstnat?

Hodně PPC specialistů se dnes zaměřuje spíše na malé a střední firmy. Velké firmy si většinou buď vytváří vlastní in-house performace oddělení, nebo si najímají externí agentury. V čem je práce pro velké firmy specifická a jak se může PPC specialista bránit chybám, které mohou velmi rychle dosáhnout statisícových škod?

Do studia tentokrát v rámci spolupráce marketingové agentury ACOMWARE a Mladého podnikatele přišla PPC specialistka Petra Pacáková. Bavili jsme se nejen o práci v PPC reklamě, ale i o tom, jak se mohou malé firmy odlišit od těch velkých a jak se bude celý obor vyvíjet do budoucna.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce pro velké klienty od práce pro ty malé?
  • Jak funguje PPC oddělení v ACOMWARE?
  • Jak poznat seniorního PPC specialistu a za jak dlouho se jím člověk může stát?
  • Kdy se vyplatí najmout externí specialisty a kdy zaměstnat specialistu vlastního?
  • Jak najít nové PPC specialisty na trhu, kde jich moc není?
  • Co firmy nejčastěji při práci s PPC specialistou podceňují?
  • Proč investovat do kampaní, které jsou prodělečné?
  • Jak se vyvíjí obor PPC reklamy a jak se mění práce PPC specialistů?

1. ryze PPC konference v České republice

Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek. Zjistěte více…

Další videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

milos

Před 4 roky

Nejedeme na PNO? Brand nejde vyhodnocovat? Neuvidis? A to je specialista?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání