Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo externích konzultantů PPC specialistu zaměstnat?

Hodně PPC specialistů se dnes zaměřuje spíše na malé a střední firmy. Velké firmy si většinou buď vytváří vlastní in-house performace oddělení, nebo si najímají externí agentury. V čem je práce pro velké firmy specifická a jak se může PPC specialista bránit chybám, které mohou velmi rychle dosáhnout statisícových škod?

Do studia tentokrát v rámci spolupráce marketingové agentury ACOMWARE a Mladého podnikatele přišla PPC specialistka Petra Pacáková. Bavili jsme se nejen o práci v PPC reklamě, ale i o tom, jak se mohou malé firmy odlišit od těch velkých a jak se bude celý obor vyvíjet do budoucna.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce pro velké klienty od práce pro ty malé?
  • Jak funguje PPC oddělení v ACOMWARE?
  • Jak poznat seniorního PPC specialistu a za jak dlouho se jím člověk může stát?
  • Kdy se vyplatí najmout externí specialisty a kdy zaměstnat specialistu vlastního?
  • Jak najít nové PPC specialisty na trhu, kde jich moc není?
  • Co firmy nejčastěji při práci s PPC specialistou podceňují?
  • Proč investovat do kampaní, které jsou prodělečné?
  • Jak se vyvíjí obor PPC reklamy a jak se mění práce PPC specialistů?

1. ryze PPC konference v České republice

Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek. Zjistěte více…

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

milos

Před 6 roky

Nejedeme na PNO? Brand nejde vyhodnocovat? Neuvidis? A to je specialista?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce