Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Komerční sděleníMarketingVideo

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo externích konzultantů PPC specialistu zaměstnat?

Hodně PPC specialistů se dnes zaměřuje spíše na malé a střední firmy. Velké firmy si většinou buď vytváří vlastní in-house performace oddělení, nebo si najímají externí agentury. V čem je práce pro velké firmy specifická a jak se může PPC specialista bránit chybám, které mohou velmi rychle dosáhnout statisícových škod?

Do studia tentokrát v rámci spolupráce marketingové agentury ACOMWARE a Mladého podnikatele přišla PPC specialistka Petra Pacáková. Bavili jsme se nejen o práci v PPC reklamě, ale i o tom, jak se mohou malé firmy odlišit od těch velkých a jak se bude celý obor vyvíjet do budoucna.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce pro velké klienty od práce pro ty malé?
  • Jak funguje PPC oddělení v ACOMWARE?
  • Jak poznat seniorního PPC specialistu a za jak dlouho se jím člověk může stát?
  • Kdy se vyplatí najmout externí specialisty a kdy zaměstnat specialistu vlastního?
  • Jak najít nové PPC specialisty na trhu, kde jich moc není?
  • Co firmy nejčastěji při práci s PPC specialistou podceňují?
  • Proč investovat do kampaní, které jsou prodělečné?
  • Jak se vyvíjí obor PPC reklamy a jak se mění práce PPC specialistů?

1. ryze PPC konference v České republice

Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek. Zjistěte více…

Další videa:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. milos

    -

    Nejedeme na PNO? Brand nejde vyhodnocovat? Neuvidis? A to je specialista?

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu