Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jan Dolejš: Zaměření freelancera na více aktivit, organizace práce, osobní produktivita

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jan Dolejš je freelancer, který svým klientům pomáhá s osobní produktivitou, ale je také technickým redaktorem, točí videa a pořádá vlastní školení. Jak přemýšlí nad svým podnikáním a co mu pomáhá s organizací vlastní práce?

Inzerce

Mezi freelancery často slyšíme doporučení, abychom se specializovali nejlépe jen na jednu službu a v ní se stali jedničkou na trhu. Jan jde v tomto ohledu proti proudu a snaží se stát na více nohou. Jak to ovlivňuje jeho osobní rozvoj a nebrání mu to dosáhnout vyšší úrovně kvality služeb v každé oblasti, které se věnuje?

A jak se v takovém případě vůbec pracuje? Musí mít spoustu odlišných úkolů a schopnost vše dobře zorganizovat. Probrali jsme i to, jak přistupuje k řešení e-mailů, ke čtení i k definování vlastních cílů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč se nespecializovat jen na jednu službu?
  • Jak se v odlišných službách vzdělávat a posouvat jejich kvalitu?
  • Jak si organizovat práci a vědět, na čem zrovna teď pracovat?
  • Jak si určovat priority a filtrovat jednotlivé úkoly?
  • Podle čeho si definovat vlastní cíle a jak jich dosahovat?
  • Jak si usnadnit řešení e-mailů a sebevzdělávání?
  • Jak u jednotlivých doporučení time-managementu vydržet a neskončit s nimi po pár dnech?

Další videa nejen pro freelancery:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

olga-rochowanska-web

Olga Rochowanská: Podnikání na volné noze, rozjezd kariéry, získávání klientů

michal-vitovec-web

Michal Vítovec: Rychlý rozjezd podnikání na volné noze, získávání TOP klientů, zvládání stresu

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce