Inzerce

Jan Dolejš: Zaměření freelancera na více aktivit, organizace práce, osobní produktivita

Jan Dolejš je freelancer, který svým klientům pomáhá s osobní produktivitou, ale je také technickým redaktorem, točí videa a pořádá vlastní školení. Jak přemýšlí nad svým podnikáním a co mu pomáhá s organizací vlastní práce?

Inzerce

Mezi freelancery často slyšíme doporučení, abychom se specializovali nejlépe jen na jednu službu a v ní se stali jedničkou na trhu. Jan jde v tomto ohledu proti proudu a snaží se stát na více nohou. Jak to ovlivňuje jeho osobní rozvoj a nebrání mu to dosáhnout vyšší úrovně kvality služeb v každé oblasti, které se věnuje?

A jak se v takovém případě vůbec pracuje? Musí mít spoustu odlišných úkolů a schopnost vše dobře zorganizovat. Probrali jsme i to, jak přistupuje k řešení e-mailů, ke čtení i k definování vlastních cílů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč se nespecializovat jen na jednu službu?
  • Jak se v odlišných službách vzdělávat a posouvat jejich kvalitu?
  • Jak si organizovat práci a vědět, na čem zrovna teď pracovat?
  • Jak si určovat priority a filtrovat jednotlivé úkoly?
  • Podle čeho si definovat vlastní cíle a jak jich dosahovat?
  • Jak si usnadnit řešení e-mailů a sebevzdělávání?
  • Jak u jednotlivých doporučení time-managementu vydržet a neskončit s nimi po pár dnech?

Další videa nejen pro freelancery:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

olga-rochowanska-web

Olga Rochowanská: Podnikání na volné noze, rozjezd kariéry, získávání klientů

michal-vitovec-web

Michal Vítovec: Rychlý rozjezd podnikání na volné noze, získávání TOP klientů, zvládání stresu

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost