Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

PPC reklama prakticky

Pokud jste majitelem e-shopu nebo se chystáte otevřít vlastní online obchod, je důležité mít dobrý marketingový plán. Bez správné strategie se můžete potýkat s nízkou návštěvností a tím pádem i s nízkými prodeji.

Jednou z možností, jak přilákat zákazníky na váš e-shop, je používat PPC reklamu. Tato forma reklamy vám umožní zobrazovat reklamy na různých online platformách a platit pouze za prokliky na vaše stránky. Díky tomu můžete cílit na specifické skupiny zákazníků a získat tak lepší výsledky za vaše investice.

PPC (pay-per-click) reklama je forma online reklamy, při které platíte za každý proklik na vaše reklamy. Tato forma reklamy se často používá na různých online platformách, jako je například Google nebo Facebook.

PPC reklama vám umožňuje cílit na specifické skupiny zákazníků a získat tak lepší výsledky za vaše investice. Reklama se zobrazuje ve formě textových nebo bannerových reklam a její cena se obvykle odvíjí od konkurence v daném segmentu a klíčových slovech, na která se reklama zaměřuje.

Nejnovější obsah:

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Inzerce

ondrej-vodehnal-web

Jak přemýšlet nad marketingem e-shopu? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

marek-danko-web

Produktové obrázky: Jaké v nich dělají e-shopy chyby? | Marek Daňko (Feed Image Editor)

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.