Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Mnoho specialistů přemýšlí o založení vlastní agentury. Ačkoliv mají ale spoustu odborných zkušeností, předat je svým zaměstnancům často nezvládnou. A tak kvalita práce jejich agentury klesá a jim se ji nedaří zvýšit. Jak to dělá Robert Štípek a co mu pomáhá řídit agenturu KOFEIN, se dozvíte v tomto rozhovoru.

Robert je zkušený specialista na PPC reklamu. V roce 2011 se ale rozhodl založit vlastní agenturu, kvůli čemuž se postupem času z odborné exekutivní pozice posunul do role manažera. Dneska se spíš než PPC reklamě věnuje řízení svých 30 specialistů a komunikaci s klienty.

Hlídat a zvyšovat kvalitu výstupů KOFEINu je pro něj ale důležité, a tak se snaží vytvářet takové postupy a procesy, aby se ke klientům nedostávala práce v kvalitě, která je podle Roberta nedostatečná. Jaké postupy a procesy to jsou? A jak řídit zaměstnance, kteří nejsou takovými odborníky jako vy? O tom je tento rozhovor.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

Premium
michal-vratny-web

Když to zakladatel nezvládá: Jak Michal Vrátný předal řízení Železné koule?

marian-kamenistak-web

Vývoj nestíhá? Proč se to nejčastěji děje? | Marián Kamenišťák

jiri-jemelka-web

Jak se ve firmě obklopit co nejlepšími lidmi? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Jak budovat management ve firmě?

jindra-dohnal-web

Jak vybírat manažery do firmy podle kompetencí? | Jindra Dohnal (Creatixo)