Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Mnoho specialistů přemýšlí o založení vlastní agentury. Ačkoliv mají ale spoustu odborných zkušeností, předat je svým zaměstnancům často nezvládnou. A tak kvalita práce jejich agentury klesá a jim se ji nedaří zvýšit. Jak to dělá Robert Štípek a co mu pomáhá řídit agenturu KOFEIN, se dozvíte v tomto rozhovoru.

Inzerce

Robert je zkušený specialista na PPC reklamu. V roce 2011 se ale rozhodl založit vlastní agenturu, kvůli čemuž se postupem času z odborné exekutivní pozice posunul do role manažera. Dneska se spíš než PPC reklamě věnuje řízení svých 30 specialistů a komunikaci s klienty.

Hlídat a zvyšovat kvalitu výstupů KOFEINu je pro něj ale důležité, a tak se snaží vytvářet takové postupy a procesy, aby se ke klientům nedostávala práce v kvalitě, která je podle Roberta nedostatečná. Jaké postupy a procesy to jsou? A jak řídit zaměstnance, kteří nejsou takovými odborníky jako vy? O tom je tento rozhovor.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

Premium
ondrej-kratky-web

Jak řídit firmu? Takhle pracuje CEO Liftaga Ondřej Krátký

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

martinmasilko-jiripeslar-web

Socionika: Jak ji využít pro lepší fungování vaší firmy? | Martin Másilko & Jiří Peslar

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevne.cz)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce