Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Mnoho specialistů přemýšlí o založení vlastní agentury. Ačkoliv mají ale spoustu odborných zkušeností, předat je svým zaměstnancům často nezvládnou. A tak kvalita práce jejich agentury klesá a jim se ji nedaří zvýšit. Jak to dělá Robert Štípek a co mu pomáhá řídit agenturu KOFEIN, se dozvíte v tomto rozhovoru.

Robert je zkušený specialista na PPC reklamu. V roce 2011 se ale rozhodl založit vlastní agenturu, kvůli čemuž se postupem času z odborné exekutivní pozice posunul do role manažera. Dneska se spíš než PPC reklamě věnuje řízení svých 30 specialistů a komunikaci s klienty.

Hlídat a zvyšovat kvalitu výstupů KOFEINu je pro něj ale důležité, a tak se snaží vytvářet takové postupy a procesy, aby se ke klientům nedostávala práce v kvalitě, která je podle Roberta nedostatečná. Jaké postupy a procesy to jsou? A jak řídit zaměstnance, kteří nejsou takovými odborníky jako vy? O tom je tento rozhovor.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

petr-lesensky-web

Život po předání firmy nástupci a investování peněz | Petr Lesenský

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Inzerce