Mnoho specialistů přemýšlí o založení vlastní agentury. Ačkoliv mají ale spoustu odborných zkušeností, předat je svým zaměstnancům často nezvládnou. A tak kvalita práce jejich agentury klesá a jim se ji nedaří zvýšit. Jak to dělá Robert Štípek a co mu pomáhá řídit agenturu KOFEIN, se dozvíte v tomto rozhovoru.
Robert je zkušený specialista na PPC reklamu. V roce 2011 se ale rozhodl založit vlastní agenturu, kvůli čemuž se postupem času z odborné exekutivní pozice posunul do role manažera. Dneska se spíš než PPC reklamě věnuje řízení svých 30 specialistů a komunikaci s klienty.
Hlídat a zvyšovat kvalitu výstupů KOFEINu je pro něj ale důležité, a tak se snaží vytvářet takové postupy a procesy, aby se ke klientům nedostávala práce v kvalitě, která je podle Roberta nedostatečná. Jaké postupy a procesy to jsou? A jak řídit zaměstnance, kteří nejsou takovými odborníky jako vy? O tom je tento rozhovor.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce