Inzerce

Inzerce

Řízení značky

Řízení značky je velmi náročná disciplína s velkým přesahem do marketingu, komunikace značky, ale i do nastavení jejího produktu, nabídky služeb a vedení zaměstnanců. Cílem řízení značky je vytvářet co nejpozitivnější zkušenost zákazníků se značkou a značku profilovat v předem definovaných kritériích. Každá firma k tomuto tématu přistupuje jinak, a právě proto se o něm bavíme i v našich rozhovorech.

Související témata: Jak budovat značku | Jak vytvořit název firmy | Brandbuilding

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce