Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Řízení značky

Řízení značky je velmi náročná disciplína s velkým přesahem do marketingu, komunikace značky, ale i do nastavení jejího produktu, nabídky služeb a vedení zaměstnanců. Cílem řízení značky je vytvářet co nejpozitivnější zkušenost zákazníků se značkou a značku profilovat v předem definovaných kritériích. Každá firma k tomuto tématu přistupuje jinak, a právě proto se o něm bavíme i v našich rozhovorech.

Související témata: Jak budovat značku | Jak vytvořit název firmy | Brandbuilding

Nejnovější obsah:

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.