Inzerce

Řízení značky

Řízení značky je velmi náročná disciplína s velkým přesahem do marketingu, komunikace značky, ale i do nastavení jejího produktu, nabídky služeb a vedení zaměstnanců. Cílem řízení značky je vytvářet co nejpozitivnější zkušenost zákazníků se značkou a značku profilovat v předem definovaných kritériích. Každá firma k tomuto tématu přistupuje jinak, a právě proto se o něm bavíme i v našich rozhovorech.

Související témata: Jak budovat značku | Jak vytvořit název firmy | Brandbuilding

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 3 roky

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání