Inzerce

Inzerce

Řízení značky

Řízení značky je velmi náročná disciplína s velkým přesahem do marketingu, komunikace značky, ale i do nastavení jejího produktu, nabídky služeb a vedení zaměstnanců. Cílem řízení značky je vytvářet co nejpozitivnější zkušenost zákazníků se značkou a značku profilovat v předem definovaných kritériích. Každá firma k tomuto tématu přistupuje jinak, a právě proto se o něm bavíme i v našich rozhovorech.

Související témata: Jak budovat značku | Jak vytvořit název firmy | Brandbuilding

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

Doporučené články

tomas-prouza-web

Poradce premiéra Tomáš Prouza: Politika v praxi, budoucnost české e-commerce, příležitosti pro podnikatele

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

filip-drimalka-vanoce-web

Rok 2017 Filipa Dřímalky: Nahrazování sebe sama, spouštění a zavírání projektů, zdokonalování přednášek

petr-macek-web

Jak propagovat službu nebo produkt?

Inzerce