Inzerce

Řízení značky

Řízení značky je velmi náročná disciplína s velkým přesahem do marketingu, komunikace značky, ale i do nastavení jejího produktu, nabídky služeb a vedení zaměstnanců. Cílem řízení značky je vytvářet co nejpozitivnější zkušenost zákazníků se značkou a značku profilovat v předem definovaných kritériích. Každá firma k tomuto tématu přistupuje jinak, a právě proto se o něm bavíme i v našich rozhovorech.

Související témata: Jak budovat značku | Jak vytvořit název firmy | Brandbuilding

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 3 týdny

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 3 roky

Inzerce

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele